تشک بادی داخل ماشین هاوال

tm 114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هاوال با طراحی پایه دار برای پر کردن بخش زیرپایی می باشد که آن را قابل استفاده در ماشین سواری شاسی بلند هاوال کرده است . این تشک های بادی که مدل های متنوعی از آن در فروشگاه اینتکس برای مشتریان ارائه گردیده است ، می تواند به شما اجازه دهد تا یک تشکی نرم و راحت را در بخش عقب ماشین قرار دهید و از آن برای استراحت کردن در طول سفر بهره مند شوید . تشک بادی داخل ماشین هاوال برای تمامی رده سنی حتی برای استفاده بزرگسالان قابل استفاده است . بخش های درونی تشک بادی به صورت لایه لایه ساخته شده و کاملا تقویت شده است و به همین دلیل نیز می تواند تا وزن های بسیار بالا را تا 160 کیلوگرم تحمل نماید . طول و عرض و همچنین ارتفاع تشک بادی داخل ماشین هاوال نیز کاملا متناسب با این خودرو بوده و در بخش ابعاد و مشخصات می توانید به طور دقیق این ابعاد را مطالعه کنید . از تشک بادی داخل ماشین هاوال می توانید در سایر ماشین های مشابه نیز استفاده کنید. راه اندازی ساده و آسان این محصول به شما اجازه خواهد داد تا به دفعات از آن استفاده کنید . برای اینکه بهتر بتوانید در خرید تشک بادی داخل ماشین هاوال و سایر تشک های بادی موفق شوید پیشنهاد می کنیم که از فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاوره گرفته و بهترین گزینه ها را انتخاب کنید . 

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن 2.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای پایه های بادی مناسب ماشین های شاسی
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • دارای دریچه تخلیه باد مجزا

تشک بادی داخل ماشین هاوال

تشک بادی داخل ماشین هاوال از نمونه تشک های بادی داخل ماشین پر طرفدار است که فروشگاه اینتکس برای استفاده در ماشین های خارجی شاسی بلندی همچون ماشین سواری هاوال موجود کرده است تا تمامی مشتریان عزیز بتوانند با توجه به مدل ماشین خود ، این تشک های بادی داخل ماشین مسافرتی را خریداری کرده و از آن ها در مسافرت استفاده کنند تا اینچنین سفری لذت بخش را در کنار خانواده و دوستان رقم بزنند . برای اینکه بهتر و بیشتر بتوانید با این محصولات بادی آشنا شوید و در خرید خود مطمعن تر باشید ، در ادامه این مطلب  به صورت کامل به نقد و بررسی تشک بادی داخل هاوالخواهیم پرداخت . پس تا انتها با ما همراه باشید . تشک بادی داخل ماشین هاوال در واقع یک محصول بادی است که بدنه آن به صورت بادی بوده و برای استفاده نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . 

این تشک بادی مخصوص برای استفاده در داخل ماشین بوده و به جهت اینکه ابعاد آن مناسب برای استفاده در داخل ماشین هاوال می باشد ، از این رو بهتر است که برای همین مدل ماشین استفاده شود و یا می توانید در سایر ماشین هایی که از نظر شکل و اندازه نزدیک به ماشین هاوال هستند نیز استفاده کنید . به عنوان مثال شما می توانید از تشک بادی داخل ماشین هاوال در داخل ماشین تیوولی یا شبیه به آن ها نیز استفاده کنید . البته برای اینکه بهتر بتوانید خرید خود را انجام دهید می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس و مشاورین آن کمک گرفته و بهترین و مناسب ترین تشک بادی را مخصوص ماشین خود خریداری کنید . اما از این تشک های بادی داخل ماشین چگونه استفاده می شود ؟ 

محل قرار گیری و نصب تشک بادی داخل ماشین هاوال در واقع در بخش عقب ماشین بوده و می تواند صندلی های عقب را به اضافه زیرپایی ماشین پوشش دهد ، به همین دلیل تمامی بخش عقب در واقع به صورت تخت شده و شما می توانید آزاد تر پاهای خود را در هنگام نشستن دراز کنید و یا در صورت نیاز دراز کشیده و بخوابید . کوسن های بادی همراه تشک بادی داخل ماشین هاوال نیز می تواند در طول مسافرت بسیار کاربردی باشد تا بتوانید از آن ها به عنوان یک تکیه گاه عالی و یا یک بالش بادی استفاده کنید . همچنین می توانید از کوسن های بادی در داخل چادر مسافرتی و یا در هتل ها و در هر جایی نیز استفاده کنید . 

توجه داشته باشید که طراحی این تشک بادی داخل ماشین به صورت مستطیلی است که ابعاد آن در بخش مشخصات و در جدول درج شده است . بخش زیرین آن دارای دو پایه بادی است که در قسمت زیرپایی قرار می گیرد . از سوی دیگر بخش رویه تشک بادی داخل ماشین هاوال از یک لایه جیر تشکیل شده است ، به طوریکه تمامی بدنه اصلی تشک بادی از لایه های ضخیم pvc ساخته شده و برای اینکه در برابر آسیب دیدگی مقاوم تر باشد ، از طراحی چند لایه و بخش های میانی آن به صورت مشبک و لایه لایه ساخته شده است . 

طراحی بی نظیر تشک بادی داخل ماشین هاوال باعث شده است تا محصول بادی به خوبی بتواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند . این تحمل وزن بالا می تواند به شما اجازه دهد تا دو الی سه نفر از تشک بادی بتوانند استفاده کنند . به خصوص اگر از این تشک کودکان استفاده کنند ، می توانند در کنار یکدیگر حتی دراز کشیده و استراحت کنند . برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین هاوال شما می توانید از دریچه های بادی که در بدنه تشک قرار داده شده است استفاده کنید . برای اینکه سریع تر بتوانید تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کنید ، می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ باد فندکی بسیار مناسب برای راه اندازی خواهد بود ، زیرا این پمپ ها قابلیت کار کردن با جافندکی ماشین را دارند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...