تشک بادی داخل ماشین ولوو

tm 123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ولوو از تشک های بسیار پر طرفدار و کاربردی برای سفر می باشد که به واسطه علاقه بسیار زیاد مشتریان ، فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده است تا شما عزیزان بتوانید با خرید تشک بادی داخل ماشین ولوو آن را در بخش عقب ماشین خود راه اندازی کنید تا اینچنین بتوانید یک تشک یا تخت زیبا و البته نرم و راحت را در بخش عقب ماشین داشته باشید تا برای نشستن ، دراز کشیدن و استراحت کردن از آن بهره مند شوید . توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین ولوو به خوبی بخش زیرپایی را نیز پر خواهد کرد و این چنین به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید فضای زیادی را برای استراحت کردن داشته باشید . همچنین در طول سفر سرنشینان عقب می توانند حس راحتی بیشتری را داشته باشند . با توجه به طراحی مواج تشک بادی که در تصویر نیز مشخص است ، افراد حس راحتی بیشتری را خواهند داشت و دلیل ساخت تشک بادی داخل ماشین ولوو به صورت مواج نیز همین موضوع است . در کنار تشک بادی داخل ماشین ولوو که مخصوص ماشین شاسی بلند است ، بالش هایی نیز وجود دارد که از آن ها نیز به عنوان تکیه گاه و همچنین بالش می توانید استفاده کنید . راه اندازی این محصولات نیز بسیار ساده و آسان بوده و در کمتر از 3 دقیقه می توانید از آن استفاده نمایید  ، برای راه اندازی سریع تشک بادی داخل ماشین ولوو و سایر تشک های بادی می توانید از انواع پمپ های باد استفاده کنید . 

راحتی در نصب و راه اندازی تشک های بادی داخل ماشین ، باعث محبوبیت هر چه بیشتر آن ها شده است تا در هر زمان که دوست داشته باشید بتوانید آن را نصب و از محصول استفاده کنید . شما می توانید قبل از حرکت تشک بادی را در داخل ماشین نصب کنید و یا در حین سفر و در هر زمان که نیاز داشتید آن را نصب و راه اندازی کنید . پمپ باد فندکی که برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است ، کار شما را برای راه اندازی و نصب آسان تر کرده است . این پمپ باد با جا فندکی ماشین کار کرده و شما می توانید با سرعت بیشتری تشک بادی را با این پمپ برقی راه اندازی کنید . این پمپ قدرت مناسبی دارد و برای همین دیگر نیازی به پمپ های برقی یا دستی دیگری ندارید . 

از آنجایی که از تشک های بادی در داخل ماشین و در مسافرت استفاده می کنید ، بهترین گزینه برای شما پمپ باد فندکی می باشد . همانطور که اشاره شد در کنار این تشک ، پمپ باد وجود دارد اما فروشگاه اینتکس خرید مجزای پمپ باد فندکی را فراهم کرده است تا در صورت لزوم بتوانید خرید های خود را انجام دهید . این نوع از پمپ های بادی تقریبا فری سایز بوده و برای بیشتر تشک های بادی داخل ماشینی که ابعادی به مانند ماشین ولوو دارند قابل استفاده خواهد بود . این ماشین شاسی بلند بوده و برای همین ارتفاع پایه های تشک نیز بلند تر در نظر گرفته شده است تا بتواند به طور کامل زیرپایی را پر کند و تشک در یک سطح صاف قرار بگیرد . بدین ترتیب شما نیز احساس راحتی بیشتری خواهید داشت . 

