تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

air mattress 24

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو ، طراحی شده به صورت بادی می باشد که برخلاف تشک های بادی خانگی و یا روی آب ، مناسب برای استفاده در داخل ماشین می باشد . همانطور که از نام تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو مشخص است ، این تشک بادی داخل ماشین برای خودرو چری آریزو طراحی شده است که می توانید آن را در بخش عقب اتومبیل راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . با راه اندازی و قرار گیری تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو در بخش عقب خودرو ، بخش زیرپایی پر شده و قسمت پشتی کاملا مسطح شده و تشک بزرگی را در اختیار خواهید داشت تا بتوانید برای مدت طولانی بر روی آن بنشینید و یا دراز کشیده و استراحت کنید .

با به همراه داشتن چنین محصول بادی بی نظیری می توانید سفر هایی دلچسب تری را برای خود رقم بزنید . جابجایی و حمل این تشک نیز به واسطه بسته بندی کوچک و وزن سبک آن بسیار ساده بوده و حتی می توانید در صورت عدم نیاز به آن ، تشک را بسته بندی و در صندوق عقب ماشین قرار دهید . کیفیت ساخت تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو بسیار بالا بوده و برای تولید آن از pvc مخملی استفاده شده است که سطح آن بسیار لطیف و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد ، همچنین این جنس ضد آب بوده و قابل شستشو می باشد .

ویژگی های تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

از ویژگی های بسیار خوب تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو می توان به راه اندازی و نصب آسان این محصول اشاره کرد که به سادگی می توانید تشک بادی داخل ماشین را نصب و از آن استفاده کنید و یا پس از استفاده آن را به سرعت جمع آوری کنید ، از این رو شما می توانید به دفعات زیاد ، تشک را نصب و یا آن را جمع آوری کنید .

برای راه اندازی نیز می توانید از پمپ باد استفاده کنید که در بخش انواع پمپ باد تشک بادی داخل ماشین ، مدل های مناسب برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو معرفی شده است . از ویژگی های بسیار خوب دیگر تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو می توان به سهولت در جابجایی و حمل آن اشاره کرد که ساختار بادی تشک سبب کم حجم تر شدن محصول و همچنین وزن سبک آن جابجایی تشک را ساده و اسان کرده است .

برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو از چه پمپی استفاده کنیم ؟

توصیه ما به شما این است که برای راه اندازی سریع تر از پمپ های باد استفاده کنید که بهترین آن ها پمپ های باد دستی و فندکی می باشد ، زیرا در سفر نیز قابل استفاده هستند ، نوع فندکی با استفاده از جافندکی ماشین روشن شده و کارایی دارد که قدرت پمپاژ باد بسیار خوبی نیز دارد . در این میان شما می توانید از پمپ های باد دستی که با کمک دست مورد استفاده قرار میگیرند نیز استفاده کنید ، این پمپ مناسب در سفر است زیرا نیازی به برق ندارد . همچنین پمپ باد پدالی نیز نیازی به برق نخواهد داشت . 

آیا تشک بادی داخل ماشین ، مناسب برای استفاده بر روی زمین است ؟

سوالی که بعضا برای برخی از مشتریان پیش می آید این سوال است که آیا تشک بادی داخل ماشین مناسب برای استفاده بر روی زمین است یا خیر ؟ با توجه به اینکه ساختار و طراحی تشک بادی داخل ماشین متناسب با فضای داخل ماشین بوده و نیاز است تا به خوبی بخش های خالی ماشین به مانند کفی و زیرپایی ماشین را پر کند ، دارای برجستگی هایی در بخش زیرین خود است که امکان استفاده از تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو را بر روی زمین با مشکل مواجه می کند .

