تشک بادی داخل ماشین پژو 206

TDM-3011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو 206

تشک بادی داخل ماشین پژو 206 یکی از تشک های بادی پرکاربرد و مقرون به صرفه می باشد که اگر اهل سفر و یا طی مسافت های طولانی با خودروی خود باشید با آن آشنا هستید . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخودار است و خیال شما را به طور کلی از بابت آسیب پذیری این محصول راحت می کند .

همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوا میان بدن شما و سطح تشک عمل کرده و مانع از تعریق بدن شما می شود . این تشک بادی دارای وزن 3 کیلو گرمی می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جای می باشد . این محصول در رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . 

تشک بادی داخل ماشین پژو 206 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پژو 206

تشک بادی داخل ماشین پژو 206

تشک بادی داخل ماشین پژو 206 یکی از تشک های بادی پرکاربرد و مقرون به صرفه می باشد که اگر اهل سفر و یا طی مسافرت های طولانی با خودروی خود باشید با آن آشنا هستید . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخودار است و خیال شما را به طور کلی از بابت آسیب پذیری این محصول راحت می کند .

همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوا میان بدن شما و سطح تشک عمل کرده و مانع از تعریق بدن شما می شود . این تشک بادی دارای وزن 3 کیلو گرمی می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جای می باشد . این محصول در رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . تشک بادی داخل ماشین پژو 206 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

 

خرید تشک بادی داخل ماشین پژو 206 از نظر بسیاری از هواداران خودرو 206 می تواند یک مزیت بسیار ایده آل باشد ، زیرا این خودرو در بخش صندلی عقب خود نسبت به سایر ماشین های سواری از فضای بسیار کمتری برخوردار است و در واقع سرنشینان عقب ماشین با کمبود فضا مواجه هستند اما این محصول می تواند بخش صندلی عقب ماشین را با آرگونومی ساختی که دارد به بهترین نحو در بیاورد و در هرچه راحت تر بودن سرنشینان خودرو نقش بسزایی را ایفا کند . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و نرمی ایده آلی نیز برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را در خرید تشک بادی با برترین قیمت تشک بادی داخل ماشین راهنمایی کنیم .

 

طراحی و آرگونومی ساخت :

 

طراحای این تشک بادی به گونه ای می باشد که در بخش عقب ماشین برای شما عزیزان فضای بسیار ایده آلی را مهیا می کند که می توانید به راحتی در این فضای درحالت درازکش نیز به استراحت بپردازید . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج تعبیه شده است که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و از همین رو بسیار ایده آل برای شرایط آب و هوایی کرم می باشد . به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . همچنین برچسب تعمییرات نیز با خرید این محصول برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن استفاده نمایید و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری نمایید .

جنس بدنه : 

جنس بدنه استفاده شده در ساخت رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین علاوه بر مقاومت بالا از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است که می تواند برای شما تداعی کننده تشک های سنتی نیز باشد . اما برای بالاتر بردن استحکام این محصول در بخش های کناری و همچنین کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه و طرح چرم استفاده شده است که استحکام آن را بیش از پیش افزایش داده است . همچنین یکی از مهمترین خصوصیت های این تشک بادی ، مواج بودن رویه آن و ضد تعریق بودن بدنه می باشد .

 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

 

ابعاد تشک بادی داخل ماشین پژو 206 به طول 143 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر می باشد که با توجه به ارتفاع 43 سانتی متری که دارد می تواند فضای ایده آلی را برای استفاده های مختلف برای شما فراهم بیاورد . همچنین وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی زیبایی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی با استفاده از ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی محسوب می شود که در هنگام خرید تشک های بادی به ویژه تشک بادی صندلی عقب ماشین باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 155 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

 

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین پژو 206 از برترین تشک های داخل خودرو می باشد که توسط شرکت اینتکس روانه بازار شده است و دارای کاربرد های فراوانی نیز می باشد . از این تشک بادی در بخش عقب ماشین خود و برای استفاده کودکان نیز می توانید استفاده نمایید و همچنین در هنگام طی کردن مسافت های طولانی می تواند محیط راحتی برای استراحت و دراز کشیدن سایر سرنشینان ماشین نیز باشد . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد و در بخش های کناری و کف آن از پی وی سی دولایه استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است . تشک بادی داخل ماشین پژو 206 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به سفارش محصول نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ  ندارد
 نوع پمپ ندارد 
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...