تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر

air mattress 42

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,040,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر

تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر همانطور که از نامش پیداست برای استفاده در داخل ماشین ساخته شده است و می تواند یک وسیله ای بسیار کاربردی برای شما در طول سفر باشد تا با استفاده از آن بتوانید یک بستر مناسب و ایده آل را برای خوابیدن داشته باشید . توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین برای تمامی خودرو ها ساخته شده است که می توانید با توجه به مدل ماشین خود از آن ها استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر بسیار مناسب برای استفاده در بسیاری از ماشین های سواری ایرانی و خارجی می باشد که می توانید با استفاده از آن به خوبی در صندلی عقب ماشین نشسته و یا دراز بکشید . برای ساخت تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که با توجه به این جنس و طراحی مواج در تولید محصول ، باعث شده است تا بتوانید به خوبی از تشک بادی خود بر روی آب استفاده کرده و سفری لذت بخش را رقم بزنید . توجه داشته باشید که این محصول دارای رویه ای از جنس جیر می باشد که می تواند حس خوبی را به شما در هنگام برخورد با آن بدهد زیرا این جنس نرم و لطیف بوده و خاصیتی ضد تعریقی نیز دارد . راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر بسیار ساده و آسان بوده و در صورت عدم نیاز به آن می توانید محصول را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کنید .

تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفریک وسیله و محصول بادی بسیار کاربردی برای مسافرت های دور یا نزدیک می باشد و شما می توانید با راه اندازی آن در بخش عقب ماشین ، یک تخت و یک تشک نرم و راحت را داشته باشید تا اینچنین سفری دلچسب و عالی برای شما رقم بخورد . این تشک های بادی برای سفر های دور و نزدیک طراحی شده است و راه اندازی بسیار ساده و آسانی دارد ، به همین جهت می تواند راحتی را برای شما به همراه داشته باشد تا بتوانید در سفر های خود استراحت کرده و بدون اینکه از سفر خسته شوید ، روز های دلچسب و دوست داشتنی را برای خود رقم بزنید .برای آشنایی بیشتر با تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر در مدل های مختلف در ادامه مطلب همراه ما باشید و به توصیه ها و راهنمایی های اشاره شده دقت داشته باشید .

تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر در مدل های مختلفی ارائه شده است که به شما کمک می کند تا این محصولات را برای هر نوع از ماشین های سواری تهیه کرده و از آن استفاده کنید . با مراجعه به دسته بندی تشک بادی داخل ماشین  و در فروشگاه اینتکس مدل های مختلفی از این تشک ها را مشاهده خواهید کرد که برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی طراحی شده اند ، هر یک از این تشک ها در ابعاد مختلف تولید شده اند و بسته به نوع ماشین می توانند به سادگی قابلیت راه اندازی و استفاده را داشته باشد . فروشگاه اینتکس برای اینکه تمامی مشتریان بتوانند تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر خود را پیدا کرده و آن را خریداری کنند ، مدل های زیادی را از تشک های بادی مخصوص برای هر نوع ماشینی را موجود کرده است . 

طراحی و ساختار این محصول بادی به گونه ای است که شما می توانید آن را در بخش عقب ماشین و بر روی صندلی های عقب خودرو قرار دهید ، برجستگی و ساختار بادی در بخش زیرین تشک قرار گرفته است که محصول را با سایر تشک های بادی متمایز کرده است . این طراحی بدین دلیل است که تشک بتواند زیرپایی ماشین را پر کند . در این صورت تشک علاوه بر پوشش دادن صندلی ، زیرپایی را پوشش داده و فضای بزرگتری را در اختیار شما قرار خواهد داد  تا بتوانید به راحتی و آزادانه در خودرو نشسته و یا دراز بکشید و استراحت نمایید . 

تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر در رنگبندی های مختلفی نیز تولید شده است که شما می توانید بر اساس سلیقه خود این محصولات را خریداری کنید . توجه داشته باشید که این تشک بادی مناسب برای خوابیدن و استراحت کردن های طولانی نیز باشد ، زیرا ساختار رویه آن به صورت برجسته و مواج می باشد که این طراحی بی نظیر می تواند موجب انعطاف پذیر تر شدن تشک بادی شود . با این وجود شما احساس راحتی بیشتری را داشته و می توانید برای مدت های طولانی از تشک استفاده نمایید . تمامی تشک های بادی مخصوص سفر و ساخته شده برای استفاده در ماشین دارای سطح برجسته و مواج هستند تا شما بسیار راحت باشید . 

تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر قابلیت راه اندازی با استفاده از پمپ های باد را دارد و شما می توانید از پمپ های بادی همچون پمپ باد دستی ، پدالی ، شارژی و فندکی استفاده کنید که پمپ باد فندکی بیشتر از سایر پمپ ها برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر مناسب است ، زیرا این پمپ نیز با جافندکی ماشین کار می کند و برای راه اندازی یک محصول بادی که مخصوص ماشین است ، مناسب خواهد بود . جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر از پی وی سی جیر می باشد که بخش های کناری و زیرین آن از پی وی سی طرح چرم و رویه آن از جیر ساخته شده است ، این رویه نرمی خاصی را به تشک بخشیده است و می تواند خاصیتی ضد تعریقی و رویه نرم را برای افراد به همراه داشته باشد . 

همچنین توجه داشته باشید که این محصولات ممکن است آسیب ببنند و سوراخ شوند ، ولی قابل تعمیر هستند و برای اینکار برچسب های تعمیراتی ارائه شده است .برای جلوگیری از آسیب دیدن تشک های بادی در هنگامی که از آن ها استفاده نمی کنید ، این است که تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر را پس از استفاده در ساک حمل مخصوص خود که در کنار محصول برای شما ارسال می شود قرار داده و آن را جابجا کنید . 

  • تشک بادی داخل ماشین مخصوص سفر
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای پایه های بادی
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای ساک حمل 
  • تولید شده در سایز ها و ابعاد مختلف
  • قابلیت استفاده از بالش بادی و کوسنی
  • قابل سفارش برای هر ماشین سواری
  • کد محصول : air mattress 42

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...