تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

air mattress 22

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

تشک بادی داخل ماشین پیکاپ از جدید ترین تشک های طراحی شده برای ماشین های شاسی بلند مانند پیکاپ دو در می باشد که می توانید با خرید آن ، در سفر ها استفاده کرده و آن را در بخش عقب ماشین راه اندازی کنید . تشک بادی داخل ماشین پیکاپ به گونه ای طراحی شده است که می تواند بخش عقب ماشین را مسطح کرده و با پر کردن بخش زیرپایی ماشین ، تشک و تختی بسیار عالی و نرم را برای استراحت کردن و خوابیدن داشته باشید . تشک بادی به دلیل ساختار بادی و بدنه انعطاف پذیر خود بسیار نرم و منعطف بوده و می تواند بستری راحت را در اختیارتان قرار دهد ، به همین دلیل حتی تشک های بادی خانگی را برای مصرف های خانگی نیز تولید کرده اند .

این تشک را می توانید با استفاده از پمپ های باد با سرعت بیشتری راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . حجم بسته بندی کوچک تشک می تواند حمل آن را بسیار ساده تر کند . جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین پیکاپ از پی وی سی می باشد که کاملا ضد آب ، ضد حساسیت و ضد اشعه های خورشیدی می باشد و طول عمر بالایی نیز دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس ایران تماس بگیرید . همچنین در بخش نقد و بررسی می توانید به بررسی بیشتر این تشک بپردازید و اطلاعات کافی را کسب کنید .

ویژگی های تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

از خصوصیات و ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با تشک بادی داخل ماشین پیکاپ اشاره کرد حجم بسیار کوچک بسته بندی محصول است که به سادگی می توانید آن را در صندوق عقب ماشین قرار دهید ، علت کم حجم بودن این محصول نیز ساختار بادی آن است که از آن مهم تر این محصول در واقع محصولی سفری بوده و نیازمند برخورداری از ویژگی های یک کالای پرتابل می باشد .

وزن تشک بادی داخل ماشین پیکاپ نیز بسیار سبک است و در بسته بندی خود تنها به 2600 گرم می رسد که به سادگی می توانید آن را برداشته و جابجا کنید . این محصول کاملا ضد آب است که این ویژگی به دلیل داشتن جنس بدنه ضد آب می باشد که در بخش نقد و بررسی در رابطه با جنس تشک بادی داخل ماشین پیکاپ توضیحات کاملی ارائه گردیده است . 

انواع پمپ باد تشک بادی داخل ماشین

برای تشک بادی داخل ماشین نیز پمپ های بادی در نظر گرفته شده است که می توانید با استفاده از آن ها به بهترین شکل محصولات بادی خود را به ویژه تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کنید . از نمونه پمپ های باد بسیار پر کاربرد در این محصولات می توان به پمپ های باد دستی و پدالی اشاره کرد ، این دو مدل نیازی به انرژی برق نداشته و با کمک دست یا به کمک پا قابل پمپاژ باد به داخل محصول بادی هستند که از نظر ابعادی مدل دستی کم حجم تر و پمپ باد پدالی حجم بیشتری داشته و البته مدل پدالی قدرت پمپاژ مقدار زیادی باد را در هر مرتبه خواهد داشت .

از سوی دیگر پمپ های باد دیگری از جمله پمپ باد فندکی و شارژی نیز مناسب برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین پیکاپ می باشند که با انرژی باتری ماشین کار می کنند که به جافندکی ماشین نصب می شود ، البته نوع شارژی نیازی به وصل شدن به منبع انرژی برق نبوده و در داخل خود باتری های قابل شارژی دارد که از آن طریق می تواند باد را به داخل تشک پمپاژ کند .

خدمات پس از فروش تهران اینتکس

فروشگاه بزرگ تهران اینتکس که مرکز فروش محصولات بادی در ایران است ، خدماتی را برای تشک های بادی داخل ماشین فراهم کرده است که می توانید از آن برخودار شده و از آن استفاده نمایید . از جمله این خدمات می توان به تعمیرات و پنچرگیری محصولات بادی اشاره کرد که می توان آن را از تنها ترین خدمات پس از فروش محصولات بادی دانست ، زیرا راه اندازی این محصولات بسیار ساده بوده و نیازی به خدمات نصب نخواهد داشت . شما می توانید با اطمینان بیشتری از محصولات تعمیر شده خود توسط فروشگاه اینتکس استفاده کنید ، زیرا فروشگاه اینتکس با بهترین برچسب های تعمیراتی و به صورت تخصصی تعمیرات را انجام خواهد داد .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

