تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

air mattress 18

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو همانطور که از نامش مشخص است برای ماشین شاسی بلند نیسان مورانو ساخته و تولید شده است که با توجه به ساختار بادی خود می توان گفت که تنها مختص این ماشین نبوده و قابل استفاده در بسیاری از ماشین های شاسی بلند دیگر نیز می باشد ، نوع طراحی و ساختار این تشک نسبت به سایر مدل ها ، تفاوت هایی دارد که می توانید در فروشگاه تهران اینتکس و در دسته بندی تشک بادی داخل ماشین ، مدل های متنوع را با گالری تصاویر موجود ، مشاهده کرده و مقایسه های خود را انجام دهید .


تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو چند منظوره بوده و می توانید از آن در داخل ماشین و هم بر روی زمین استفاده کنید ، چرا که پایه های بادی آن که بخش زیرپایی و کف ماشین با پوشش می دهند قابلیت جدا شدن را دارا هستند . همچنین به واسطه استفاده از بدنه ضد آب یعنی پی وی سی موجب شده است تا از آن بتوانید بر روی آب نیز به عنوان تشک بادی روی آب استفاده کنید که البته توصیه می شود که در آب های آرام و ساکن استفاده نمایید و پس از استفاده حتما تشک را در هوای آزاد قرار دهید تا خشک شود . به همراه تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو 2 کوسنی یا همان بالش بادی قرار دارد که می تواند از آن به عنوان کوسنی و پشتی یا بالش استفاده کنید .  شما می توانید این محصول را در رنگبندی های مختلف از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

تشک های بادی داخل ماشین را می توان به یکی از پر استفاده ترین تشک های طراحی شده به صورت بادی دانست که می توانید آن را با قیمت های ارزانی خریداری کنید . اما توجه داشته باشید که در خرید تشک بادی داخل ماشین نیز بهتر است به توصیه های مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته و مناسب ترین گزینه را خریداری کنید . یکی از نکات مهم در خرید تشک بادی داخل ماشین ، توجه داشتن به ابعاد محصول و مدل آن می باشد . همانطور که این محصول تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو نامیده شده است ، یعنی مناسب برای استفاده در ماشین نیسان مورانو می باشد ، به همین دلیل شاید در برخی از ماشین ها قابل استفاده نباشد .

البته توجه داشته باشید که ماشین نیسان مورانو ، شاسی بلند بوده و از این نظر تشک بادی با ابعاد بزرگتر را نیاز دارد ، بنابراین استفاده از این تشک در ماشین های شاسی کوتاه مناسب نخواهد بود . این در حالی است که تشک بادی با میزان بادی که دارد می تواند متناسب با بیشتر ماشین های شاسی بلند باشد . اما نکته اصلی که به آن اشاره ای نیز شد ، این است که به ابعاد تشک توجه داشته باشید . طول این تشک 125 سانتی متر می باشد که بخش کناری آن قابلیت باز شدن را دارد که تا 45 سانتی متر به طول آن اضافه خواهد کرد .

این ویژگی می تواند به شما اجازه دهد تا در صورت نداشتن صندلی بتوانید تشک را به سادگی استفاده کنید . عرض تشک نیز 75 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 36 سانتی متر می باشد که به خوبی می تواند بخش زیرپایی تشک را نیز پر کند تا اینچنین بتواند سطحی صاف و نرم را ایجاد کند . نکات بعدی که بهتر است به آن توجه داشته باشید ، ساختار و طراحی تشک بادی داخل ماشین ، جنس استفاده شده در تولید آن و موارد اینچنینی می باشد که در بخش نقد و بررسی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد که توصیه می شود با بررسی بیشتر و کسب اطلاعات کامل تر خرید خود را انجام دهید .

