تشک بادی داخل ماشین لکسوس

air mattress 32

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین لکسوس

تشک بادی داخل ماشین لکسوس از زیبا ترین و البته مناسب ترین تشک های بادی برای استفاده در داخل ماشین لکسوس می باشد که فروشگاه اینتکس سعی بر این داشته است تا با ارائه انواع تشک های بادی داخل ماشین ، مشتریان عزیز بهتر و راحت تر بتوانند تشک بادی داخل ماشین خود را یافته و آن را با قیمت ارزان و با ضمانت خریداری کنند . تشک ها همانطور که گفته شد ، برای تمامی ماشین ها طراحی شده اند ، بنابراین بایستی در خرید خود به این نکته توجه داشته باشید . این محصول با توجه به سایزی که دارد ، کاملا مناسب برای استفاده در بخش عقب اتومبیل می باشد که می توانید در کمترین زمان در مدت 2 دقیقه محصول را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید .

شما می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید . ویژگی های بسیار عالی تشک بادی داخل ماشین لکسوس موجب شده است تا بتوانید برای مدت طولانی نیز از تشک استفاده کنید و احساس راحتی داشته باشید . در بخش نقد و بررسی به بررسی بیشتر جنس محصول ، نوع طراحی و ساختار آن اشاره خواهیم کرد . در کنار تشک ، بالش بادی نیز قرار دارد که می توانید از آن ها نیز برای استراحت کردن استفاده کنید . خاصیت ضد تعریقی ، سطح مواج نیز از سایر ویژگی های این تشک بادی با کیفیت و با دوام می باشد .


ویژگی های تشک بادی داخل ماشین لکسوس

تشک بادی داخل ماشین لکسوس و البته تمامی محصولات بادی سفری ، با توجه به ساختاری که دارند ، به سادگی می توانید آن ها را در سفر ها به همراه داشته باشید ، زیرا این محصولات را می توانید در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید ، تا حمل و نقل آن ساده تر باشد و فضایی نیز توسط محصول اشغال نشود . راه اندازی بسیار ساده تشک نیز به شما این اجازه را خواهد داد تا در هر زمانی که دوست دارید ، تشک بادی را باز کرده و پس از راه اندازی از آن استفاده کنید .

جنس بسیار عالی و درجه یکی که برای تولید تشک بادی داخل ماشین لکسوس استفاده شده است ، سبب آن شده است تا این محصول از کیفیت بسیار عالی برخوردار باشد تا اینچنین بتوانیم انتظار عمری طولانی تر را از این محصولات داشته باشیم . در صورت مراقبت صحیح شما می توانید سال های سال از تشک های بادی خود استفاده کنید . در بخش بعدی به توصیه های گفته شده عمل کنید تا هرگز تشک بادی داخل ماشین شما آسیب نبیند .

نگهداری و استفاده از تشک بادی داخل ماشین لکسوس

محصولات بادی به مانند تشک بادی داخل ماشین لکسوس به دلیل طراحی خاص و متفاوتی که دارند ، هرگز به مانند سایر اجسام سفت و محکم نبوده و آسیب پذیر هستند ، بنابراین بایستی با استفاده صحیح و نگهداری درست ، از آسیب دیدن محصولات بادی خود جلوگیری کنید . مهم ترین عواملی که می تواند به تشک آسیب وارد کند ، ساییدگی بر روی سطوح زبر مانند استفاده از تشک بر روی زمین و فشرده شدن آن بر روی سنگ ریزه ها و ... اشاره کرد .

همچنین برخورد اجسام و هر نوع شئ نوک تیز و برنده هم می تواند به تشک آسیب برساند . با پارگی و سوراخ شدن تشک ، باد از بدنه خارج شده و بدین ترتیب عملکرد محصول نیز با مشکل مواجه خواهد شد ، از این رو مهم ترین نکته ای که بایستی به آن توجه داشته باشید همین موضوع است . و اما موارد دیگری همچون باد کردن بسیار زیاد تشک با باد ، پریدن بر روی تشک و وارد کردن فشار بیش از حد تحمل وزن محصول که 150 کیلوگرم می باشد می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی داخل ماشین شود .

گاهی نیز ممکن است با استفاده از لباس هایی که زیپ فلزی ، سگک و دکمه های فلزی دارند نیز می تواند در صورت نشستن یا دراز کشیدن سبب آسیب دیدن تشک شود که توصیه ما این است که از لباس های راحتی استفاده کنید . توجه داشته باشید که این مورد بسیار کم بوده و شما می توانید با رعایت نکات معمولی و ساده ، از آسیب دیدن تشک ها پیشگیری کنید . این در حالی است که رطوبت ، نور خورشید و عوامل دیگر آسیبی به محصول وارد نخواهد کرد .