تشک بادی داخل ماشین پیکاپ یا همان تخت صندلی عقب ماشین پیکاپ از مدل های بسیار عالی برای ماشین های پیکاپ است که دارای دو کابین بوده و می توانید از تشک در بخش عقب و بر روی صندلی عقب ماشین از آن استفاده کنید . این محصولات ، به صورت مسافرتی طراحی شده اند و می توانند به عنوان یک تشک نرم و راحت ، بستری جهت استراحت کردن و خوابیدن شما فراهم آورد . توجه داشته باشید که طراحی تشک های بادی داخل ماشین ، متمایز از یکدیگر بوده و با توجه به تنوع بالای تشک های بادی داخل ماشین موجود در فروشگاه تهران اینتکس ، با مقایسه و همچنین با توجه به مدل ماشین خود اقدام به خرید تشک بادی داخل ماشین کنید .

طراحی و تولید تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

تصویری از تشک بادی داخل ماشین پیکاپ در بخش بالا قرار داده شده است که می توانید آن را مشاهده کرده و از ویژگی های ساختاری آن مطلع شوید . همانطور که در تصویر می بینید ، این تشک دارای سطحی برجسته و مواج می باشد که این طراحی سبب انعطاف پذیری بالای تشک شده است ، این طراحی می تواند سبب طبی شدن تشک بشود ، زیرا فرم پذیری عالی تشک می تواند از وارد شدن هرگونه فشار به بدن و اندام ها بکاهد . در کنار تشک بادی داخل ماشین پیکاپ دو عدد بالش بادی نیز قرار داده شده است که می توانید از آن ها نیز برای استراحت کردن استفاده کنید . ابعاد این تشک در بخش مشخصات آورده شده است که البته شما می توانید برای اغلب ماشین های پیکاپ یا شاسی بلند استفاده کنید . وجود دریچه تخلیه باد به شما این اجازه را خواهد داد تا با سرعت بیشتری باد تشک را تخلیه کنید .

جنس تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

جنس تشک بادی داخل ماشین پیکاپ از pvc مخملی می باشد . pvc با نام های دیگری همچون وینیل نیز شناخته می شود که این جنس در واقع همان مواد پلاستیکی طبیعی هستند که در رطوبت ، وزن بالای افراد ، نور خورشید و دماهای مختلف آب و هوایی مقاوم می باشد . طول عمر پی وی سی بسیار بالا بوده و انعطاف پذیری خوب آن سبب شده است تا تشک های بادی نرم و راحت را از این جنس تولید کنند . البته این جنس تنها آسیب پذیر در برابر عوامل خارجی است که در بخش نگهداری و مراقبت توصیه های مهمی را به شما عزیزان خواهیم گفت .

چگونگی راه اندازی تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

با توجه به اینکه تشک بادی داخل ماشین پیکاپ محصولی مسافرتی به شمار می آید ، ویژگی ها و خصوصیات یک محصول سفری را داشته و حمل و نقل آن بسیار آسان است ، زیرا وزن سبکی داشته و حجم بسته بندی شده آن بسیار کوچک است . راه اندازی تشک بادی داخل ماشین پیکاپ نیز بسیار ساده بوده و می توانید در مدت زمان کمتر از 10 دقیقه آن را نصب کنید . برای اینکار تشک را خارج کرده و بر روی صندلی پهن کنید ، به طوریکه بخش برجسته آن در قسمت زیرپایی قرار بگیرد . سپس می توانید با استفاده از پمپ باد ، با سرعت بیشتری تشک را راه اندازی کنید .

مراقبت تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

قبل از راه اندازی تشک ، حتما سعی کنید که روی صندلی ها و همچنین کف ماشین را تمیز کنید . استفاده از زیرانداز در بخش کف ماشین می تواند از آسیب رسیدن به تشک جلوگیری کند . توصیه ما این است که تشک بادی داخل ماشین پیکاپ بر روی زمین استفاده نکرده و همچنین در هنگام استفاده از لباس های نرم و بدون سگک استفاده کنید . وزن های بسیار بالا و همچنین پریدن بر روی تشک یا زیاد باد کردن آن می تواند به تشک آسیب وارد کند که حتما بایستی به آن توجه داشته باشید .

پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

با توجه به موارد ذکر شده در بخش های قبلی می توان گفت که تشک های بادی آسیب پذیر هستند ، اما در صورت آسیب دیدن نیاز است که تشک را تعمیر کنید تا دوباره بتوانید از آن استفاده کنید . برای تعمیرات می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده کنید که در داخل جعبه محصول قرار داده شده است .

  • تشک بادی داخل ماشین پیکاپ
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2600 گرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای 2 بالش بادی همراه
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 22

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...