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی رویه جیر
  • دارای ساک حمل برزنتی
  • راه اندازی سریع با پمپ باد
  • راه اندازی 3 دقیقه ای
  • مناسب برای ماشین های شاسی بلند

تشک بادی داخل ماشین ولوو

تشک بادی داخل ماشین ولوو از جدید ترین تشک های بادی داخل ماشینی است که فروشگاه اینتکس آن را موجود کرده است تا دارندگان این ماشین خارجی و محبوب ، بتوانند با خرید تشک بادی داخل ماشین مخصوص خودرو شاسی بلند ولوو ، با آن به مسافرت بروند و اینچنین بتوانند در طول سفر در داخل ماشین استراحت کرده و لحظات خوشی را رقم بزنند و از سفر های طولانی نیز خسته نشوند . این تشک بادی می تواند برای تمامی افراد و سرنشینان داخل ماشین کاربردی باشد ، به طوری که در طول سفر و حرکت ماشین نیز می توانید از آن استفاده کنید تا افرادی که در بخش عقب ماشین بر روی تشک نشسته اند ، احساس راحتی داشته باشند و از سرعت گیر های جاده ای و چاله ها عاصی نشده و احساس راحتی داشته باشند . همچنین راننده نیز می تواند در صورت خسته شدن از همین تشک استفاده کند . 

شما حتی با استفاده از تشک بادی داخل ماشین ولوو نیازی به خانه و یا هتل نخواهید داشت چه بسا می توانید در داخل ماشین خود استراحت کنید و سپس به راهتان ادامه دهید . طراحی بی نظیر تشک بادی داخل ماشین ولوو باعث شده است تا تشک نرم و خاصیت فنری داشته باشد . اگر به تصویر تشک بادی توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که بخش رویه این تشک بادی به صورت برجسته بوده و مواج است . طراحی مواج گونه در تشک بادی داخل ماشین ولوو باعث شده است تا تشک بتواند به خوبی فرم بدن را در صورت نشستن و یا دراز کشیدن به خود گرفته و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . عدم فشار زیاد به اندام ها سبب گردش خون بهتر و در نتیجه راحتی شما را در پی خواهد داشت . 

به همین دلیل است که نه تنها در ساخت تشک بادی داخل ماشین ولوو بلکه در ساخت سایر تشک های بادی داخل ماشین و حتی تشک های بادی خانگی و کمپینگ نیز از این طراحی بی نظیر استفاده شده است . برخلاف تشک های خانگی ، این محصول بادی دارای پایه است و همین موضوع باعث شده است تا تشک بادی مخصوص برای استفاده در داخل ماشین باشد ، زیرا این پایه ها برای اینکه بخش زیرپایی ماشین را پر کند ، در بدنه زیرین تشک قرار گرفته است . به همین ترتیب شما می توانید تشک را به خوبی بر روی صندلی های عقب ماشین راه اندازی کرده و یک تخت بزرگ در طول 143 سانتی متر در 90 سانتی متر داشته باشید . 

شرکت تولید کننده تشک بادی داخل ماشین ولوو ، تحمل وزن تشک را 160 کیلوگرم در نظر گرفته است که می تواند به خوبی این وزن را تحمل کند . برای تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین ولوو از لایه های pvc استفاده شده است . اگر به تصویر نیز دقت کنید ، مشاهده خواهید کرد که بخش رویه تشک از یک لایه جیر نیز برخوردار بوده و بخش کناری و زیرین آن از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که بسیار شیک و زیباست . علت استفاده از رویه جیر به سبب این است که بدن با لایه پی وی سی برخوردی نداشته باشد تا عرق نکند . همچنین رویه جیر بسیار زیبا و لطیف است . 

کیفیت این جنس بالا بوده و یکی از دلایل تحمل وزن بالا و البته طول عمر خوب محصول نیز جنس استفاده شده در تولید تشک بادی داخل ماشین ولوو می باشد . کوسن های بادی تشک بادی داخل ماشین ولوو بسیار کاربردی و عالی هستند ، زیرا بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند می توانید را راه اندازی آن ها در طول سفر خود بالش هایی را برای استراحت کردن و خوابیدن داشته باشید . همچنین می توانید از آن به عنوان تکیه گاه نیز استفاده نمایید . به دلیل اینکه این کوسن ها مجزا هستند شما می توانید از آن در داخل چادر مسافرتی و یا در هتل و ویلاها نیز استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...