تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

air mattress 25

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین محصولی طراحی شده به صورت بادی است که می تواند با پر کردن بخش های زیرپایی ماشین ، سطحی صاف و مسطح را برای استراحت کردن شما ایجاد کند . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید قسمت برجسته تشک که در قسمت کف تشک قرار گرفته است حفره های زیرپایی ماشین را پر کرده و می تواند تشکی بسیار نرم و راحت را برای استراحت کردن های طولانی مدت شما حتی برای خواب های شبانه نیز فراهم کند . این تشک کیفیت ساخت بسیار بالایی داشته و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند ، زیرا جنس آن از پی وی سی بوده که این جنس از مقاوم ترین مواد پلاستیکی طبیعی به شمار می آید که انعطاف پذیری بسیار بالایی نیز دارد .

از جمله ویژگی های منحصر به فرد تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین می توان به ضد آب بودن بدنه ، طول عمر بالا ، مقاومت در برابر دماهای مختلف و تابش مستقیم نور خورشید ، ضد حساسیت برای پوست ، داشتن رویه مخملی و لطیف ، طراحی کامفورت و برجسته ، داشتن 2 کوسنی همراه اشاره کرد که می توانید از کوسنی ها به عنوان بالش نیز استفاده نمایید . دلیل طراحی کامفورت و رویه مواج تشک نیز انعطاف پذیری بهتر آن می باشد که به خوبی می تواند فرم بدن را گرفته و از فشار وارده به بدن جلوگیری کند . شما همراهان گرامی فروشگاه اینترنتی اینتکس می توانید جهت ثبت سفارش با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و یا به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهید .

راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

نکته مهمی که در رابطه با خرید تشک بادی داخل ماشین مطرح بوده و نیاز است که به آن توجه داشته باشید ، مدل تشک بادی داخل ماشین است که توسط فروشگاه تهران اینتکس مشخص شده است ، تنوع این محصولات نیز بسیار بالا بوده و به همین دلیل به سادگی می توانید تشک بادی ماشین خود را انتخاب و آن را خریداری کنید . مدل فوق یعنی تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین از بزرگ ترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین است که بر اساس ابعاد بزرگ ماشین پورشه کاین ، تشک بادی نیز از ابعاد بزرگی ساخته شده است تا به بهترین شکل بتواند بخش عقب و صندلی ماشین را به خوبی پر کرده و تختی نرم و راحت را برای استفاده شما ایجاد کند . البته شما می توانید این تشک را نیز برای ماشین های مشابه نیز خریداری کنید که توصیه می شود قبل از خرید با تلفن های فروشگاه اینتکس تماس گرفته و پس از مشورت مدل مورد نظر خود را سفارش دهید . شما می توانید به صورت تلفنی نیز ثبت سفارش کنید .

انواع پمپ باد تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین خود می توانید از پمپ های باد استفاده کنید تا با سرعت بیشتری راه اندازی را انجام دهید . در همین راستا فروشگاه اینتکس انواع پمپ های باد را به مانند پمپ های باد دستی ، پدالی ، شارژی و فندکی برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین موجود کرده است که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند .

پمپ های باد دستی یا پدالی نیازی به برق نداشته و از این نظر به راحتی می توانید در سفر ها از آن استفاده کنید . مدل دستی با کمک دست و مدل پدالی با کمک پا پمپاژ باد را انجام می دهند ، اما دو مدل فندکی و شارژی با برق و باتری ولتاژ پایین کار می کنند که مدل فندکی با اتصال به جافندکی ماشین و مدل شارژی با کمک باتری شارژ شده خود کار می کنند .

مزایا و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

از ویژگی ها و مزیت های خوب تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین می توان به مسافرتی بودن این محصول اشاره کرد که به آسانی می توانید تشک را با خود به همراه برده و به سرعت آن را راه اندازی و از آن استفاده کنید و یا در صورت عدم نیاز به آن ، تشک را در ابعاد کوچکی جمع آوری کنید ، بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند .

