تشک بادی داخل ماشین پراید

intex 12120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پراید

تشک بادی داخل ماشین پراید با پمپ برقی و کیف حمل رایگان از سری تشک های بادی داخل ماشیت با کیفیت و محبوب می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از محبوبیت بسیار بالایی در میان هواداران محصولات بادی برخوردار است . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخودار می باشد و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد .

همچنین در بخش کناری این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش دهد . همچنین این محصول در حالت جمع شده و زمانی که خالی از باد می باشد فضای بسیار محدودی را اشغال می کند و به راحتی قابل نگهداری در بخش کوچکی از صندوق عقب ماشین می باشد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی نیز 150 کیلو گرم می باشد که در نوبه خود بسیار ایده آل می باشد . تشک بادی داخل ماشین پراید در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

این تشک بادی داخل ماشین پراید برای انواع خودرو های پراید اعم از پراید 131 و پراید 132 و 141 صندوق دار ، هاچ بگ ، استیشن ، میباشد که میتوانید برای هر مدل از آنها استفاده نمایید به همراه این محصول دو عدد کوسن بادی و همچنین یک ساک حمل رایگان به عنوان اشانتیون قرار دارد و برای خرید آن از رنگهای کرم ، مشکی ، آبی ، طوسی میتوانید انتخاب نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پراید

تشک بادی داخل ماشین پراید با پمپ برقی یکی از برترین و پر فروش ترین تشک های بادی در بین تشک های بادی صندلی عقب می باشد که توسط کمپانی محبوب اینتکس روانه بازازهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مبحث قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین پراید همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به صورت تخت های دارای پایه می باشد که بخش زیرین و پایه ای مانند این تشک بادی که به صورت بادی نیز می باشد در فاصله میان صدنلی عقب و صندلی جلوی ماشین قرار می گیرد و از همین رو به راحتی می تواند وزن فرد مصرف کننده را بر روی خود مهار نماید . این تشک بادی دارای بدنه ای مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و از همین رو بهترین گزیه برای استفاده در سفرهای شما در مناطق گرمسیری به شمار می آید .

همچنین از این تشک بادی در سفرهای درون شهری و برای راحتی هر چه بیشتر سرنشینان ماشین خود نیز می توانید استفاده نمایید . به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز موجود می باشد که در هنگام بروز مشل در بدنه تشک بادی ، توسط آن و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود بدون دغدغه لذت ببرید .

جنس بدنه :

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیریا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . همچنین در بخش کناری و کف این محصول از پی وی سی طرح چرم و دولایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این تشک بادی صندلی عقب ماشین راحت می کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی داخل ماشین پراید به انداز های ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 87 سانتی متر و ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد و همچنین ابعاد این محصول در بسته بندی زیبایی که دارد به مشخصات است که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین خصوصیاتی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ؛ تشک بادی داخل ماشین پراید دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که در نوبه خود فوق العاده می باشد . همچنین وزن این محصول 2 کیلو گرم می باشد که نشان از شبک بودن آن دارد و به راحی قابل جا به جایی است از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما نیز به حساب می آید .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین پراید از سری محصولات با کیفیت و کاربردی برند محبوب اینتکس می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هوادران محصولات بادی باز کند . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل و جنس کف و دیواره های این محصول از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . تشک بادی داخل ماشین پراید با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...