تشک بادی داخل ماشین ولستر

TDM-3119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ولستر

یکی از محصولاتی که با استفاده از ان حتی در داخل ماشین هم می توانید به استراحت بپردازید و صندلی عقب ماشین خود را هم به صورت تشک و تخت تبدیل کنید ، تشک بادی داخل ماشین ولستر می باشد. این محصول یک تشک فوق العاده با کیفیت و لوکس بوده که مناسب برای دارندگان خودرو WOLESTER می باشد.

شما به سادگی پس از باد کردن این محصول می توانید ان را در داخل صندلی عقب خودرو خود قرار داده و این صندلی را به یک تشک بادی نرم تبدیل کنید. بیشترین استفاده از این محصول در سفرهای طولانی مدت است که می توانید از ان به سادگی استفاده کنید. هم چنین این تشک بادی بدنه ای کاملا مستحکم دارد که ساخته شده از نوع PVC بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید. از دیگر خصوصیات خوب این محصول هم داشتن رویه مواج و ضد تعریق و هم چنین همراه داشتن دو عدد کوسن بادی است که این محصول را تمام عیار و فوق العاده کرده است. پیشنهاد می کنیم این تشک بادی با کیفیت را هم اکنون با بهترین قیمت ممکن از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و از ان سالیان سال استفاده کنید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین ولستر

تشک بادی داخل ماشین ولستر

یکی از خودرو های با کلاس و جذابی که مخاطبین خاص خود را دارد و در رنگ بندی شاد و جذاب از شرکت هیوندا تولید شده است ، خودرو ولستر است. شرکت تهران اینتکس با در نظر گرفتن این مسئله به تازگی تشک بادی داخل ماشین ولستر را تولید و روانه بازار کرده است تا با استفاده از ان ارامش خاطر مشتریان خود را فراهم سازد. این محصول کیفیت و قیمت بسیار مناسبی داشته و از هر نظر مناسب برای استراحت در داخل خودرو می باشد. قصد داریم تا به بررسی کامل این کالا بپردازیم پس ما را تا انتها دنبال کنید..

طراحی و ارگونومی ساخت

شاید به جرات بتوان گفت که عمده ترین مسئله در خرید یک محصول نوع طراحی و ظاهر ان کالا است که در مشتری می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. این محصول نیز یکی از بهترین طراحی های صورت گرفته را در دسته بندی تشک بادی داخل خودرو به خود اختصاص داده است. این محصول ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی داشته و به گونه ای طراحی شده که تمام قسمت صندلی عقب را به صورت کامل پوشش می دهد. در کنار این موارد این محصول به صورت لبه گرد تولید گردیده است که از یکنواختی این کالا را خارج کرده و فوق العاده شکیل و زیبا ان را به نمایش گذاشته است. رنگ این محصول نیز به صورت یکدست و یکنواخت می باشد که بسته به سلیقه شما متفاوت است.

برای مثال این کالایی که در تصویر مشاهده می کنید یکدست زرشکی می باشد که فوق العاده زیباست. در ارتباط با طراحی این کالا هم باید گفت که پایه های این محصول به صورت بادی و ضخیم تولید شده است که از بدنه و رویه اصلی این کالا درشت تر است. هم چنین رویه اصلی خود کالا هم به صورتمواج و با خطوط موازی و صاف طراحی شده است که باعث شده تا هوا در زیر بدن فرد استفاده کننده و در داخل این شیار ها به جریان افتاده و از تعریق شما جلوگیری کند. هم چنین این محصول در کل دارای سه عدد بالش بادی یا همان کوسن می باشد. دو عدد از ان ها به صورت جدا گانه در کنار این محصول قرار گرفته اند و یکی از ان ها هم به صورت متصل به بدنه در وسط این تشک بادی قرار دارد که در میان دو صندلی جلو قرار می گیرد تا ان فاصله ایجاد شده را پر کند.

جنس بدنه

این محصول از بدنه ای با جنس PVC با رویه مخمل طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها بخش های کناری و کف این کالا هم از همان نوع PVC تولید شده اند که بخش های کناری از نوع طرح چرم و کف ان نیز به صورت دو لایه طراحی و تولید شده است. در کنار این موارد همان طور که در بخش طراحی هم به ان اشاره شد این کالا از سطح مواج و ضد تعرق نیز بهره می برد که نشان از کیفیت بالای این کالا دارد.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالا اشغال فضای کم و در واقع دارا بودن ابعاد استاندارد ان است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این محصول در حالت باد شده و در داخل ماشین دارای طول 143 ، عرض 90 و ارتفاع 43 سانتی متر است. هم چنین در زمان هایی که این کالا را جمع اوری می کنید این محصول دارای ابعاد 46 در 30 در 15 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها وزن کلی محصول هم 3.4 کیلو گرم است که فوق العاده سبک می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از ساده ترین کارهایی که در خصوص محصول های بادی باید بدانید نوع باد کردن ان است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که در کنار این کالا یک عدد دفترچه راهنما قرار گرفته است که با استفاده از ان شما می توانید به سادگی اموزش های لازم را فرا گرفته و به شکل درست و صحیح این کالا را راه اندازی کنید.

هم چنین در حالت کلی اگر بخواهیم راجب راه اندازی این محصول صحبت کنیم باید گفت که بر روی خود بدنه اصلی این کالا دریچه های بادی قرار گرفته است که از طریق ان ها و با داشتن یک عدد پمپ باد می توانید به سادگی این کالا را باد کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید اصول ساده و ابتدایی که در مورد محصولات بادی باید دانست را رعایت کنید می توانید بدون افت کیفیت سالیان سال از این کالا استفاده نمایید. در همین ارتباط گفتنی است که جامپینگ و پریدن بر روی بدنه ، سوراخ کردن و وارد کردن وسایل تیز به داخل بدنه و هم چنین دور کردن اشیا داغ از کنار این کالا جزو مواردی است که باید به ان توجه ویژه ای کرد.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین ولستر یک تشک بادی بسیار شکیل و با کیفیت است که مناسب برای استفاده در صندلی عقب خودرو شما می باشد که بسیار زیباست. این محصول بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد که به راحتی اسیب نخواهد دید. قیمت مقرون به صرفه این کالا هم جزو دلایلی است که می توانید به سادگی ان را خریداری نمایید. پیشنهاد می کنیم این کالا را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین ولستر
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...