دوام و کیفیت این تشک بسیار بالا بوده و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند که نشان از جنس بسیار عالی تشک و طراحی خوب آن دارد . تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین قابل تعمیر بوده و در همین راستا نیز توضیحاتی در بخش نقد و بررسی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . با مطالعه این بخش و قسمت نقد و بررسی اطلاعات کاملی را از محصول کسب خواهید کرد ، برای پاسخگویی به سوالات دیگر می توانید با فروشگاه تماس بگیرید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین از مقاوم ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی طراحی شده برای داخل ماشین می باشد که البته با توجه به ساختار و همچنین سایزی که تشک در هنگام راه اندازی دارد ، مناسب برای ماشین پورشه کاین می باشد . همچنین شما می توانید از آن برای سایر ماشین های شاسی بلند شرکت پورشه نیز استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی است که در بخش های بعدی به صورت مختصر و مفید به آن خواهیم پرداخت . 

طراحی تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

تصاویر موجود از محصول بیانگر نوع طراحی و ساختار آن است . این تشک بادی داخل ماشین برای استفاده در بخش عقب ماشین ساخته شده است که می تواند روی صندلی ها و زیرپایی ماشین قرار گیرد و سطحی صاف را ایجاد نماید . تا اینچنین در سفر های خود به صورت چهار زانو بر روی تشک نشسته و همچنین بتوانید بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . بدین منظور نیز 2 عدد بالش بادی در کنار محصول قرار داده شده است که می توانید از آن بهره مند شوید . بر روی بدنه تشک ، دریچه ای برای باد کردن تشک وجود داشته و همچنین دریچه بزرگتری به عنوان تخلیه باد قرار داده شده است که می توانید در کمترین زمان تشک را راه اندازی و جمع آوری کنید . از ویژگی های دیگر این تشک می توان به سطح کامفورت یا برجسته آن اشاره کرد که به صورت موازی طراحی شده و می تواند انعطاف پذیری سطح تشک را دوچندان کند .

ویژگی های جنس تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

برای تولید تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین از PVC مخملی استفاده شده است . از ویژگی های جنس تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین می توان به نرمی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد که سطحی فنری و طبی را ایجاد کرده است ، همچنین این جنس قدرت کشسانی بالایی داشته و همچنین در برابر تحمل وزن نیز مقاوم است . عدم حساسیت پوستی از دیگر ویژگی های جنس تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین می باشد . پی وی سی ضد آب بوده و طول عمر بالایی نیز دارد .

نحوه راه اندازی تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

همانطور که در بخش طراحی و ساختار تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین اشاره شد ، این تشک دارای دریچه بادی در بخش بدنه است که از آن طریق می توانید محصول را راه اندازی کنید . با توجه به ابعاد و ظرفیت باد این تشک ، شما می توانید با استفاده از پمپ باد بهتر و راحت تر تشک را در مدت زمان کمتری راه اندازی و از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که از پمپ های باد قدرتمند استفاده نکرده و در صورت استفاده نیز کنترل بر روی میزان باد تشک داشته باشید .

نکات مهم نگهداری تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

باد زیاد می تواند سبب فشار زیاد به تشک شود که در صورت نشستن و استفاده از تشک ، این فشار بیشتر نیز خواهد شد . پریدن بر روی تشک نیز می تواند به آن آسیب برساند . تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین مناسب برای استفاده بر روی زمین نیست و بهتر است به آن توجه داشته باشید . برخورد هر گونه شی تیز هم می تواند سبب سوراخ شدن تشک گردد .

خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین

فروشگاه تهران اینتکس ، بزرگ ترین فروشگاه فعال در فروش تشک بادی داخل ماشین و سایر محصولات بادی در ایران است که این محصولات را با خدمات پس از فروشی نظیر پنچرگیری و تعمیرات تخصصی محصولات بادی انجام می دهد که می توانید از آن بهره مند شوید . برای مشاوره و پاسخگویی به سوالات خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

  • تشک بادی داخل ماشین پورشه کاین
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • برچسب تعمیرات
  • کد محصول: air mattress 25

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...