تشک بادی داخل ماشین لیفان

air mattress 31

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لیفان

تشک بادی داخل ماشین لیفان تشکی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین لیفان می باشد که افرادی که این ماشین را داشته و قصد مسافرت با آن را دارند ، می توانند با استفاده از تشک های بادی داخل ماشین که طراحی شده و مختص برای ماشین لیفان است ، سفر هایی دلچسب تر و بسیار عالی را داشته باشند ، زیرا با استفاده از تشک بادی داخل ماشین ، شما همیشه به همراه خود ، تشکی نرم و طبی را دارید که می توانید از آن برای استراحت کردن ، نشستن و خوابیدن استفاده کنید . با توجه به فضای کافی و بزرگی که بخش عقب ماشین لیفان دارد ، شما می توانید با راه اندازی تشک بادی داخل ماشین مخصوص فضا را برای استراحت کردن یک تا دو نفر به صورت همزمان را در بخش اتومبیل ایجاد کنید .

به همراه تشک بادی داخل ماشین لیفان نیز دو کوسنی یا بالش بادی قرار دارد که از آن ها نیز می توانید استفاده کرده و به عنوان بالش همراه استفاده کنید ، حجم بسته بندی این محصول بسیار کوچک بوده به همین دلیل به سادگی می توانید تشک را با خود در صندوق عقب ماشین قرار داده و زمان هایی که نیاز دارید از آن استفاده کنید ، با جمع آوری محصول به دلیل ساختار بادی ، فضایی اشغال نخواهد شد . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین لیفان خود را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .


راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین لیفان

تشک های بادی داخل ماشین توسط شرکت های متعددی ارائه شده اند که نیاز است تا با بررسی برند ها و همچنین جنس استفاده شده در ساخت محصول بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید . فروشگاه تهران اینتکس با توجه به مدل های غیر اصل و فیک بازار ، انواع تشک های بادی اصل و اورجینال را برای تمامی ماشین ها موجود کرده است که می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و دوام عالی این محصولات ، تشک بادی مد نظر خود را از فروشگاه به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی خریداری کنید .

در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین ، حتما به جنس محصولات توجه داشته باشید . همچنین نوع تشک های بادی متفاوت بوده و بایستی با در نظر داشتن مدل ماشین ، تشک بادی مورد نظر را خریداری کنید . مدل هایی که دارای رویه مواج هستند ، از نظر نرمی و راحتی بسیار بهتر از مدل های ساده می باشند ، از این رو فروشگاه اینتکس نیز برای رضایت مشتریان خود ، مدل هایی را ارائه کرده است که بسیار استاندارد و طبی هستند . 

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین لیفان

یکی از ساده ترین کار ها ، راه اندازی تشک بادی داخل ماشین لیفان می باشد که حتی می توانید با استفاده از پمپ های باد به سادگی و با سرعت بیشتری تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کنید . این پمپ ها اعم از پمپ های باد دستی و پدالی ، فندکی و شارژی می باشند که حتی بدون نیاز به برق ، می توانید با استفاده از آن ها در سفر ها نیز تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . مدل های فندکی به دلیل اینکه با استفاده از جافندکی ماشین شروع به کار می کنند .

یکی از بهترین موارد و گزینه ها برای راه اندازی تشک های باد داخل ماشین می باشند که بدون هیچ دردسری می توانید این کار را انجام دهید . توجه داشته باشید که نباید باد تشک بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . باد زیاد می تواند به بدنه فشار وارد کند ، از سوی دیگر باد کم تعادل خوبی را به تشک نداده و احساس راحتی نخواهید داشت . برای تخلیه باد نیز دریچه ای بزرگ در بخش زیرین قرار داده شده است که می توانید با باز کردن آن با سرعت بیشتری باد تشک را تخلیه کنید . 

