تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت

tm 118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت از تشک های بادی داخل ماشین است که نمایندگی اینتکس آن را برای ماشین های سواری شرکت هیوندای مانند اکسنت موجود کرده است تا بتوانید به وسیله آن سفری دلچسب را با ماشین خود رقم بزنید . این تشک های بادی مخصوصا برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است و به واسطه نرمی و راحتی که می تواند برای مسافرین عقب ماشین ایجاد کند بسیار مناسب برای سفر ها بوده و حتی می توانید از آن ها برای راحتی کودکان در مسافرت ها استفاده کنید . هر چند دوام بسیار خوب این تشک بادی به شما و بزرگسالان نیز امکان استفاده را خواهد داد . چرا که این تشک بادی می تواند بیش از 155 کیلوگرم وزن را تحمل کند که بیشتر از وزن دو فرد بزرگسال است . از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی می توان به داشتن طراحی برجسته و مواج اشاره نمود که راحتی تشک را بیشتر کرده است . در بخش کناری دریچه باد و دریچه تخلیه قرار داده شده است که دسترسی بسیار آسانی را برای راه اندازی شما فراهم آورده و همچنین شما می توانید از پمپ های باد نیز برای راه اندازی استفاده کنید . بالش های بادی در کنار تشک بادی داخل ماشین می تواند بسیار کاربردی باشد و به شما این امکان را بدهد تا از تشک برای خوابیدن و استراحت کردن نیز استفاده کنید . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت را با ضمانت فروشگاه اینترنتی اینتکس و با قیمت ارزان به دلیل فروش بدون واسطه خریداری کرده و از ان در سفر های خود استفاده کنید .

از ویژگی های بارز تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت می توان به ضد آب بودن بدنه آن اشاره کرد . جنسی که برای ساخت این تشک بادی استفاده شده است ، همان جنسی است که شرکت معروف اینتکس برای ساخت استخر بادی ، جکوزی بادی ، تشک بادی روی آب و امثال این نوع محصولات بادی استفاده شده است و همواره با آب سر و کار دارند . همچنین اشعه های مضر خورشیدی مانند اشعه فرابنفش یا ایکس و حتی حرارت آفتاب صدمه ای به این تشک بادی داخل ماشین وارد نخواهد کرد ، پس با اطمینان و با خیال راحت از تشک بادی داخل ماشین استفاده کرده و لحظه های شادی را با آن داشته باشید . تشک بادی داخل ماشین را اگر برای مدت طولانی استفاده کنید ، شاید نیاز باشد که پس از گذشت 8 الی 10 ساعت ، مقداری باد آن را شارژ کنید . 

این اتفاق یک اتفاق معمولی و طبیعی است و نباید نگران آسیب دیدن تشک بادی داخل ماشین باشد . اگر تشک بادی داخل ماشین بسیار سریع و در مدت زمان کمتر از نیم ساعت ، تخلیه باد زیادی را داشته باشد ، نیاز به چک کردن و تعمیر خواهید داشت . کیفیت تشک بادی داخل ماشین فوق به دلیل اورجینال بودنش بسیار بالاست و شما می توانید آن را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا خریداری کنید . در ضمن اگر تشک شما پس از خرید ، آسیب دیده باشد ، می توانید از گارانتی 48 ساعته تعمیر تشک استفاده کرده و آن را به رایگان توسط فروشگاه اینتکس تعمیر کنید . تعمیراتی که توسط فروشگاه اینتکس صورت می گیرد ، تخصصی بوده و با خیال راحت می توانید از محصول استفاده کنید . هر چند خود شما نیز با استفاده از برچسب تعمیرات که در کنار برخی از محصولات وجود دارد ، پنچرگیری را انجام دهید .  

