تشک بادی داخل ماشین مزدا ۳

air mattress 45

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مزدا ۳

تشک بادی داخل ماشین مزدا ۳ از نمونه تشک های بادی جدید فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای ماشین سواری مزدا 3 در دو مدل معمولی و مزدا سه نیو طراحی شده است که می توانید از آن برای استفاده در سفر ها بهره مند شوید . کارایی این تشک های بادی برای سفر ها بوده و شما می توانید آن را در بخش صندلی عقب ماشین راه اندازی و استفاده کنید . طراحی این نوع از تشک های بادی به دلیل استفاده در داخل ماشین کاملا متفاوت با سایر تشک ها می باشد ، همانطور که در تصویر محصول نیز مشخص است ، این طراحی بدین صورت است که با راه اندازی ، می تواند بخش کف و زیر پایی ماشین را پر کرده و یک تشک صاف و مسطحی باشد که عللاوه بر زیر پایی ، بخش صندلی ها را نیز پر کند . از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به وجود طراحی رویه مواج اشاره کنیم ، این طراحی می تواند نرمی را راحتی را برای افراد به همراه داشته باشد و حتی موجب ضد تعریق شدن آن شود . این تشک بسیار نرم و راحت بوده و به خوبی می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند. راه اندازی بسیار ساده ای را داشته و می توانید حتی از پمپ های باد فندکی نیز برای راه اندازی آن استفاده کنید . 

تشک بادی داخل ماشین مزدا 3

تشک های بادی داخل ماشین می توانند بهترین وسیله های مسافرتی برای شما باشند ، به خصوص اگر دوست دارید که با ماشین شخصی خود به مسافرت بروید . سفر با ماشین همواره لذت بخش است ، به خصوص اگر کودک به همراه خود داشته باشید ، می توانید از آن به بهترین شکل از محصول استفاده کنید تا کودکان و حتی خود شما از تشک برای استراحت کردن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین بیشتر برای استفاده در داخل ماشین کاربرد دارد ، ولی شما می توانید آن را در صورت علاقه بر روی زمین نیز قرار دهید ، ولی برای اینکار بایستی سعی کنید که تشک را به صورت برعکس بر روی زمین قرار دهید ، تا اینچنین در هر شرایطی از آن بتوانید استفاده کنید . جنسی که این تشک بادی داخل ماشین دارد ، باعث شده است تا محصول ضد آب باشد و مشکلی از این بابت برای آن پیش نیاید . 

حتی تشک بادی داخل ماشین مزدا ، در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و اگر برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و نور خورشید نیز مستقیم به آن بتابد ، باز هم مشکلی برای تشک بادی داخل ماشین ایجاد نخواهد شد . جنسی که برای ساخت تشک بادی داخل ماشین مزدا استفاده شده است ، دقیقا همان جنسی است که برای تشک بادی کمپینگ و یا استخر بادی استفاده شده و این دو محصول بادی نیز در فضای باز راه اندازی شده و ممکن است برای مدت های طولانی در مقابل نور خورشید قرار بگیرد تا از آن استفاده کنید . برای مشاهده این محصولات بادی از نزدیک می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید و این محصولات را پس از مشاهده ، با قیمت های مناسب تری خریداری کنید . رنگبندی تشک بادی داخل ماشین باعث شده است تا بتوانید این محصولات را در آنطور که دوست دارید انتخاب کنید .

تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 از تشک های بسیار جذاب و محبوبی است که فروشگاه مرکزی تهران اینتکس برای مشتریان خود موجود کرده است تا آن ها بتوانند این محصولات بادی بی نظیر را در مسافرت ها استفاده کنند تا اینچنین در طول سفر بتوانند برای استراحت کردن از این محصولات بی نظیر بهره مند شوند . توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین ساختار منحصر به فرد و متفاوتی دارد که تنها استفاده از محصول را برای ماشین میسر کرده است . همچنین توجه داشته باشید که ابعاد محصول و ساختار این تشک بادی ، استفاده از آن را برای ماشین مزدا 3 و سایر ماشین های مشابه این خودرو مناسب کرده است . شما می توانید از این تشک در ماشین های مزدا سه مدل قدیمی و new استفاده کنید . برای آشنایی بیشتر با تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 می توانید در ادامه این مطلب همراه ما باشید .

