تشک بادی ماشین لاماری ایما

intex 411400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,290,000
24%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی لاماری محصولی جدید و کاربردی برای داخل خودرو در هنگام سفر با قیمت ارزان و کیفیت اصلی و اورجینال در سایت اینتکس ایران مرکز پخش و فروش اصلی محصولات بادی در ایران ، این تشک بادی به راحتی باد میشه و به همراه خود کیف حمل و برچسب تعمیرات و دو عدد بالش دارد که همه موارد در داخل بسته بندی قرار دارد. این محصول را میتوانید با پمپ برقی یا بدون پمپ برقی خریداری کنید و از کیفیت بسیار خوبی هم بهره میبرد ، جنس بدنه این تشک بادی لاماری ساخته شده از جنس مخملی و پی وی سی هست و خواب روی این تخت خیلی راحت هست و خیلی سبک و کم حجم هست ، مارک این محصول ایربد هست و باکس اون هم خیلی کوچک و کم وزن هست ، برای خرید تشک بادی لاماری از سایت اینتکس ایران محصول را به سبد خرید اضافه کنید و مراحل خرید و پرداخت را انجام دهید ، برای سفارش تلفنی هم با شماره تماس این مجموعه تماس بگیرید.

از آنجایی که برای تشک های بادی داخل ماشین پمپ در نظر گرفته شده است ، راه اندازی آن بسیار آسان تر شده و شما می توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن اینکار را انجام دهید . از آنجایی که تشک های بادی داخل ماشین ابعاد بزرگی دارند ، گاها نیاز است که از پمپ ها استفاده کنید . از آنجایی که این محصولات نیز برای مسافرت ساخته شده اند ، بهتر است که از پمپ باد فندکی یا دستی و حتی پدالی استفاده کنید . در ضمن پمپ باد شارژی نیز کاربرد فراوانی دارد ، چرا که پمپ های نام برده نیازی به برق شهری ندارند و در هر نقطه ای که هستید می توانید از این پمپ ها برای راه اندازی تشک بادی ماشین لاماری ایما استفاده کنید . بیشتر این محصولات دارای نازل مختلف هستند که قابل تغییر بوده و شما می توانید تمامی محصولات بادی را راه اندازی نمایید . 

قیمت تشک بادی داخل ماشین بسته به نوع و درجه کیفیت می تواند متغییر باشد ، همچنین با توجه به نوسانات ارز و البته وارداتی بودن این محصولات ، ممکن است تغییر قیمت در این محصولات اعمال شود . برای همین حتما به قیمتی که برای محصول درج شده است ، توجه داشته باشید و در صورت مشاهده عبارت استعلام ، می توانید با فروشگاه تماس بگیرید و از موجود بودن تشک بادی داخل ماشین و قیمت آن مطلع شوید . اما توجه داشته باشید که فروشگاه اینتکس با توجه به فروش بالای محصولات بادی و همچنین فروش بدون واسطه تشک بادی داخل ماشین ، قیمت آن را کاهش داده و تخفیفات ویژه ای را اعمال کرده است که می توانید از آن برخوردار شوید . پس فرصت را از دست نداده و همین حالا نسبت به خرید تشک بادی داخل ماشین اقدام کنید .

نوع سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 45 سانتی متر
 ارتفاع 7 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپفندکی
ساک حمل
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
ابعاد بسته بندی: 15×32×42 سانتی متر
 قابلیت ضد تعرق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...