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از پی وی سی جیر دولایه
  • مناسب برای ماشین های شرکت هیوندای
  • دارای رنگبندی
  • قابل استفاده از بالش و کوسن روی تشک
  • دارای ساک حمل 
  • دارای دریچه تخلیه باد

تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت

تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت یک محصول بادی دیگر از سری تشک های بادی مخصوص ماشین است که فروشگاه اینتکس آن را برای استفاده کردن در داخل ماشین خارجی هیوندای اکنست موجود کرده است تا بتوانید به راحتی از آن در این ماشین استفاده کرده و در سفر ها یک اتاق بسیار عالی و یک تخت نرم را برای استراحت کردن خود داشته باشید . شما می توانید از تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت در حین سفر و یا در مواقعی که ایستاده اید استفاده کنید . برای اینکه این تشک در صندلی های عقب ماشین قرار گرفته و در آن قسمت راه اندازی می شود ، برای همین هیچ مشکل و دردسری را برای راننده ایجاد نخواهد کرد . 

از تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت می توان برای استفاده کودکان نیز استفاده کرد . بیشتر خریداران تشک های بادی داخل ماشین ، این محصولات را برای راحتی بیشتر کودکان در طول سفر خریداری می کنند ، زیرا با راه اندازی این تشک ها ، یک فضای بزرگی برای استراحت کردن و حتی خوابیدن آن ها در داخل ماشین فراهم خواهد شد . به خصوص که راه اندازی این محصولات بادی بسیار آسان است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن تشک را راه اندازی کنید . این تشک به صورت مستطیلی ساخته شده است و ابعاد آن متناسب با ابعاد ماشین هیوندای اکسنت می باشد . 

اگر به قسمت زیرین تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت توجه داشته باشید ، میبینید که این تشک دارای پایه است ، برای اینکه بتواند زیرپایی ماشین را پر کند . لذا با توجه به این نوع طراحی شما نمی توانید از تشک بادی بر روی زمین استفاده کنید ، مگر اینکه تشک را بر عکس بر روی زمین قرار دهید . ولی پیشنهاد ما به شما این است که از تشک بادی تنها در داخل ماشین استفاده کنید . نکته بعدی در هنگام راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت این است که کف ماشین را تمیز کنید و زیرپایی ها را یک بار تمیز کنید و سپس تشک را راه اندازی کنید . 

چرا که ممکن است اجسام تیز و برنده یا زباله های خرد و سنگ ریزه هایی در کف ماشین وجود داشته باشد که به کف تشک بادی داخل ماشین صدمه وارد کند . به عنوان مثال پوست تخمه و ... نیز می تواند به بدنه تشک بادی داخل ماشین صدمه وارد کند . پس از تمیز کردن ماشین ، به راحتی می توانید تشک را باد کرده و سپس داخل ماشین قرار دهید . برای باد کردن شما می توانید از پمپ باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارد . ولی اگر دوست دارید که راه ساده تری را برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین انتخاب کنید ما به شما پیشنهاد می دهیم که از پمپ باد فندکی استفاده کنید . 

برای اینکه پمپ باد فندکی می تواند با کمک برق ماشین کار کند و راه اندازی این تشک ها را بسیار آسان تر کند . دریچه باد تشک با دریچه تخلیه آن متفاوت است . برای اینکه شما بتوانید تشک بادی داخل ماشین را سریع تر خالی کنید ، یک دریچه خروجی باد به صورت جداگانه و با دهانه بزرگتر وجود دارد که باد می تواند با سرعت زیاد تری از آن قسمت تخلیه شود . دریچه ورودی باد تشک باریک بوده و بیشتر با پمپ باد می شود و اجازه خروج باد را نمی دهد . کیفیت ساخت تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت بسیار عالی است برای اینکه از پی وی سی استفاده شده است . 

پی وی سی ها انعطاف پذیری بسیار خوبی را دارند و در برابر فشار ها مقاوم هستند . برای همین است که استفاده از پی وی سی در ساخت تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت باعث شده است تا این محصول بتواند وزن های بالا تری را تحمل کند . حتی برای ساختن کوسن های بادی تشک نیز از همین جنس استفاده شده است . دو کوسن بادی برای این تشک بادی مخصوص ماشین در نظر گرفته شده است که در کنار محصول برای شما ارسال می شود . شما می توانید تشک بادی داخل ماشین هیوندای اکسنت را در رنگ دلخواه خود به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه مرکزی اینتکس سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...