تشک بادی داخل ماشین لنسر

tm 122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لنسر ساخت شرکت میتسوبیشی را تنها می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات بادی و تشک بادی در ایران ، تشک بادی داخل ماشین لنسر را نیز موجود کرده است تا شما عزیزان بتوانید با خرید آن ، مسافرت های بی نظیر و متفاوتی را داشته باشید و لحظه های شادی را رقم بزنید . این تشک بادی مخصوص ماشین بوده و با توجه به سایز استاندارد و متناسبی که با ماشین سواری لنسر شرکت میتسوبیشی دارد ، برای استفده در این ماشین پیشنهاد شده و شما می توانید با توجه به علاقه خود از آن استفاده کنید . این محصول نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان نیز قابل استفاده خواهد بود و به خوبی می تواند وزن آن ها را تا 170 کیلوگرم تحمل کند. طراحی تشک بادی داخل ماشین لنسر بی نظیر بوده و لایه های زیرین آن چند  لایه در نظر گرفته شده است و به همین جهت می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند . توجه داشته باشید که این تشک بادی قابلیت نصب و راه اندازی در کمتر از 3 دقیقه را داراست و شما می توانید برای راه اندازی از انواع پمپ های باد دستی ، فندکی و ... استفاده کنید . همچنین برای تخلیه باد تنها کافیست تا درب دریچه را باز بگذارید . دسترسی آسان به دریچه ها کار شما را برای راه اندازی و نصب آسان تر کرده است . به منظور سهولت در جابجایی می توانید از ساک حمل مخصوص تشک بادی استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین لنسر به همراه دو کوسن بادی عرضه شده است و قابل راه اندازی با انواع پمپ باد می باشد .

  • طول:150 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن :170 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • رویه مواج جیر و ضد آب
  • دارای ساک برای جابجایی
  • قابل استفاده از کوسن بادی همراه
  • دارای دو کوسن بادی
  • بدنه ضد آب
  • راه اندازی در 3 دقیقه
  • دارای برچسب تعمیرات مخصوص
  • دارای ساک حمل برزنتی

تشک بادی داخل ماشین لنسر

تشک بادی داخل ماشین لنسر از مدل های دیگری است که فروشگاه اینتکس برای استفاده در داخل ماشین موجود کرده است . تشک های بادی مدل های مختلفی را دارند که برخی از آن ها برای استفاده در خانه و برخی دیگر برای استفاده در کمپ ها و مسافرت ها طراحی شده اند ، ولی از دیگر تشک های بادی می توان به تشک بادی داخل ماشین اشاره کرد که مخصوص برای استفاده در داخل ماشین بوده و بر روی صندلی عقب ماشین نصب می شود تا بتواند به عنوان یک تخت بادی ماشین یک نشیمنگاه و یک تخت نرم و راحت را برای نشستن و یا دراز کشیدن فراهم کند . 

در این مطلب نیز با نقد و بررسی جامعی که در رابطه با تشک بادی داخل ماشین لنسر اشاره خواهیم کرد ، بیش از پیش با محصول آشنا خواهید شد . تشک بادی داخل ماشین لنسر به دلیل ابعادی که دارد برای استفاده در داخل ماشین لنسر مناسب بوده و شما می توانید از آن به راحتی استفاده کرده و در مسافرت ها بتوانید احساس راحتی را داشته باشید . با استفاده از این محصول بادی می توانید صندلی های عقب را نرم و راحت کنید تا بتوانید در طول سفر بر روی آن نشسته و در صورت نیاز دراز کشیده و بخوابید . 

کیفیت ساخت این تشک بادی بسیار بالا بوده و محصول به خوبی می تواند تا 240 کیلوگرم را تحمل کند . این تحمل وزن بالا می تواند برای استفاده دو تا سه نفر مناسب باشد . چه بسا این تشک بادی می تواند وزن چندین نفر را تحمل کند ولی در نظر داشته باشید که تشک بادی با توجه به ابعاد ماشین ساخته شده و محدودیت ابعادی دارد . ابعاد تشک بادی داخل ماشین لنسر در بخش مشخصات آورده شده است که می توانید از آن مطلع شوید . از این تشک بادی می توان در برخی از ماشین های مشابه دیگر نیز استفاده کرد . 

زیرا به صورت بادی بوده و می تواند انعطاف خوبی را داشته باشد و در هر ماشین مشابه نیز راه اندازی و استفاده شود . البته قابلیت جابجا شدن صندلی های جلو می تواند به خوبی با عرض تشک بادی کیپ شده تا بتوانید به بهترین شکل از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که تشک بادی داخل ماشین لنسر در چند رنگ مختلف توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه شده است که می توانید با علاقه خود آن ها را خریداری کنید . این محصول به صورت یکپارچه طراحی شده است و بخش دو تکه ای ندارد ، به همین دلیل برای آن تنها یک دریچه باد برای راه اندازی و یک دریچه تخلیه باد قرار داده شده است . 

به دلیل اینکه روند تخلیه باد سریع تر صورت گیرد ، برای تشک بادی از یک دریچه باد بزرگی استفاده شده است که می توانید با باز کردن آن با سرعت بیشتری تشک بادی را تخلیه کنید . همچنین دریچه باد تشک بادی به شما اجازه می دهد تا بتوانید با استفاده از پمپ های باد در مدل های مختلف به خصوص با استفاده از پمپ های باد فندکی ، تشک بادی را در کمتر از 2 دقیقه راه اندازی کنید . این تشک به صورت مستطیلی ساخته شده است و رویه آن به صورت مواج می باشد . 

رویه برجسته یکی از کاربردی ترین طراحی ها در ساخت تشک بادی می باشد که چه بسا در این مدل یعنی تشک بادی داخل ماشین لنسر نیز از آن استفاده شده است تا بتوانید احساس نرمی و راحتی را داشته باشید . این رویه خاصیت ضد تعریق دارد . جریان خون در زمان هایی که بر روی این تشک بادی داخل ماشین می نشینید ، حالت طیبعی را داشته و به دلیل اینکه اندام ها تحت فشار نیستند ، احساس خوبی را داشته و از نشستن طولانی مدت خسته نخواهید شد . 

به همراه تشک بادی داخل ماشین میتسوبیشی دو عدد کوسن بادی نیز قرار داده شده است که به مانند تشک طراحی بادی داشته و همچنین رویه آن از جیر است ، رویه آن نیز به صورت مواج ساخته شده است و می تواند نرم و راحت باشد . سبک بودن این محصول بادی جابجایی را بسیار آسان تر کرده است به خصوص که ساک حمل مخصوصی برای تشک بادی داخل ماشین در نظر گرفته شده است . این ساک حمل از جنس برزنت است و برای همین می تواند از آسیب دیدن تشک بادی داخل ماشین جلوگیری کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...