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین لکسوس

از مهم ترین مزیت هایی که می توان نسبت به تشک بادی داخل ماشین لکسوس و سایر تشک ها و محصولات بادی اشاره کرد ، قابلیت تعمیرات و پنچرگیری این محصولات بادی می باشد که با استفاده از برچسب های تعمیراتی می توانید این کار را انجام دهید . در کنار محصول این برچسب ها موجود هستند که می توانید از آن استفاده کنید .

در صورت نیاز داشتن به برچسب های بیشتر نیز می توانید آن ها را از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . برای تعمیر تنها کافیست مقداری برچسب را برش داده و با آغشته کردن به چسب مخصوص در محل آسیب دیده که از قبل آن را پیدا کرده اید ، بچسبانید و سپس آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا چسب به خوبی بچسبد و تعمیر پایان یابد .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین لکسوس

تشک بادی داخل ماشین لکسوس همانطور که از نامش مشخص است ، محصول بادی می باشد که به صورت یک تشک ساخته شده است به طوریکه می توانید آن را در داخل ماشین راه اندازی کرده و تختی بسیار عالی برای خوابیدن در ماشین داشته باشید . ویژگی های بسیار عالی تشک می تواند به شما این اجازه را بدهد تا تشک بادی داخل ماشین را با خود به سفر ها ببرید و تنها در زمان هایی استفاده کنید که نیاز به آن دارید . این تشک دوام و کیفیت بسیار خوبی نیز داشته و با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای استفاده در ماشین لکسوس می باشد . در بخش های بعدی به صورت کامل به بررسی این محصول پرداخته و ویژگی های آن ، جنس و نحوه راه اندازی محصول اشارتی را خواهیم کرد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته و از خرید خود کاملا راضی باشید .


راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین لکسوس

فروشگاه اینتکس برای تمامی محصولات بادی خود ، راهنمای خریدی را قرار داده است تا شما مشتریان گرامی فروشگاه بتوانید با اطلاعات کافی و به راحتی مناسب ترین تشک یا محصول بادی خود را خریداری کنید ، از این رو این بخش برای شما قرار گرفته شده است که می توانید با مطالعه آن با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی داخل ماشین لکسوس آشنا شوید . قبل از خرید تشک بادی داخل ماشین ، حتما باید به مدل محصول توجه داشته باشید . مدل های گوناگونی از تشک های بادی داخل ماشین طراحی شده اند که هر یک از آن ها مناسب برای یک سری از ماشین ها مناسب است ، بنابراین باید توجه داشته باشید که از هر تشک بادی استفاده نکنید ، زیرا ممکن است برای ماشین کوچک و یا بزرگ باشد .

بنابراین نمی توان گفت تشک های بادی داخل ماشین سایز free دارند ، این در حالی است که ماشین هایی که از نظر ابعادی مشابه به ماشین های دیگر هستند را می توانید از یک تشک بادی استفاده کنید . مهم ترین نکته که بایستی به آن اشاره کنیم ، تشک های بادی که برای ماشین های شاسی بلند طراحی شده اند را نمی توانید در ماشین های سواری شاسی کوتاه استفاده کرد و عکس این موضوع نیز اهمیت داشته و نمی توانید تشک های کوچکتر را برای ماشین های شاسی بلند استفاده کنید . همانطور که می دانید این تشک برای ماشین شاسی بلند لکسوس طراحی شده است و برای این نوع از ماشین های شرکت لکسوس مناسب می باشد . همچنین در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین به موارد دیگری همچون نوع تولید و طراحی تشک ، ویژگی ها و خصوصیات آن و همچنین جنس و چگونگی راه اندازی محصول توجه داشته باشید . در ادامه این مطلب نیز به موارد گفته شده خواهیم پرداخت .

