تشک بادی ماشین 6 تکه

YT-202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین ۶ تکه

تشک بادی ماشین نقره ای رنگ محصولی بسیار کاربردی و جدید برای استفاده در صندلی عقب بسیاری از خودرو های تولید شده بوده که به منظور پر کردن فضای خالی قسمت صندلی عقب ماشین ها استفاده می شود. این تشک بادی دارای طراحی متناسب با فضای مورد استفاده بوده که به خوبی آن قسمت از ماشین را پوشش می دهد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم نیز برای دیواره ها و قسمت زیرین تشک استفاده شده است. بدنه ای با کیفیت و دوام بالا که از قابلیت ضد تعریق بودن نیز در سطح رویه برخوردار می باشد. البته طراحی مواج در قسمت رویه نیز در جلوگیری از تعریق و ایجاد محلی راحت برای نشستن و یا دراکشیدن بسیار تاثیر گذار خواهد بود. این تشک بادی به همراه خود دو کوسن بادی مجزا داشته و یک ساک حمل بهره مند می باشد.

تشک بادی داخل ماشین 6 تکه

بیشتر تشک های بادی داخل ماشین تکه های کمتری داشته و به صورت سر هم طراحی شده اند ، ولی تشک بادی داخل ماشین فوق همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، به صورت 6 تکه بوده و به همین جهت نیاز است که به صورت مجزا آن ها را راه اندازی کنید ، زیرا هر تکه یک دریچه باد جداگانه برای خود دارد . شاید برای شما جالب باشد که بدانید چرا این تشک بادی به صورت شش تکه ساخته شده اند و این طراحی چه مزایایی را به همراه خواهد داشت . یکی از مزایای آن ، سهولت در راه اندازی و جمع آوری می باشد و شما می توانید مرحله به مرحله تشک بادی را راه اندازی کنید . همچنین طراحی چند تکه تشک بادی داخل ماشین ، باعث شده است تا پایه ها از بدنه تشک جدا باشد ، این طراحی به شما اجازه می دهد تا بتوانید تشک را به صورت تکی در سطح صاف مانند زمین نیز استفاده کنید . 

بنابراین شما در طول سفر ، زمانی که داخل ماشین هستید ، تشک را به صورت کامل راه اندازی کرده و در زمان هایی که قصد اتراق کردن دارید ، می توانید تنها خود تشک را باد کرده و بر روی زمین قرار دهید ، سپس می توانید برای نشستن و یا دراز کشیدن از این تشک استفاده نمایید . همچنین شما می توانید تشک را به داخل چادر مسافرتی برده و در آنجا استفاده کنید . در ضمن در صورت آسیب دیدن یکی از بخش های تشک بادی داخل ماشین ، سایر بخش ها صحیح و سالم بوده و قابل استفاده خواهد بود . بنابراین شما تنها بخش آسیب دیده را تعمیر کرده و مجددا به مانند روز اول می توانید از تشک بادی داخل ماشین خود استفاده نمایید .  

نقد و بررسی تشک بادی ماشین نقره ای

تشک های بادی وسیله هایی مناسب برای استراحت هستند که در صورت نگه داری مناسب ورعایت اصول مراقبتی تا سالها برای شما کار خواهد کرد.تشک بادی ماشین یکی از خلاقانه ترین محصولات بادی شرکت اینتکس میباشد که برای استفاده در ماشین ساخته و طراحی شده است و به همین دلیل یکی از بهترین ها نیز به شمار میرود.در این مطلب به بررسی ویژگی های این تشک بادی میپردازیم پس با ما همراه باشید.

ابعاد و وزن : 

تشک بادی ماشین همانطور که از نامش پیداست مخصوص استفاده در ماشین ساخته شده و از این نظر بهترین تشک بادی تولید شده برای گردشگران و طبیعت گردان میباشد.به کمک این تشک در صورتی در فضاهای باز باشید دیگر لازم نسیت چادر زده  و روی زمین استراحت کنید و میتوانید داخل ماشین نیز استراحت کنید.این ویژگی زمانی مهم میشود که هوا طوفانی باشد و یا مکان مناسبی برای کمپ زدن موجود نباشد.این تشک  دارای ابعاد مناسب برای استفاده درداخل اتوموبیل است که این ابعاد به صورت 198 سانتی متر طول،143 سانتی متر عرض 87 و ارتفاع 45 سانتیمتر میباشد .

با این ابعاد این تشک قابلیت تحمل وزنی حدود 150 کیلوگرم را دارد و با این ابعاد ذکر شده  این تشک وزنی حدود 3 کیلوگرم دارد این وزن پایین سبب شده است که بتوانید به راحتی  در داخل ماشین آن را مورد استفاده قرار دهید. ویا در مسافرت ها بتوانید به راحتی آن را در ماشین جا  کنید و با خود حمل کنید و با همراه داشتن ساک مخصوص این کار نیز ساده تر خواهد شد.

طراحی و جنس :

این محصول دارای کیفیت جنس و ساختار بسیار با کیفیتی میباشد که  طراحی منحصر به فردی داشته و باعث آسودگی در استفاده از آن شده است.این تشک دارای شیارهای عمودی روی سطح خود میباشد که این شیار ها باعث شده که تشک هنگام استفاده بسیار راحت باشد و علاوه بر آن باعث عبور جریان هوا شده و  خاصیت ضد تعریق بودن به آن ببخشد که هنگام استفاده در روز های گرم بسیار به کمک میاید.جنس این محصول مانند محصولات بادی دیگر از جنس PVC میباشد که استفاده از این نوع جنس در بیشتر محصولات بادی با کیفیت متداول است و همچنین این جنس علاوه بر راحتی باعث شده تا وزن این تشک تا حد بسیار زیادی پایین بیاید و در عین حال مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه و فشار داشته باشند.

جمع بندی:

تشک های بادی میتوانند محصولی ضروری  باشند که راحتی و آسایش شما را فراهم میکنند.یک تشک بادی مناسب  علاوه بر اینکه استراحت لذت بخشی را برای شما فراهم میکند میتوانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید.این محصول دارای وزن مناسب جهت حمل و نقل ،ابعاد مناسب برای استفاده ی راحت تر و همچنین جنس با کیفیت بدنه از نوع PVC میباشد که کیفیت کلی محصول را بسیار بالاتر برده است.در صورت بروز مشکل نیز میتوانید با استفاده از بسته ی تعمیراتی اقدام به رفع آن کنید و یا با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس حاصل کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
  
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
 دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...