بنابراین توصیه می شود در صورت موجود بودن مدل های جداشونده تشک بادی از بخش زیرپایی ، آن ها را خریداری کنید . برای استفاده از تشک بادی بر روی زمین ، تشک های کمپینگ بسیار توصیه می شود که می توانید در دسته بندی تشک بادی خانگی و کمپینگ مدل های متنوعی را مشاهده و آن ها را با قیمت ارزانی خریداری کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو از مدل های جدیدی است که فروشگاه تهران اینتکس در دسته بندی تشک های بادی داخل ماشین موجود کرده است تا اینچنین هموطنان عزیز بتوانند با خرید تشک بادی داخل ماشین خود ، سفر هایی دلچسب و عالی را برای خود رقم بزنند ، با استفاده از تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو شما می توانید در طی سفر خود از داشتن یک تشکی نرم و راحت به جهت استراحت کردن و خوابیدن داشته باشید . همچنین می توانید در طی مسیر با استفاده از آن ، به صورت چهار زانو و راحت تر در داخل ماشین بنشینید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول راهنمای خرید شما همراهان گرامی خواهیم بود .

راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

در خرید تشک بادی داخل ماشین ، آن چیز که از همه مهم تر است ، دقت در انتخاب مدل مناسب برای ماشین می باشد ، زیرا تنوع بالایی از تشک های بادی وجود دارد که مهم ترین تفاوت آن ها ، ابعادشان است که بایستی با در نظر داشتن مدل ماشین ، تشکی را انتخاب کنید که قابل نصب و راه اندازی در درون ماشین باشد .

البته با توجه به نزدیک بودن مدل های مختلف یک شرکت خودرو سازی شما می توانید تشک های بادی خودرو های مشابه به ماشین خود را نیز انتخاب کنید که در این راستا می توانید از مشاورین فروش تشک بادی داخل ماشین تهران اینتکس کمک بگیرید . مدل فوق یعنی تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو مناسب برای ماشین چری آریزو می باشد که می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده نمایید .

ساخت و تولید تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

برای تولید تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو از موادی به نام pvc استفاده شده است که در بخش بعدی یعنی جنس بدنه در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد . ساختار این محصول به صورت لایه لایه می باشد که توسط شرکت سازنده به یکدیگر پرس شده و تشکیل تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو را داده اند . این تشک دارای بخش های برجسته ای است که در بخش صندلی عقب اتومبیل نصب شده و می تواند تختی صاف و انعطاف پذیر را برای استراحت کردن ایجاد کند . از ویژگی های ساختاری که تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو را منحصر به فرد و بسیار نرم و طبی کرده است ، می توان به رویه مواج آن اشاره کرد که علاوه بر انعطاف پذیری بیشتر از تعریق بدن نیز جلوگیری خواهد کرد . در کنار این تشک بالش های بادی قرار دارد که از آن می توانید برای استراحت کردن استفاده کنید تا دیگر نیازی به داشتن بالش مجزای دیگری نباشد .

جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

برای تولید تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو همانطور که اشاره شد از pvc استفاده شده است ، این جنس بسیار انعطاف پذیر است و در برابر شرایط مختلف جوی ، رطوبت ها ، نور افتاب و هر نوع عوامل دیگری مقاوم است و تنها در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است که باید به درستی از آن نگهداری و استفاده شود . پی وی سی ضد حساسیت است . بخش بالایی و سطح تشک همچنین از یک لایه مخملی نیز پوشیده شده است که سطحی لطیف و نرمی را در اختیار گذاشته است . 

نصب و راه اندازی تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

نصب و راه اندازی تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو هیچ دشواری نداشته و به سادگی می توانید این کار را انجام دهید . با استفاده از پمپ می توانید سریعتر تشک را راه اندازی کنید .برای راه اندازی تشک را در بخش عقب ماشین و بر روی صندلی قرار داده و سپس آن را باد کنید . در بخش بدنه تشک تعدادی دریچه باد قرار گرفته شده است که از آن طریق می توانید تشک را راه اندازی کنید . 

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو

از ویژگی های بسیار خوبی که تشک های بادی داخل ماشین دارند می توان به امکان تعمیرات و پنچرگیری آن ها اشاره کرد که فروشگاه تهران اینتکس نیز در همین راستا خدمات پس از فروش تعمیرات را ارائه کرده است که می توانید از این خدمات استفاده کنید . همچنین شما می توانید در خانه و با استفاده از برچسب تعمیرات ، پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو را انجام دهید .

  • تشک بادی داخل ماشین چِری آریزو
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای پایه های بادی
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 24

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...