تشک بادی صندلی عقب ماشین

air mattress car 25200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی صندلی عقب ماشین air mattress car

تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از جدید ترین تشک های بادی مسافرتی برای استفاده در صندلی عقب انواع خودرو های تولید شده بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر می باشد. این تشک رویه ای مواج داشته و یا توجه به جیر یا مخمل بودن این سطح از تشک قابلیت ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. تخت بادی مخصوص خودرو و تشک بادی برای داخل خودرو یکی از بهترین محصولات مسافرتی هست که برای استفاده بچه ها و کودکان در هنگام سفر میتواند همراه شما باشد.


تخت بادی ماشین ، تشکی که دارای پایه های بادی برای قرار گرفتن در کف ماشین بوده تا با صندلی های عقب هم سطح شود. این تشک یکی از مناسب ترین وسیله های سفری بخصوص برای افرادی بوده که قصد اقامت در هتل و یا خانه را نداشته و یا اینکه استراحت های کوتاه در میان راه خواهد بود. محصولی که تنها توسط پمپ های باد کوچک قابل راه اندازی بوده و زمان جمع کردن حجم کوچکی را به خود می گیرد.

نقد و بررسی تشک بادی صندلی عقب ماشین air mattress car

تشک بادی صندلی عقب ماشین در زمینه محصولات بادی روزانه تولیدات بسیاری به بازار می آید که یکی از منحصر به فرد ترین این محصولات در زمینه تشک بادی ، تخت بادی صندلی پشت ماشین که ویژگی های بسیاری دارد ، این محصول جدید با ویژگی های بسیار طراحی و ساخته شده است.

استفاده از تشک های بادی یک امر فراگیر شده و این روزها استفاده از این محصولات زیاد شده است. در این نقد وبررسی با تشک بادی صندلی عقب ماشین بیشتر آشنا می شویم. این تشک از جدیدترین تولیدات موجود در بازار می باشد که در سفر استفاده بسیار دارد و در داخل ماشین استفاده می شود و علاوه بر آن نیز می توان در فضاهای باز نیز از ای تشک بادی استفاده کنید.

طراحی 

تشک بادی صندلی پشت ماشین در نوع سفری طراحی شده است و زیبایی منحصر به فردی دارد. طراحی این تشک به شکلی است که پایه های آن بادی محصول به شکلی است که در کف ماشین قرار داشته باشد و سطح اصلی تشک کف ماشین را یک دست می کند. استفاده از این تشک بادی صندلی عقب ماشین زمانی ملموس می شود که در سفر دسترسی به هتل و خانه وجود نداشته باشد ، و حتی در استراحت های بین راهی این تشک بسیار پر کاربرد می باشد.

مشخصات فیزیکی 

از آن جا که این محصول برای استفاده در خودرو طراحی و ساخته شده است ابعاد استانداردی نیز دارد که برای استفاده در انواع خودرو به مشکلی برنخورد. طول این تشک بادی خودرو 143 سانتی متر ، عرض تشک بادی 84 و ارتفاع این تشک نیز 45 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد تشک بادی صندلی عقب ماشین تحمل وزنی برابر 150 کیلوگرم را دارد. 

جنس بخش های مختلف این تشک بادی نیز علاوه بر زیبایی باعث می شود مقاومت آن افزایش پیدا کند. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس کف از پی وی سی دولایه و دوبرابر مقاومت می باشد.

جمع بندی 

مناسب برای استفاده در صندلی عقب ماشین ، دارای سطح مواج ، دارا بودن سطح ضد تعریق ، ابعاد بسته بندی مناسب ( 46×30×15 ) سانتی متر ، دارای پایه های بادی سرخود ، دارای دو کوسن بادی مجزا و... از سایر ویژگی های تشک بادی صندلی عقب ماشین می باشد.

برای استفاده از این تشک بادی باید به نکاتی توجه کرد که مهم ترین آن این می باشد که باید اشیا تیز را از این محصول دور کنید چرا که در ماشین ممکن است اشیا تیز بسیاری وجود داشته باشد. برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین به قسمت تماس با تهران اینتکس مراجعه کنید این محصول در چند رنگ مختلف تولید شده است و شما می توانید با مراجعه به سایت اصلی تهران اینتکس انواع مختلف این تشک را انتخاب کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 ندارد
  
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...