تشک بادی داخل ماشین پژو پارس یا پرشیا

TDM-3014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پرشیا پارس

تشک بادی داخل ماشین پژو پارس پرشیا یا پژو ELX یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های داخل ماشین می باشد که با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران محصولات بادی باز کند . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت فوق العاده ای که در تست های انجام شده از خود نشان داده اند از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشند .

این تشک بادی داخل ماشین دارای قابلیت تحمل وزن 155 کیلو گرمی می باشد که قابلیت تحمل وزن ایده آلی است و به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را تحمل نماید . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن است و با گردش مطلوب جریان هوا در میان بدن شما و سطح تشک از تعریق بدن جلوگیری می کند که از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد . تشک بادی داخل ماشین پرشیا با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید آن را همین الان از طریق سایت و یا تماس با کارشناسان ما سفارش دهید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پرشیا پارس

تشک بادی داخل ماشین پژو پارس پرشیا یا lx یکی دیگر از تشک های بادی با کیفیت و مناسب برای ماشین پرشیا می باشد که توسط شرکت اینتکس روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی داخل ماشین راهنمایی کنیم پس ر ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین پرشیا همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی طراحی و ظاهر این محصول بپردازیم . این محصول همانند سایر تشک های بادی معمولی دارای سطح مواج می باشد که در بخش کف آن از پایه بادی استفاده شده است و این پایه بادی در فاصله میانی صندلی عقب و جلو قرار میگیرد تا به خوبی بتواند فشار وارده بر روی صندلی را تحمل نماید . با استفاده از این محصول می توانید در بخش عقب ماشین خود یک سطح هموار را در اختیار داشته باشید تا به هنگام طی مسافت های طولانی و یا در سفرهای خود بتوانید به استراحت بپردازید . به همراه این محصول زیبا برای شما عزیزان یک عدد بر چسب تعمییرات نیز ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید اقدام به رفع مشکل نمایید و از روز زیبای خود به همراه خانواده لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی صندلی عقب ماشین از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد دارای بدنه ای نرم و انعطاف پذیری نیز می باشد . همچنین در بخش کناری و کف این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است و به راحتی می تواند وزنی بالغ بر 155 کیلو گرم را تحمل نماید . رویه این تشک بادی به صورت مواج تعبیه شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و به خوبی به گردش جریان هوا میان بدن و سطح تشک کمک می کند .

ابعاد ، وزن و حمل وزن :

ابعاد تشک های بادی داخل ماشین دارای استانداردهایی نیز می باشد تا بتوانند بهترین شرایط را برای فرد مصرف کننده فراهم آورند . این تشک بادی دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که نشان از ساخت مهندسی شده آن دارد . همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید تشک ها بادی باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد که از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار است ، قابلیت تحمل وزن این محصول 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بست بندی که درون آن قرار گرفته است 3.4 کیلو گرم می باشد که سبک می باشد و به راحتی قابل جا به جایی نیز است .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین پرشیا از سری محصولات شرکت اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که در بخش کناری و کف آن نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای و استحکام فوق العاده آن دارد . همچنین جا به جایی راحت به علت وزن 3.4 کیلو گرمی که دارد و همچنین قابلیت تحمل وزن 155 کیلو گرمی این محصول بر محبوبیت های آن نیز افزوده است . تشک بادی داخل ماشین پرشیا با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ 
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو پارس
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
هادی شفیعی

بنظر چیز خوبیه

140 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...