تشک بادی داخل ماشین پرادو

air mattress 16

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پرادو

تشک بادی داخل ماشین پرادو از سری تشک های بادی طراحی شده داخل ماشین با کیفیت بسیار بالا و بدنه ضخیم می باشد که به واسطه ابعاد بزرگ خود مناسب برای ماشین های شاسی بلندی همچون پرادو می باشد . این تشک قابلیت هم سطح کردن بخش پشتی اتومبیل بوده و می تواند یک تشک ایده آل برای استراحت کردن و خوابیدن شما باشد . جنس این تشک بسیار بالا بوده و از پی وی سی ساخته شده است . این جنس ضد آب است و در صورت نیاز می توانید آن را بشویید . برای شستشو از آب سرد استفاده کرده و پس از آن در هوای آزاد قرار دهید تا به صورت طبیعی خشک شود . همچنین این محصول از یک لایه پارچه آکسفورد نیز استفاده شده است که این پارچه نیز ضد آب است .

ساختار سطح تشک بادی داخل ماشین پرادو نیز به صورت مواج است زیرا این طراحی برجسته می تواند انعطاف پذیری تشک را چندین برابر کند . رویه مخملی و همچنین طراحی مواج می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند ، همچنین جریان خون در بدن شکل طبیعی داشته و فشار و گرفتگی عضلاتی در استفاده طولانی اتفاق نخواهد افتاد . شما می توانید محصول خود را با استفاده از پمپ باد به سرعت راه اندازی کنید . کیفیت بسیار خوب تشک بادی داخل ماشین پرادو نیز از تحمل وزن 300 کیلوگرمی آن مشخص است . شما می توانید محصول خود را با پایین ترین قیمت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .


راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین پرادو

توجه داشته باشید که در خرید تشک بادی داخل ماشین به مدل محصول دقت کرده و مناسب ترین تشک را انتخاب و خریداری کنید . زیرا هر تشکی بر اساس مدل طراحی و ساختاری که دارد ، مناسب برای برخی از ماشین های خاص است که بایستی این نکته مهم را در نظر داشته باشید . در حالت کلی ماشین های سواری به دو گروه شاسی بلند و شاسی کوتاه تقسیم می شوند ، همانطور که می دانید ماشین های شاسی بلند اغلب از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و ارتفاع بلند تری نیز دارند ، به همین دلیل نیز تشک های بادی داخل ماشین طراحی شده نیز با توجه به ابعاد ماشین ها بوده و به همین دلیل است که توصیه می شود تا در خرید تشک بادی داخل ماشین دقت داشته باشید .

همانطور که از نام این تشک مشخص است ، استفاده از آن برای ماشین پرادو می باشد که ساخت شرکت تویوتا بوده و یکی از پر طرفدار ترین ماشین ها می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ ماشین ، استفاده از تشک بادی داخل ماشین می تواند تختی بسیار بزرگ و عالی را برای شما ایجاد کند . استفاده از تشک بادی داخل ماشین پرادو به صورت دو نفره بوده که تحمل وزن 300 کیلوگرمی محصول نیز می تواند کیفیت و استحکام محصول را تضمین کند . این محصولات مناسب برای سفر بوده و به همین دلیل نیز برای آن ساک حملی در نظر گرفته شده است که به سادگی می توانید آن را با خود به همراه برده و حتی در زمان هایی که نیازی به تشک ندارید ، آن را در حجم بسیار کوچکی بسته بندی کرده و نگهداری کنید . 

نحوه راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین پرادو

راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین پرادو کاری آسان بوده که شاید بدون راهنمایی نیز بتوانید به سادگی محصول را راه اندازی نمایید . اما توصیه می شود که قبل از راه اندازی و باد کردن تشک ، آن را در بخش عقب اتومبیل و بر روی صندلی ها به طوریکه زیرپایی ها در بخش درست قرار بگیرند ، پهن کنید ، سپس آن را راه اندازی کنید ، زیرا ممکن است در صورت باد کردن تشک در بیرون از ماشین ، وارد کردن تشک را به داخل اتومبیل را سخت تر کند .

شما می توانید از طریق دریچه باد قرار گرفته بر روی بدنه ، نسبت به راه اندازی تشک اقدام کنید . در بدنه تشک دریچه بادی به منظور تخلیه نیز قرار داده شده است که از آن طریق می توانید با سرعت بیشتری باد تشک را تخلیه کرده و تشک را جمع کنید . شما می توانید برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین خود از انواع پمپ های باد استفاده کنید تا روند راه اندازی را سرعت ببخشید . در بخش بعدی برخی از پمپ های باد را معرفی خواهیم کرد .