مراقبت و نگهداری تشک بادی داخل ماشین لیفان

محصولات بادی هیچگاه به مانند محصولات دیگر در برابر اجسام تیز و برنده مقاوم نیستند ، بنابراین با برخورد اشیاء نوک تیز و ... می توانند به سادگی آسیب ببیند ، در صورت آسیب دیدن همانطور که می دانید ، باد از تشک خارج شده و دیگر نمی توانید به خوبی از محصول استفاده کنید . توصیه ما به شما این است که از برخود چنین اشیائی جلوگیری کرده و همچنین تشک را بر روی زمین قرار ندهید و یا وزن های بسیار زیاد را به تشک وارد نکنید . این تشک به سادگی می تواند تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل کند ، از این رو فشار بیشتر می تواند بدنه را تحت فشار قرار دهد .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین لیفان

تشک بادی داخل ماشین لیفان محصولی بسیار ارزشمند و بسیار کاربردی در سفر ها می باشد که برای استفاده در داخل ماشین ساخته شده است . همانطور که از نام این محصول نیز مشخص است ، می توانید از این تشک در ماشین های لیفان استفاده کرده و با راه اندازی آن ، در داخل ماشین ، تختی نرم و راحت را برای استراحت کردن داشته باشید .

استفاده از این محصول بسیار ساده و اسان بوده و دردسری نیز بابت حمل و نقل آن نخواهید داشت . ویژگی های بسیار خوب این تشک نیز سبب آن شده است تا کارایی بسیار عالی را بتوانیم از سوی تشک بادی داخل ماشین لیفان داشته باشیم . در این بخش نیز با نقد و بررسی کامل محصول ، شما را با ویژگی های ساختاری ، نوع طراحی ، جنس استفاده شده در تولید محصول و ... خواهیم پرداخت .


طراحی تشک بادی داخل ماشین لیفان

تصویری از محصول در بالا قرار گرفته شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . تشک بادی داخل ماشین لیفان به رنگ کرمی بوده اما رنگبندی در این محصول بسیار زیاد است ، شما می توانید به صورت تلفنی یا حضوری و اینترنتی مدل دلخواه خود را خریداری کنید . توجه داشته باشید که قبل از خرید تشک بادی داخل ماشین ، حتما به مدل آن دقت داشته باشید . شما می توانید با مشاوره بهتر از فروشگاه اینتکس ، بهترین گزینه را انتخاب کنید . این تشک به گونه ای طراحی شده است که بایستی آن را در بخش عقب ماشین راه اندازی کنید .

قسمتی از تشک که بخش زیرین آن قرار گرفته است و در تصویر نیز مشخص است ، به صورت برجسته طراحی شده است ، علت آن این است که بخش زیرپایی ماشین پر شود ، تا اینچنین تشک در یک قسمت صاف قرار گیرد و سطحی مسطح داشته باشد تا بتوانید بر روی تشک نشسته و یا دراز بکشید . همچنین برای استراحت کردن بهتر ، 2 بالش بادی نیز در کنار محصول قرار گرفته است که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید . بخشی از تشک نیز دارای یک برجستگی جداگانه است که می تواند ما بین دو صندلی جلو را پر کند .

ویژگی های تشک بادی داخل ماشین لیفان

خصوصیات و ویژگی های استثنایی و عالی این تشک سبب شده است تا علاقه مندان به سفر های خانوادگی که با ماشین به سفر ها می روند از تشک های بادی داخل ماشین استفاده کنند تا به مراتب سفری راحت تر و دلچسب تری را داشته باشند . از خصوصیات بسیار عالی این تشک ، حمل و جابجایی بسیار ساده آن می باشد که شما می توانید با بسته بندی تشک در ابعاد کوچک به سهولت آن را به همراه داشته باشید . همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید ، رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده است .

طراحی مواج تنها برای زیبایی نبوده ، بلکه این طراحی کامفورت به دلیل فرم پذیری بهتر تشک بادی در نظر گرفته شده است ، زیرا در این حالت به خوبی تشک فرم بدن را گرفته و از وارد شدن فشار به اندام ها به خوبی جلوگیری خواهد کرد . همچنین این طراحی می تواند از تعریق بدن جلوگیری کرده و گردش خون بهتری را حتی در هنگام خواب برای شما به دنبال داشته باشد . در مقایسه بین تشک های بادی داخل ماشین و حتی تشک های کمپینگ یا خانگی اصلی و اورجینال می توانید این طراحی پر کاربرد را مشاهده کنید .