خدمات پس از فروش محصولات بادی

محصولات بادی همچون تشک بادی داخل ماشین به دلیل ساختار بادی که دارند و همچنین بدنه آن ها به صورت لایه های نازک طراحی شده است ، بیشتر از هر نوع محصول و کالایی در معرض آسیب دیدگی و سوراخ شدگی می باشند ، از این نظر بهتر است با رعایت نکات ایمنی از آسیب دیدگی آن ها جلوگیری کنید . با این وجود فروشگاه تهران اینتکس تعمیرات این محصولات را بر عهده دارد تا در صورت آسیب دیدن محصول بادی خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا تعمیرات شما به بهترین شکل انجام دهید . البته توضیحاتی در رابطه با پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین در خانه نیز در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو نیز از نمونه تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که فروشگاه تهران اینتکس به دلیل علاقه زیاد مشتریان به داشتن تشک های داخل ماشین ، مدل تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو را موجود کرده است تا اینچنین بتوانید تشک بادی داخل ماشین خود را به راحتی و با اطمینان از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس اغلب تشک های بادی داخل ماشین ایرانی و خارجی را در دسته بندی مربوطه قرار داده است که می توانید با یک جستجو ساده ، مدل مد نظر خود را یافته و آن را سفارش دهید .

تولید و طراحی تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

تولید و طراحی تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو نیز همانطور که معقول است ، نسبت به سایر تشک ها تفاوت هایی داشته که مهم ترین تفاوت در آن ، ابعاد می باشد که بر اساس ماشین های شاسی بلند شرکت نیسان همچون ماشین مورانو می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . این محصول به گونه ای طراحی شده است که در بخش عقب و بر روی صندلی عقب ماشین نصب و راه اندازی می شود که با همسطح کردن آن بخش می تواند تشکی نرم و انعطاف پذیر را در سفر ها برای شما ایجاد کند . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، این تشک دارای دو بالش بادی همراه می باشد که از آن ها می توانید به عنوان تکیه گاه یا بالشی برای قرار دادن در زیر سر استفاده کنید .

ویژگی ها و مزایا تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

از ویژگی های خوب و مزایا تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو می توان به ساختار بادی این محصولات اشاره کرد که سبب شده است تا تشک را بتوانید در سفر ها نیز به همراه داشته باشید ، زیرا وزن بسیار سبکی داشته و همچنین حجم آن در هنگام بسته بندی نیز کوچک است . از ویژگی های بسیار عالی این تشک می توان به داشتن رویه مواج و انعطاف پذیر اشاره کرد که می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کرده و سطحی آرگونومیک و طبی را برای استراحت کردن های طولانی مدت و خوابیدن ایجاد کند .

جنس ساخت بدنه تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو جنسی است که محصول از آن تولید شده است ، این جنس که pvc نام دارد از بهترین مواد پلاستیکی می باشد که نسبت به سایر مواد پلاستیکی انعطاف پذیر متفاوت است ، چرا که از مواد شیمیایی برای تولید آن استفاده نشده است و همین مسئله باعث شده است که تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو کاملا ضد حساسیت باشد . همچنین این جنس ضد آب نیز می باشد . از خصوصیات دیگر این تشک می توان به داشتن رویه مخملی آن اشاره کرد .

شیوه راه اندازی تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

برای راه اندازی تشک بادی ، در ابتدا نیاز است که محصول را از کارتن خارج کرده و بر روی صندلی عقب پهن کنید . توجه داشته باشید که کف ماشین و روی صندلی ها تمیز باشد و هیچگونه آشغال و اجسام تیز و ... قرار نگرفته باشد . شما می توانید برای سریع تر باد شدن تشک ، از انواع پمپ های باد استفاده کنید . بخشی از تشک که دارای برجستگی در قسمت زیرین می باشد را بایستی در قسمت زیرپایی ماشین قرار دهید زیرا بایستی آن بخش را پر کند .

نگهداری و تعمیرات تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو

در هنگام استفاده از تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو بهتر است لباس هایی را پوشیده باشید که دارای دکمه یا زیپ های فلزی تیز و محکم نداشته باشد ، زیرا در هنگام خواب ممکن است با تکان خوردن و بر خورد آن با بدنه آسیب پذیر تشک ، صدمه ای به آن وارد شود . تنها دلیل آسیب دیدن به تشک بادی عوامل خارجی بوده و شرایط مختلف جوی همچون رطوبت ها ، نور خورشید و دماهای مختلف به تشک آسیبی وارد نمی کند . برای تعمیرات نیز نیاز به برچسب تعمیرات خواهید داشت که معمولا در کنار محصول موجود است و در صورت ناموجود بودن نیز می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • تشک بادی داخل ماشین نیسان مورانو
  • طول: 125 + 45 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 36 سانتی متر
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک جهت حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی سریع و آسان
  • کد محصول : 18 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...