تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک

tm 116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک از تشک های بادی موجود و پر طرفدار در نمایندگی اینتکس برای استفاده در داخل ماشین می باشد که طراحی آن مخصوصا برای استفاده در داخل ماشین شاسی بلندی همچون ماشین جوک شرکت نیسان می باشد . ابعاد بزرگ محصول این اجازه را خواهد داد تا از آن بتوانید در ماشین شاسی بلندی همچون جوک استفاده کنید . بخش رویه این تشک بادی داخل ماشین از جیر بوده و دیواره های کناری آن نیز از پی وی سی طرح چرم است که زیبایی خاصی را به تشک بخشیده است تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک در چندین رنگبندی ساخته شده است و به همراه کوسنی توسط فروشگاه تهران اینتکس برای فروش گذاشته شده است و شما می توانید آن را با قیمت ارزان خریداری کنید . شما می توانید این محصول را با ضمانت از فروشگاه تهیه کرده و از آن با اطمینان استفاده کنید . نرمی و راحتی تشک بادی بسیار زیاد بوده و در هنگام استفاده طولانی مدت از محصول نیز دچار خستگی نخواهید شد و چه بسا سفری دلچسب و راحت را با ماشین خواهید داشت. به منظور اینکه بتوانید راحت تر تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک را راه اندازی کنید می توانید از پمپ های باد فندکی نیز برای راه اندازی کنید که بهترین پمپ برای راه اندازی تشک بادی مخصوص خودرو می باشد . وزن کلی محصول 2.5 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را برداشته و با خود به سفر ببرید . برای راهنمایی بهتر در خرید تشک بادی داخل ماشین می توانید با فروشگاه تماس بگیرید و سوالات بپرسید . 

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه جیر
  • دارای دو عدد کوسنی 
  • دارای ساک حمل
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 3 دقیقه
  • دارای ساک برای حمل آسان
  • مناسب ماشین سواری نیسان جوک و ماشین های مشابه

تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک

تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک از تشک های بادی ساخته شده برای استفاده در ماشین شاسی بلند نیسان جوک می باشد که یک ماشین سواری محبوب خارجی در ایران بوده و بسیار پر طرفدار است . نمایندگی اینتکس برای این مدل از ماشین ها نیز تشک بادی داخل ماشین موجود کرده است تا بتوانید با تهیه تشک های بادی داخل ماشین ، از آن ها در سفر های خود استفاده کنید و بتوانید لحظات شادی برای خود رقم بزنید . با توجه به عدم شناخت شما نسبت به تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک و همچنین ویژگی های آن ، سعی داریم تا در ادامه به نقد و بررسی کامل این تشک پرداخته و شما را با آن آشنا کنیم تا بتوانید بهتر محصول بادی مد نظرتان را خریداری کنید . تنوع در تشک بادی داخل ماشین فروشگاه تهران اینتکس بسیار زیاد بوده و شما بایستی بسته به نوع تشک بادی ، آن را خریداری کنید . 

قبل از هر چیری بایستی برای خرید تشک بادی داخل ماشین ، نام خودرو خود را در دسته بندی مربوطه یعنی تشک بادی داخل ماشین و مخصوص خودرو در زیر دسته بندی تشک بادی اینتکس جستجو کرده و تشک مد نظر و مناسب برای ماشین خود را پیدا کنید . در صورتی که تشک بادی شما موجود نبود و یا در جستجو ها یافت نشد ، می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و مدل مدنظرتان را سفارش دهید . چرا که شما می توانید به سه روش حضوری ، اینترنتی و تلفنی خرید های خود را انجام دهید . نکته ای که در رابطه با تشک بادی داخل ماشین مطرح است ، این است که تشک ها را معمولا می توانید در سایر ماشین های مشابه نیز راه اندازی کنید و تفاوت چندین سانتی متری از اهمیت زیادی برخوردار نیست .

نوع طراحی تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک نیز به گونه ای خواهد بود که شما بایستی آن را در صندلی عقب ماشین قرار دهید ، به طوریکه بخش مواج آن در بالا و بخشی که پایه ها قرار دارد را در بخش زیرین قرار دهید . یک برجستگی که شبیه به بالش است ولی به بدنه چسبیده است ، قسمتی از تشک است که برای بخش میانی دو صندلی جلو طراحی شده است . شما می توانید در ابتدا تشک را راه اندازی کرده و آن را در بدنه قرار دهید و همچنین می توانید تشک بادی را برداشته و آن را قبل از راه اندازی بر روی صندلی پهن کرده و سپس راه اندازی را انجام دهید . دریچه باد در کناره تشک بادی قرار گرفته است ، از این رو شما می توانید زمانی که درب ماشین باز است ، به سادگی تشک بادی را راه اندازی کنید . 

برای اینکه تخلیه تشک بادی آسان تر باشد ، دریچه تخلیه بادی با دهانه بزرگ تر در بدنه تشک قرار داده شده است که می توانید با باز کردن آن ، به سرعت تخلیه  تشک را انجام دهید . از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی داخل ماشین می توان به رویه مواج اشاره کنیم ، این طراحی نیز در تصویر محصول مشاهده می شود ، وجود رویه مواج و برجسته در تشک بادی می تواند باعث حال پذیری تشک شود تا در صورت استفاده احساس خوبی را داشته باشید و بتوانید مدت زمان طولانی تری را از تشک استفاده نمایید . 

نکته ای که در این میان مطرح است ، این است که رویه مواج می تواند خاصیتی ضد تعریقی را داشته باشد ، زیرا هوا جریان بهتری را میان بدن و تشک خواهد داشت . در زمانی که تشک بادی را تخلیه می کنید ، فضای زیادی توسط تشک اشغال نخواهد شد ، زیرا این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که تشک های بادی و سایر محصولات بادی دارند و به بهترین شکل می توانید آن ها را با خود به مسافرت ببرید . تشک های بادی کمپینگ نیز به همین علت قابل استفاده در کمپ های تفریحی هستند . 

وزن تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک 2.6 کیلوگرم است که وزنی سبک است ، با این حال یک ساک حمل نیز در کنار آن قرار داده شده است . این تشک بادی داخل ماشین در چندین رنگبندی موجود است و شما می توانید در هر رنگی که مایل هستید ، تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک را سفارش دهید . تمامی مدل های طراحی شده از رویه جیر برخوردار بوده و شما می توانید تشک بادی داخل ماشین خود را در هر رنگی با رویه جیر خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...