جنس تشک بادی داخل ماشین لیفان

یکی از مهم ترین دلایل کیفیت بالای محصولات بادی اورجینال ، جنس استفاده شده در تولید آن ها می باشد . برای ساخت تشک بادی داخل ماشین لیفان از لایه های ضخیم و بسیار عالی پی وی سی مخملی استفاده شده است که با توجه به لایه مخملی خود ، علاوه بر ضخامت بالا ، تشک را زیبا و البته نرم و لطیف کرده است . استفاده از لایه مخملی در این تشک می تواند علاوه بر نرمی و لطافت بسیار خوبی که به تشک بادی داخل ماشین لیفان بخشیده است می تواند از عرق کردن بدن نیز جلوگیری کند . از این رو می توانید مشاهده کنید که تمامی تشک های بادی اعم از تشک های خانگی ، کمپینگ یا داخل ماشینی که توسط فروشگاه اینتکس به فروش می رسد ، دارای رویه ای مخملی می باشد .

از خصوصیات و ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به جنس pvc اشاره کرد ، مواردی همچون ضد آب بودن ، عدم حساسیت پوستی ، طول عمر بالا و انعطاف پذیری عالی آن می باشد . همچنین این جنس قابل تعمیر است که در بخش توضیحات در رابطه با این موضوع اشاره هایی شده است . بنابراین در صورت کثیف شدن بسیار زیاد تشک بادی داخل ماشین یا ایجاد لکه و چرک بر روی آن ، می توانید به صورت دستی رویه تشک را تمیز کنید . توجه داشته باشید که شستشو با ماشین لباسشویی توصیه نمی شود و ممکن است این روش به تشک بادی داخل ماشین آسیب وارد کند . بهترین راه برای تمیز کردن تشک ، استفاده از فرچه نرم یا کشیدن دستمال تمیز توری آغشته به شامپو فرش استفاده کنید . البته شستشو مداوم توصیه نمی شود و بهتر است این محصولات را کمتر بشویید . تا طول عمر بالایی داشته باشند .

برخی از افراد در هنگام استفاده از تشک بادی داخل ماشین ، نگران تابش نور مستقیم آفتاب برای مدت طولانی بر روی تشک می باشند که با توجه به جنسی که برای ساخت محصول استفاده شده است ، جای نگرانی نبوده و تنها شاید پس از مدتی استفاده کمی باد تشک خالی شود که این امر کاملا طبیعی بوده و بهتر است پس از هر 10 ساعت استفاده مداوم ، تشک بادی را کمی باد و شارژ کنید تا به مانند اول حالت بگیرد . از دلایل ضد حساسیت بودن pvc به تشک بادی داخل ماشین می توان به عدم استفاده از مواد شیمیایی و سمی برای تولید این جنس می باشد که باعث تمایز آن با پلاستیک های دیگر شده است . با توجه به مواد اولیه این جنس ، pvc را با نام پلاستیک طبیعی منعطف نیز می نامند .

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین لیفان

از ویژگی های بسیار عالی که می توان نسبت به محصولات بادی اشاره کرد ، امکان تعمیرات این محصولات محبوب هستند که به سادگی می توانید خودتان در خانه با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، اقدام به پنچرگیری کنید . نکته قابل توجه این است که پارگی های وسیع ممکن است غیر قابل تعمیر باشد . بنابراین در صورت آسیب دیدن تشک بادی داخل ماشین در حد سوراخ شدگی و یا پارگی های کوچک شما می توانید با استفاده از این برچسب ها نسبت به پنچرگیری محصولات خود اقدام نمایید .

این برچسب ها را می توانید با آغشته کردن به چسب مخصوص مایع که در بسته تعمیرات قرار دارد ، تشک را تعمیر کنید . برای تعمیرات بهتر است برچسب را به صورت سکه ای برش دهید ، همچنین پس از تعمیرات بهتر است که بخش آسیب دیده را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . توجه داشته باشید که در این مدت نیازی به تلاش شما برای چسبیدن نخواهد بود و تنها برای اینکار بایستی از وزنه یا تکه سنگی استفاده کنید و آن را بر روی بخش تعمیر شده قرار دهید .

  • تشک بادی داخل ماشین لیفان
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای 2 بالش بادی همراه
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 31

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...