تشک بادی داخل ماشین هایما

air mattress 40

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
995,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هایما

تشک بادی داخل ماشین هایما با طراحی خاص و بسیار عالی خود می تواند برای ماشین سواری هایما قابل استفاده باشد و بخش عقب ماشین را به صورت کاملا صاف و یک دست کرده و یک تشک بسیار خوب برای استراحت کردن باشد . توجه داشته باشید که تشک های بادی داخل ماشین بسیار مناسب برای سفر ها بوده و به یکدست کردن بخش عقب اتومبیل می تواند به شما اجازه دهد تا بتوانید اینچنین برای استراحت کردن در بخش عقب ماشین خود استفاده کرده و نهایت استفاده را ببرید . با توجه به ابعاد خودرو ، تشک بادی داخل ماشین هایما نیز با اندازه ای استاندارد تولید شده است که به خوبی می تواند تمامی سطح صندلی و زیرپایی را پوشش دهد . برجستگی هایی که در کف تشک بادی داخل ماشین قرار دارد ، در واقع محلی برای قرار گیری در بخش زیرپایی می باشد که با پوشش دادن این بخش می تواند فضای ایده آلی را برای استراحت کردن فراهم کند . از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی داخل ماشین می توان به داشتن طراحی برجسته و رویه مواج اشاره کنیم که باعث شده است تا نرمی و انعطاف پذیری بسیار عالی را داشته باشد تا اینچنین فشاری به اندام ها وارد نشده و بتوانید برای مدت های طولانی نیز از تشک بادی استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود آید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول ، بخش نقد و بررسی را که فروشگاه تهران اینتکس ارائه کرده است ، مطالعه کنید .

تشک بادی داخل ماشین هایما

تشک بادی داخل ماشین هایما تولید شده برای استفاده در ماشین سواری شاسی بلند هایما از محبوب ترین ماشین های خارجی موجود در ایران است که صاحبان این نوع ماشین می توانند با تهیه تشک بادی داخل ماشین مخصوص ، آن را بر روی صندلی عقب ماشین راه اندازی کنند ، تا سرنشینان عقب بتوانند از آن برای استراحت کردن استفاده کنند . همچنین در نظر داشته باشید که این تشک بادی دارای ویژگی های بسیار خوبی است که می تواند سفر را برای شما بسیار راحت تر کند . برای اینکه بیشتر با تشک بادی داخل ماشین هایما آشنا شوید ، در ادامه به نقد و بررسی محصول خواهیم پرداخت و ویژگی های آن را معرفی خواهیم کرد . تشک بادی داخل ماشین هایما از تشک های بسیار عالی و با دوام فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با رنگبندی های متنوع عرضه شده است تا مشتریان عزیز بتوانند با توجه به رنگ داخلی ماشین و روکش های صندلی ، تشک بادی داخل ماشین را با رنگ مرتبط خریداری کرده و از آن استفاده کنند . 

این تشک ها ابعاد مشابه داشته و تنها تفاوت در آن ها همان رنگشان است . محل قرار گیری تشک بادی در بخش عقب ماشین است ، یعنی بر روی صندلی و فضای خالی میان صندلی عقب و صندلی جلو ماشین می باشد . لازم به ذکر است که تشک بادی داخل ماشین هایما منحصرا برای استفاده در ماشین بوده و برای استفاده از آن بر روی زمین بایستی تشک را برعکس بر روی زمین قرار دهید تا بخش های برجسته آن در بالا قرار بگیرد . اگر به تصویر نیز توجه داشته باشید بدنه تشک از پی وی سی ساخته شده است و بخش های کناری آن طراحی چرمی دارد . ولی بخش رویه آن که در تصویر به رنگ کرم می باشد ، از لایه جیر تشکیل شده است . به همین جهت نیز بسیار نرم و لطیف بوده و حس خوشایندی را برای شما خواهد داشت . ابعاد این تشک بادی داخل ماشین در بخش مشخصات آن آورده شده است و در بالای متن می توانید آن را مطالعه کنید . 

تحمل وزنی که تشک بادی داخل ماشین هایما دارد 150 کیلوگرم است که در صورت سبک وزن بودن افراد می تواند تا وزن سه فرد و در صورت سنگین وزن بودن آن ها تا دو نفر را بر روی خود می تواند تحمل کند . البته طراحی بی نظیر و لایه های درونی که در تشک بادی وجود دارد ، استقامت تشک را در برابر وزن های بالا دو چندان کرده است . طراحی مشبک و برجسته سطح تشک نیز برای این است که با نشستن شما بر روی آن ، تشک بتواند فرم بهتری را بگیرد . در این حالت است که شما حس راحتی داشته و می توانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید و در سفر های طولانی خسته نشوید . 

تولید کننده تشک بادی داخل ماشین هایما نیز به تمامی این موارد توجه داشته است و سعی کرده تا با بهترین طراحی ، در نهایت محصولی را تولید کند که تمامی خواسته مصرف کننده را دربر گیرد . استفاده از کوسن بادی به همراه تشک بادی می تواند بسیار محیط را برای استراحت کردن و خوابیدن فراهم کند ، به همین دلیل فروشگاه تهران اینتکس دو عدد کوسن نیز به همراه تشک بادی قرار داده است که می توانید از آن ها بهره مند شده و به بهترین شکل به عنوان بالش یا تکیه گاه استفاده کنید . 

برای راه اندازی کردن محصول نیز دریچه باد و تخلیه ای در بدنه قرار داده شده است که از دریچه باد برای راه اندازی و دریچه تخلیه برای تخلیه کردن باد تشک می توانید استفاده کنید . دریچه تخلیه باد به دلیل بزرگ بودنش می تواند روند تخلیه را سریع تر کند . این دو دریچه در کناره تشک بادی قرار داده شده است تا دسترسی بهتر و آسان تری به آن داشته باشید و بتوانید حتی برای راه اندازی از پمپ های باد نیز استفاده کنید . در صورت استفاده درست و مراقبت از تشک بادی داخل ماشین می توانید سال های سال از آن استفاده کنید بدون اینکه به مشکلی برایش پیش بیاید .

  • تشک بادی داخل ماشین هایما
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای 2 بالش بادی همراه
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • قابلیت راه اندازی با انواع پمپ های باد
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 40

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...