تشک بادی طبی دو نفره 2018 با عرض 137

bestway 67448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی دو نفره 2018 با عرض 137

تشک بادی طبی دو نفره 2018 با عرض 137 سانتی متر مدل کوچک از تشک های بادی دو نفره طبی کمپینگ شرکت بست وی بوده که در مدل جدید راهی بازار محصولات بادی شده است. این محصول قابل استفاده در مسافرت ها ، محل کار و منزل بوده و برای استفاده تمامی سنین گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این تشک بادی دارای طراحی رویه مشبک بوده که قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق بودن را به همراه دارد. طراحی مشبک موجب می شود تا اعضای بدن مصرف کننده را در بر گرفته و باعث عبور بهتر جریان هوا شود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی داشتنم لایه های PVC در داخل بدنه بوده که موجب افزایش تحمل وزن و فشار ناشی از باد زیاد خواهد شد. برای راه اندازی این محصول می توان از تمامی پمپ های بادی مخصوص محصولات بادی استفاده کرد زیرا از یک دریچه باد Dual Lock برخوردار می باشد.

نقد و بررسی تشک بادی طبی دو نفره 2018 با عرض 137

تشک بادی طبی دو نفره 2018 با عرض 137 یکی دیگر از محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که با توجه به آرگونومی و نحوه ی طراحی ، این تشک را بسیار مناسب و طبی کرده  و برای افرادی که مشکلات کمر و یا درد هایی در مفاصل دارند بسیار مفید است و به شدت توصیه می شود .  افراد به راحتی میتوانند بر روی آن دراز بکشند بدون اینکه  فشاری به بدن آنها وارد شود و با حالت گرفتن تشک به نسبت قرار گرفتن بدن بر روی آن ، شرایط نرم و راحت تری را برای فرد به ارمغان می آورد. در ادامه ی این مطلب به نقد و بررسی بیشتر این محصول می پردازیم تا شما عزیزان با اطلاعات کامل تر اقدام به خرید تشک بادی محبوبتان کنید . پس در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

این تشک مستطیل شکل است و با توجه به ابعاد آن که در ادامه گفته خواهد شد ، برای دو نفر طراحی شده است . طراحی مشبک رویه ی تشک باعث شده تا سطح آن بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد و با قرار گرفتن فرد بر روی آن تشک فرم بدن را به خود میگیرد و شرایط ایده آل تری را ایجاد می کند و فرد پس از استفاده ی طولانی هیچگاه خسته نخواهد شد . نکته ی دیگر رویه ی مشبک این است که باعث می شود جریان هوا مابین فرد و تشک وجود داشته باشد و از تعرق جلوگیری کند . با توجه به طراحی خوب و فضای اشغالی کم ،این تشک را بسیار مناسب برای مسافرت و کمپینگ ها کرده است. این تشک دارای دریچه ی dual lock برای ورود و خروج باد به منظور راه اندازی می باشد و میتوان با استفاده از پمپ های بادی از این دریچه اقدام به باد کردن تشک کنید.

جنس و کیفیت

جنس رویه ی این تشک بادی از pvc جیر ساخته شده که علاوه بر مقاومت بالای این جنس شکل جیر آن نیز زیبایی خاصی به تشک داده و همچنین از تعرق جلو گیری می کند . همچنین این محصول دارای رویه ی کامفورت طبی است. بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرم و بخش کف تشک نیز از دولایه ی پی وی سی برای مقاومت بهتر طراحی شده است . لازم است بدانید که pvc  یکی از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی به خصوص تشک بادی به حساب می آید چرا که کیفیت تشک را بالا برده و طول عمر بیشتری به ان خواهد داد . اغلب تولید کنندگان تشک های بادی از این مواد برای تولید استفاده می کنند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول (طول : 191 سانتی متر ، عرض : 137 سانتی متر و ارتفاع 22 سانتی متر ) می باشد که مطابق با اندازه های استاندارد جهانی در تولید تشک های دو نفره  می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده به راحتی دو فرد بالغ می توانند در تشک جای بگیرند . وزن کلی این محصول 3.4 کیلوگرم است که با توجه به ابعاد آن از وزن پایینی برخوردار است که این خود یک مزیت است چرا که می توان آنرا به راحتی حمل کرد و حتی در سفر عای خود و در کمپینگ ها از ان استفاده کرد. تحمل وزن این تشک 240 کیلوگرم است که با این اوصاف به راحتی دو فرد بالغ می تواند در آن جای گیرند . اگر وزن افرادی که روی آن قرار میگیرند سبک باشند با توجه به ابعاد بالای آن می توان حتی سه نفر را درون خود جای دهد.

راه اندازی و نگهداری

راه اندازی این تشک راحت بوده و زیاد دشوار نیست . برای شروع بهتر است محل قرار گیری تشک را مشخص کنید و اشیاء نوک تیز و برنده را از محل قرار گیری تشک خارج کنید چرا که این محصولات در مقابله با اشیاء برنده و تیز و حتی حرارت های بالا بی دفاع و آسیب پذیر هستند. بهتر است هنگام باد کردن تشک را به طور کامل پهن کنید تا روند باد شدن تسریع یابد. برای باد کردن این تشک از طریق دریچه ی dual lock اقدام کنید . برای باد کردن می توانید از پمپ های دستی و یا برقی از طریق این دریچه بهره ببرید . 

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده در بالا ، تشک های بادی طبی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند چرا که با طراحی زیبا و آرگونومیک تشکی راحت و طبی را اراِئه داده اند . لذا در همین راستا فروشگاه اینترنتی اینتکس تشک های طبی با کیفیت و ارزانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا با خیالی راحت اقدام به خرید تشک مد نظرتان بکنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 240 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه کامفورت و طبی
 دارای دریچه باد Dual Lock
 دارای رویه مواج و ضد تعریق
 وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...