تفاوت های زیادی میان این تشک بادی ماشین با سایر تشک های بادی داخل ماشین وجود دارد ، می توان به بخش برجسته قسمت زیرین تشک بادی اشاره کرد چرا که هر تشک قسمت برجسته و پایه های متفاوت تری داشته و ممکن است ارتفاع پایه ها نیز در این مدل ها تفاوت داشته باشد . این تشک بادی می تواند به خوبی در بخش عقب و صندلی های عقب ماشین جای بگیرد ، به طوریکه این برجستگی می تواند بخش زیرپایی ماشین را پر کند تا شما بتوانید سطحی صاف را در اختیار داشته باشید . اینچنین در طول سفر شما می توانید به صورت چهارزانو در صندلی عقب نشسته و یا پاهای خود را دراز کنید و حتی در صورت نیاز دراز کشیده و استراحت کنید . بسته به ابعادی که این تشک بادی دارد ، یک تا دو نفر می توانند بر روی تشک بادی دراز بکشند . تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 به بهترین شکل می تواند وزن های بسیار بالا را نیز تحمل کند . 

تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 بسیار نرم و راحت است و می تواند فضای بزرگ و بسیار عالی را برای شما به همراه داشته باشد تا بتوانید مدل زمان طولانی را بر روی آن بنشینید بدون اینکه خسته شوید . این تشک بادی داخل ماشین مزدا از یک طراحی بی نظیر یعنی طراحی رویه مواج برخوردار است که محصول را به یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی و تجهیزات سفری تبدیل کرده است . رویه مواج باعث انعطاف پذیری تشک شده و فرد احساس کوفتگی و خستگی در بدن نخواهد داشت و اینچنین زمان زیادی را نیز می تواند بر روی تشک بادی بنشیند . برای همین مشاهده خواهید کرد که تمامی تشک های بادی داخل ماشینی که فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود کرده است دارای این ویژگی های بسیار خوب بوده و شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب و انعطاف پذیری عالی تشک بهره مند شوید . 

تشک های بادی به خوبی می توانند در برابر شرایط مختلف محیطی نیز مقاوم باشند . با توجه به اینکه تشک بادی داخل ماشین مزدا 3 از لایه های ضخیم pvc طرح چرم ساخته شده است ، به خوبی می تواند در برابر تمامی شرایط محیطی مقاوم باشد ، از سوی دیگر بایستی به این نکته اشاره کنیم که تشک های بادی به دلیل استفاده از این جنس طول عمر بالایی را دارند . این جنس ضد آب است و در استفاده طولانی مدت هم دچار آسیب دیدگی و خرابی نخواهد شد . 

این محصول به خوبی می تواند وزن دو فرد بالغ را تحمل کند و از این نظر می توان گفت که دوام بسیار خوبی را داشته و همچنین می تواند در برابر وزن و فشار مقاوم باشد . هر چند استفاده از لایه های درونی این دوام را بیشتر کرده است . این در حالی است که حجم بسته بندی آن نیز کم بوده و به راحتی می توانید آن را در صندوق عقب ماشین قرار داده و در هر لحظه که دلخواه شماست آن را راه اندازی کنید . همچنین توجه داشته باشید که تشک های بادی به سادگی راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرند . برای راه اندازی شما می توانید از انواع پمپ های باد به خصوص پمپ هایی که نیازی به برق ندارند در طول سفر استفاده کرده و به سادگی این تشک ها را راه اندازی کنید . ما به شما استفاده از پمپ باد فندکی را پیشنهاد می کنیم که این پمپ باد می تواند با کمک جافندکی ماشین می تواند شروع به کار کرده و تشک را باد کند . 


  • تشک بادی داخل ماشین مزدا ۳
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • قابل استفاده از بالش بادی
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • قابلیت راه اندازی با انواع پمپ های باد
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 45

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...