تولید و طراحی تشک بادی داخل ماشین لکسوس

تشک های بادی که برای داخل ماشین راه اندازی شده اند ، کاملا متفاوت با تشک هایی هستند که برای استفاده در خانه و کمپ ها طراحی شده اند . همانطور که در تصویر نیز مشخص است ، این تشک دارای بخشی برجسته در قسمت زیرین خود می باشد که به خوبی می تواند زیرپایی را پر کند ، این طراحی می تواند سبب آن شود که تشک به صورت مسطح و صاف در قسمت عقب ماشین قرار بگیرد . تشک بادی داخل ماشین لکسوس دارای دو بالش بادی به همراه خود است که می توانید از آن به عنوان بالش و یا کوسنی برای خوابیدن و تکیه دادن استفاده کنید که از نظر جنس و رنگ به مانند تشک بادی می باشد . در بدنه تشک دریچه باد و دریچه تخلیه باد قرار دارد که از آن طریق می توانید برای راه اندازی و یا تخلیه باد استفاده کنید .

طراحی مواجی که در تصویر نیز کاملا مشخص است ، برای زیبایی تشک نیست ، بلکه این طراحی مواج سبب فرم پذیری بسیار عالی تشک بادی شده است تا اینچنین بتوانید احساس راحتی داشته باشید و بتوانید برای مدت طولانی تری بر روی تشک استراحت کنید . طراحی مواج می تواند سبب گردش خون بهتر در بدن گردیده و همچنین خاصیتی ضد تعریقی را نیز داشته باشد تا در صورت استراحت کردن طولانی ، بدن عرق نکند . برای جلوگیری از تعریق همچنین از روکش مخملی استفاده شده است تا بدن تماس مستقیم با بدنه لاستیکی تشک نداشته باشید . 

جنس تشک بادی داخل ماشین لکسوس

برای تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین لکسوس از بدنه pvc مخملی استفاده شده است . پی وی سی که با نام هایی نظیر وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف شناخته می شود ، به یکی از پر استفاده ترین مواد های اولیه برای تولید محصولات بادی می باشد ، زیرا این مواد بسیار مقاوم و با دوام ، دارای طول عمر زیاد ، نرم و انعطاف پذیر ، ضد آب و ضد اشعه خورشیدی بوده و به خوبی می تواند در برابر گرما یا سرما ، نور آفتاب و رطوبت و آب مقاوم باشد . مهم ترین ویژگی پی وی سی نیز عدم حساسیت پوستی در تماس با آن می توان اشاره کرد ، زیرا این مواد شیمیایی یا سمی نیست . با این وجود از یک لایه مخملی نیز استفاده شده است تا سطح تشک نرم و لطیف تر شود و همچنین تشکی زیبا داشته باشیم .

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین لکسوس

برای استفاده از تشک بادی داخل ماشین لکسوس نیاز است تا در ابتدا آن را راه اندازی و نصب کنید ، برای راه اندازی دریچه بادی بر روی بدنه قرار گرفته شده است که می توانید از آن طریق نسبت به راه اندازی محصول اقدام کنید . برای راه اندازی شما می توانید از انواع پمپ های باد استفاده کنید که با توجه به نوع این محصول بادی ، توصیه می شود از پمپ های باد دستی و یا فندکی استفاده کنید . پمپ های باد برقی توصیه نمی شود زیرا نیاز به برق دارد .

پمپ های باد فندکی نیز قابلیت روشن شدن با جای فندک ماشین دارد . در صورت استفاده مداوم نیاز است تا پس از 10 ساعت کمی باد تشک را شارژ کنید . برای تخلیه و جمع آوری تشک بادی نیز دریچه تخلیه باد در بدنه تشک قرار گرفته است که می توانید با باز کردن آن با سرعت بیشتری تشک را تخلیه کنید . 

خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین لکسوس

در بخش توضیحات در رابطه با چگونگی تعمیر و پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین لکسوس توضیحاتی ارائه گردید که با مطالعه آن توانستید نسبت به تعمیرات این محصولات اطلاعات کافی را کسب کنید ، اما با وجود امکان تعمیرات تشک بادی داخل ماشین توسط شما ، فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای تشک بادی داخل ماشین در تمامی مدل ها به مشتریان خود ارائه کرده است که تا در صورت اسیب دیدن این نوع از محصولات بتوانید با کمک فروشگاه تعمیرات خود را انجام دهید . برای تعمیرات شما می توانید محصول خود را تحویل فروشگاه بدهید تا تعمیرات توسط فروشگاه اینتکس به بهترین شکل انجام گرفته و مجددا برای شما ارسال شود .

  • تشک بادی داخل ماشین لکسوس
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2000 گرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و کامفورت
  • خاصیت ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • دارای 2 بالش بادی
  • بدنه کاملا ضد آب
  • راه اندازی در کمترین زمان
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • کد محصول : air mattress 32

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...