تشک بادی داخل ماشین پژو 2000

TDM-3115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 2000

تشک بادی داخل ماشین پژو 2000 از محصول کم یابی است که برای خودرو پژو 2000 تولید شده و افرادی که این محصول را دارند می توانند با خرید این تشک به سادگی از ان استفاده کرده و خوابی راحت و ارام را تجربه کنند. این محصول ظاهری فوق العاده شکیل و زیبا داشته و ارگونومی ساخت ان به گونه ای است که دقیقا در صندلی عقب خودرو شما به صورت ایستا و صاف قرار گرفته و کیپ می شود و در هنگام استراحت بر روی ان نیز تکان نخواهد خورد.

از نقاط قوت این محصول می توان به داشتن بدنه مواج و رویه شیار دار ان اشاره نمود که از تعریق شما در هنگام خوابیدن بر روی ان جلوگیری کرده و مکانی نرم و لطیف را برای شما گرد هم می اورد. هم چنین کناره های این محصول هم به صورت برامده تولید شده تا نقاط خالی ماشین را پر کرده تا شما از روی ان لیز نخورید.

علاوه بر این ها داشتن یک رنگ بندی شاد و جذاب نیز از دیگر مزایای این کالا به شمار می رود که قدرت انتخاب شما را برای خرید یک تشک بادی بالا برده است. ابعاد این محصول نیز به صورت کاملا استاندارد طراحی شده و هم چنین وزن بسیار کمی هم دارد که این مورد هم از دیگر موارد و نقاط قوت این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این تشک بادی را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پژو 2000

تشک بادی داخل ماشین پژو 2000

تشک بادی داخل ماشین پژو 2000 PEUGEOT GL405از محصول کم یابی است که برای خودرو پژو 2000 تولید شده و افرادی که این محصول را دارند می توانند با خرید این تشک به سادگی از ان استفاده کرده و خوابی راحت و ارام را تجربه کنند. این محصول ظاهری فوق العاده شکیل و زیبا داشته و ارگونومی ساخت ان به گونه ای است که دقیقا در صندلی عقب خودرو شما به صورت ایستا و صاف قرار گرفته و کیپ می شود و در هنگام استراحت بر روی ان نیز تکان نخواهد خورد.

از نقاط قوت این محصول می توان به داشتن بدنه مواج و رویه شیار دار ان اشاره نمود که از تعریق شما در هنگام خوابیدن بر روی ان جلوگیری کرده و مکانی نرم و لطیف را برای شما گرد هم می اورد. هم چنین کناره های این محصول هم به صورت برامده تولید شده تا نقاط خالی ماشین را پر کرده تا شما از روی ان لیز نخورید. علاوه بر این ها داشتن یک رنگ بندی شاد و جذاب نیز از دیگر مزایای این کالا به شمار می رود که قدرت انتخاب شما را برای خرید یک تشک بادی بالا برده است. ابعاد این محصول نیز به صورت کاملا استاندارد طراحی شده و هم چنین وزن بسیار کمی هم دارد که این مورد هم از دیگر موارد و نقاط قوت این کالا به شمار می رود. هم اکنون می توانید این تشک بادی را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

یکی از خودروهایی که در سال های قبل شرکت پژو به بازار عرضه کرده بود خودروی پژو 2000 بود که از کیفیت قابل قبولی برخوردار بود و مخاطبان خاص خود را داشت. در همین راستا شرکت تهران اینتکس با علم به این که این محصول نیز نیاز به تشک بادی دارد تصمیم بر ان گرفت تا تشک بادی داخل ماشین پژو 2000 را تولید کند. در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل درباره این محصول بحث و گفت و گو کنیم پس با ما همراه باشید..

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نقاط قوت این محصول طراحی ان است که با توجه به ساختار خودرو پژو شما و به درستی و با رعایت تمام اصول طراحی و تولید شده است. این کالا ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد که به صورت شکیل و دقیق پیاده سازی شده است. در دو سمت این محصول دو عدد فضای خالی قرار گرفته است که با استفاده از ان ها می توان وسایل کوچکی را داخلشان قرار داد. هم چنین بخش کناری این محصول نیز به گونه ای طراحی شده تا فاصله بین صندلی های جلو را پر کند که در همین راستا یک عدد بالش بادی کوچک شیار دار نیز تولید و در ان نقطه تعبیه شده است. نکته مهم در این خصوص ان است که می توانید به این بالش بادی تکیه دهید و کیفیت قابل قبولی دارد.

سطح رویه اصلی این محصول هم به صورت شیار دار طراحی و تولید شده است که این شیار ها به صورت موازی هم و در فواصل معین از یکدیگر قرار گرفته اند. در رابطه با رنگ این محصول هم باید گفت که این کالا از رنگ های شاد و زیبایی بهره می برد. نکته مهم دو رنگ بودن این محصول است که رویه اصلی یک رنگ جدا داشته و کف و هم چنین پایه های بادی این کالا هم از رنگ دیگری بهره می برند.

جنس بدنه

از دیگر نکات خوب این کالا که جزو نقاط قوت این تشک بادی هم به حساب می اید جنس بدنه ان است. در همین خصوص باید عنوان نود که این کالا رویه ای مخملی و از جنس PVC دارد. هم چنین بخش های کناری این کالا هم از نوع طرح چرم و از PVC ساخته شده اند. در کنار این موارد باید گفت که کف این کالا هم ساخته شده از نوع دو لایه بادی می باشد که فوق العاده با کیفیت و مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

بسته بندی این کالا در ابعاد 46 در 30 در 15 سانتی متر طراحی و تولید شده است که که فضای کمی را اشغال کرده و این عامل حمل این محصول را راحت تر کرده است. هم چنین طول این کالا 143 سانتی متر ، عرض ان 90 سانتی متر و ارتفاعش 43 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به تحمل وزن این کالا هم اشاره نمود که می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند. هم چنین این کالا تنها 3.4 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با راه اندازی این کالا باید گفت که بر روی پایه های این محصول محفظه های بادی قرار گرفته است. شما در ابتدا نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد دستی ، برقی یا فندکی تهیه کنید تا بتوانید این کالا را باد کنید. پس از خریداری پمپ نیز به دنبال همین دریجه های باد بگردید و پس از باز کردن ان ها و قرار دادن پمپ باد در درون این دریچه ها ، به سادگی می توانید در عرض کمتر از چند دقیقه این کالا را به صورت کامل باد کنید. نکته مهم این است که پس از باد کردن این کالا دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود.

هم چنین برای مراقبت از این کالا باید چند نکته را هم بدانید. اول این که بهتر است در مواقعی که احتیاج به استفاده از این محصول ندارید ان را به صورت کامل تخلیه کرده و جمع اوری کنید. هم چنین در زمانی که این محصول بر روی ماشین شما نصب شده است باید از پریدن و جامپینگ و هم چنین وارد کردن فشار بیش از اندازه به ان خودداری کنید. در اخر نیز باید وسایلی که امکان سوراخ کردن و یا پاره کردن این محصول را دارند را هم از کنار ان دور کنید تا اسیب جدی نبیند. با رعایت این نکات می توانید سالیان سال از این کالا بدون افت کیفیت استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین پژو 2000 یک محصول فوق العاده با کیفیت و جذاب است که بسته به سلیقه شما در رنگ های مختلف تولید و عرضه شده است. این محصول دارای پایه های بادی سر خود و هم چنین دو کوسن بادی مجزا نیز می باشد که از خصوصیات خوب این تشک بادی به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو 2000
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...