انواع پمپ باد تشک بادی داخل ماشین

همانطور که اشاره شد شما می توانید از برخی پمپ های باد برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین خود استفاده کنید تا بتوانید به سادگی و با سرعت بیشتری اینکار را انجام دهید . استفاده از پمپ های باد قدرتمند برقی یا کمپرسور های باد می تواند به تشک بادی داخل ماشین آسیب برساند ، از این رو استفاده از پمپ های بادی که برای محصولات بادی طراحی شده اند ، توصیه می شود . پمپ های بادی نظیر پمپ باد دستی ، پدالی ، فندکی و شارژی مناسب ترین پمپ ها هستند که دو مدل دستی و پدالی نیازی به برق نداشته و دو مدل فندکی نیز با جا فندکی ماشین و مدل شارژی نیز با برق ذخیره شده در خود قابل استفاده خواهند شد .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پرادو

تشک بادی داخل ماشین پرادو از جدید ترین کالا ها و محصولات بادی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای استفاده در داخل ماشین به منظور سفر می باشد که می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کرده و تختی نرم و راحت را در سفر های خود داشته باشید . این تشک بادی برای استفاده در داخل ماشین پرادو طراحی شده است که می توانید با اطمینان محصول را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید . با توجه به ساختار متفاوت این تشک ها نسبت به تشک های خانگی در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل تشک بادی داخل ماشین پرادو پرداخته و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد .


طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین پرادو

تشک بادی داخل ماشین برخلاف تشک بادی خانگی دارای طراحی مسطح نبوده و به دلیل استفاده در بخش عقب اتومبیل دارای ، برجستگی هایی در قسمت زیرین خود است که به خوبی می تواند سطحی صاف را در داخل ماشین به مانند تشک های خانگی ایجاد کند تا اینچنین بتوانید از داشتن یک تشکی مسافرتی در داخل ماشین نهایت استفاده را کرده و حتی شب را تا صبح بر روی آن دراز کشیده و بخوابید . ابعاد این تشک برای استفاده دو نفر به صورت نشسته و یک نفر به صورت دراز کش می باشد که البته می توانید به صورت دو نفره نیز از آن برای خوابیدن استفاده کنید . در واقع ابعاد تشک براساس ماشین پرادو در نظر گرفته شده است .  این تشک در کنار خود 2 کوسنی یا بالش بادی دارد که می توانید از آن استفاده کنید . 

جنس تشک بادی داخل ماشین پرادو

از مهم ترین نقاط قوت تشک بادی داخل ماشین پرادو و کیفیت بسیار عالی آن ، جنس pvc است که از آن برای تولید تشک بادی داخل ماشین پرادو استفاده شده است . این جنس یعنی پی وی سی بسیار انعطاف پذیر بوده و می تواند در برابر فشار مقاوم باشد و سطحی نرم و راحت را در اختیار قرار دهد . این جنس طول عمر بالایی دارد و تنها عیب آن ، آسیب پذیری در برابر عوامل خارجی و اجسام تیز و سطوح زبر می باشد که در بخش توصیه های نگهداری ، اشاراتی به نحوه مراقبت و استفاده از تشک خواهیم داشت . 

ویژگی های تشک بادی داخل ماشین پرادو

تشک بادی داخل ماشین پرادو دارای رویه ای مواج است که این طراحی بی نظیر باعث آن شده است که تشک فرم پذیری عالی داشته باشد تا اینچنین بتوانید احساس راحتی کرده و ساعت های طولانی تری را به استراحت کردن بپردازید . همچنین این طراحی می تواند خاصیتی ضد تعریقی داشته و همچنین جریان خون بهتری را در بدن ایجاد کند . از ویژگی های خوب دیگر تشک بادی داخل ماشین پرادو می توان به داشتن رویه مخملی آن اشاره کرد که علاوه بر زیبا تر شدن سطح تشک شده است ، رویه ای نرم و لطیف را ایجاد کرده است .

توصیه های مهم در نگهداری و استفاده از تشک بادی داخل ماشین پرادو

از توصیه های مهم در نگهداری و استفاده از تشک بادی داخل ماشین پرادو می توان به عدم برخورد هرگونه شی نوک تیزی به تشک اشاره کرد زیرا این محصول از لایه نازک و ساختار بادی برخوردار است . کشیده شدن بر روی سطوح زبر ، پریدن بر روی تشک ، پرتاب کردن آن ، استفاده بر روی زمین ، وارد کردن فشار زیاد تر از آستانه تحمل وزن جلوگیری کرده و همچنین نباید تشک را بیش از حد باد کنید .

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین پرادو در خانه

ویژگی بسیار خوبی که تشک بادی داخل ماشین پرادو دارد امکان تعمیر شدن آن پس از آسیب دیدن است که می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را در خانه نیز تعمیر کنید . برای اینکار در ابتدا لیبل و برچسبی را به صورت سکه ای برش داده و آغشته به چسب مخصوص کنید ، سپس آن را بر روی محل آسیب دیده بچسبانید ، سپس آن محل را برای مدت طولانی یک شبانه روز ، تحت فشار قرار دهید . برای تعمیرات بهتر و تخصصی شما حتی می توانید تشک بادی داخل ماشین آسیب دیده خود را برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا تعمیرات شما به صورت تخصصی انجام شود .

  • تشک بادی داخل ماشین پرادو
  • طول: 137 سانتی متر
  • عرض: 83 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • وزن : 3 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 300 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با پارچه آکسفورد
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای پایه های بادی جداشوده
  • مقاوم در برابر دماهای مختلف و نور خورشید
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول : 16 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...