تشک بادی داخل ماشین چانگان

air mattress 46

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین چانگان

تشک بادی داخل ماشین چانگان از مدل تشک های بادی طراحی شده برای ماشین پر طرفدار چانگان می باشد که دوست داران مسافرت ها با ماشین های شخصی می توانند با تهیه تشک بادی داخل ماشین چانگان و راه اندازی آن در بخش عقب اتومبیل ، یک فضای ایده آل و یک تخت بادی نرم و راحت را برای خود ایجاد کنند تا اینچنین بتوانند در مسافرت ها در داخل ماشین استراحت کنند و یا با مسطح کردن بخش عقب ماشین و پر کردن بخش زیرپایی ، احساس راحتی کرده و پاهای خود را حتی دراز کرده و یا بخوابند . توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین چانگان در ابعادی استاندارد ساخته شده است و شما می توانید بدون نگرانی آن را خریداری کرده و استفاده کنید . این محصول بادی به راحتی راه اندازی و جمع آوری می شود و با توجه به ساک حمل و حجم بسته بندی کوچکی که دارد ، حمل و نقل آن آسان بوده و به سادگی می توانید آن را با خود به سفر ببرید . از ویژگی های بسیار خوب دیگر این محصول بادی می توان به طبی بودن و ساختار نرم آن اشاره کرد که می تواند برای استفاده در سفر های طولانی نیز مناسب باشد . شما می توانید در کنار تشک بادی داخل ماشین چانگان دو کوسنی یا بالش بادی نیز از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و در سفر ها استراحت کنید و یا شب را در داخل ماشین سر کنید . 

تشک بادی داخل ماشین چانگان

تشک بادی داخل ماشین چانگان محصولی است که به تازگی فروشگاه entex آن را به دسته بندی تشک بادی داخل ماشین و خودرو اضافه کرده است تا مشتریان عزیزی که دارای ماشین شاسی بلند چانگان هستند ، بتوانند برای سفر های خود از تشک بادی داخل ماشین بهره مند شوند و شرایط ایده آل و دوست داشتنی را برای خود رقم بزنند . توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس تشک های بادی داخل ماشین اورجینال را موجود می کند که از نظر کیفیتی بسیار عالی بوده و از بهترین و محبوب ترین گزینه ها برای استفاده می باشد . تشک بادی داخل ماشین چانگان کیفیت ساخت بسیار عالی داشته و در ادامه مطلب برای شناخت بیشتر این محصول بادی به نقد و بررسی آن می پردازیم تا شما را در خرید تشک بادی داخل ماشین چانگان بهتر و بیشتر راهنمایی کنیم .

تشک های بادی داخل ماشین از نظر ابعاد متفاوت هستند و با توجه به طراحی و سایزی که دارند برای برخی از ماشین ها مناسب می باشند . به عنوان مثال تشک بادی داخل ماشین چانگان برای این نوع ماشین مناسب بوده و شما می توانید از تشک بادی فوق در سایر ماشین هایی استفاده کنید که مشابه ماشین چانگان هستند برای اینکه هر تشک برای یک نوع ماشین خاص طراحی شده اند و ابعاد محصول بایستی با ابعاد ماشین یکسان باشد . برای همین بهتر است که در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین به این نکته توجه داشته باشید و از فروشگاه اینتکس برای انتخاب محصول بادی خود راهنمایی بگیرید . شما می توانید با تماس تلفنی نیز مشاوره خرید بگیرید . 

بخش زیرین تشک بادی داخل ماشین چانگان به صورت برجسته ساخته شده و دو برجستگی در آن دیده می شود ، این طراحی باعث می شود که بخش عقب ماشین و زیرپایی آن توسط این دو برجستگی ها پوشش داده شود و صندلی ها و بخش زیرپایی شکل مسطحی را به خود بگیرند ، با این نوع طراحی شما یک تشک و یا تخت صاف و با ابعاد بزرگی را خواهید داشت که بتوانید در طول سفر بر روی آن دراز کشیده و به مانند تخت از آن استفاده کنید.  با استفاده از این محصولات بادی می توانید لحظات شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنید و بتوانید سفری دلچسب و راحتی را داشته باشید . استفاده از این تشک بادی بسیار ساده و راحت است و شما می توانید در سریع ترین حالت آن را راه اندازی و نصب کنید .

با وجود دریچه باد در بدنه تشک بادی داخل ماشین چانگان می توانید با هر نوع از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد فندکی با سرعت زیادی تشک بادی را راه اندازی و آن را در بخش عقب ماشین قرار دهید . پس از استفاده نیز در صورت عدم نیاز به محصول می توانید باد تشک بادی داخل ماشین چانگان را با باز کردن دریچه تخلیه با سرعت زیادی تخلیه کنید و در صندوق عقب قرار دهید . استفاده از پمپ باد فندکی می تواند برای راه اندازی تشک بسیار بهتر و کاربردی باشد . برای تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین چانگان از لایه های پی وی سی استفاده شده است که این لایه ها بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند . البته بخش رویه تشک بادی داخل ماشین چانگان از یک لایه جیر استفاده شده است که سطح تشک را نرم و لطیف کرده است .

همچنین انعطاف پذیری و فرم پذیری سطح تشک بادی با استفاده از پی وی سی با رویه مواج چندین برابر شده و شما در طول سفر هیچگاه از نشستن و استراحت کردن بر روی تشک بادی خسته نخواهید شد و شاید این ویژگی برای شمایی که دوست دارید سفری راحت را داشته باشید ، بسیار مهم و خوشایند باشد . از ویژگی های بسیار خوب دیگر این جنس می توان به قابلیت تعمیر شدن آن در صورت آسیب دیدگی اشاره کرد ، بنابراین در صورت سوراخ شدن شما می توانید با تهیه برچسب تعمیرات که گاهی در کنار محصول قرار دارد ، نسبت به تعمیرات این محصولات بادی اقدام کرده و از آن به مانند روز اول استفاده کنید .

  • تشک بادی داخل ماشین چانگان
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • قابلیت استفاده از بالش بادی
  • راه اندازی ساده و سریع
  • قابلیت راه اندازی با پمپ باد
  • قابل استفاده در ماشین های مشابه
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول : air mattress 46

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...