تشک بادی مسافرتی ماشین

YT-201-B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک بادی داخل ماشین یا تشک بادی مسافرتی ماشین برزنتی با طرح ارتشی یکی از شیک ترین و جدید ترین تشک های بادی مخصوص صندلی عقب خودرو ها برای مسافرت ها طولانی مدت بوده که حتی امکان استفاده از آن در فضای باز نیز فراهم خواهد بود. این تشک بادی دارای ساختار و طراحی بدنه مشابه مدل های قبلی خود بوده اما جنس بدنه این مدل جدید فرق زیادی با مدل های قبلی خود کرده است.

این محصول در واقع ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا برزنتی طرح دار بوده که با وجود افزایش مقاومت و ضخامت بدنه از انعطاف بالایی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بهره مند است. این محصول طراحی مواج در قسمت رویه خود داشته که تا حدودی در برابر تعریق بالای مصرف کنندگان مقاوم خواهد بود.

همراه این کالا یک پمپ باد دو کاره فندکی قرار داده شده که توسط آن می توان این محصول را در کمترین زمان ممکن باد کرده و یا از باد تخلیه نمود. از دیگر ویژگی های آن می توان به ساک حمل مخصوص و همچنین ضد آب بودن بدنه و داشتن قابلیت شستشو اشاره نمود.

نقد و بررسی تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک بادی مسافرتی ماشین

تشک بادی مسافرتی ماشین برای صندلی عقب برزنتی با طرح ارتشی یکی از منحصربفرد ترین محصولات بادی تولیدی توسط برندهای مطرح جهانی می باشد که حال در فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران در تهران با برترین کیفیت وبهترین قیمت عرضه شده است . رویه ی این تشک بادی جذاب از جنس پی وی سی دو لایه می باشد که دارای ضخامت بالا و کیفیت بی نظیری است .

این تشک بادی سفری داخل ماشین دارای رویه مواج می باشد که در بسیاری از فصول سال و به خصوص در سفرهای شما عزیزان مورد استفاده قرار گرفته و با یک بار استفاده از تشک های بادی زیبا و راحت در سفرهای بعدی مشتری این محصول بادی می شوید زیرا راحتی خاصی را برای شما در سفر به امغان می آورد . از دیگر مزایای این تشک بادی ضد آب بودن آن می باشد که خیال شما را از بابت ریختن مایعات بر روی آن در سفر راحت می کند . 


طراحی و ساخت :

طراحی این تشک بادی طبق استانداردهای جهانی می باشد که اندازه ی آن برای استفاده در صندلی عقب ماشین به هنگام مسافرت مناسب است . این تشک بادی برزنتی به گونه ای طراحی شده است که راحتی خاصی را در سفرها برای شما عزیزان به ارمغان می آورد . همچنین از این تشک بادی به عنوان تشک یک نفره برای خواب نیز می توانید استفاده کنید که در سفرهای شما بسیار به کار می آید .

از دیگر خصوصیات این تشک بادی سبک بودن آن می باشد که در سفر کارآمد بوده و از سنگینی بار شما جلوگیری می کند همچنین به همراه این محصول کیف حمل تشک بادی نیز وجود دارد که به راحتی می توانید توسط آن این تشک بادی را حمل کرده و در مواقعی که قصد استفاده از آن را دارید به باد کردن آن بپردازید .

 

جنس بدنه :

جنس بدنه تشک بادی صندلی عقب برزنتی با طرح ارتشی از پی وی سی دولایه می باشد که دارای رویه برزنتی با کیفیت فوق العاده و همچنین طرح ارتشی می باشد که جذابیت منحصربفردی را به آن داده است . از دیگر مزایای این تشک بادی مواج بودن رویه آن می باشد که در بسیاری از موارد باعث گردش هوا در بین بدن شما و سطح تشک شده و مانع از تعریق شما می شود که در سفر این قابلیت بسیار کارآمد می باشد . از دیگر خصوصیات این تشک بادی ضد آب بودن آن می باشد که در سفر و مواقعی که احتمال ریختن آب بر روی تشک وجود دارد بسیار اهمیت دارد و از نکات برتری این نوع جنس بدنه نسبت به سایر اجناس محسوب می شود .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که از این لحاظ تشک کاملا استانداردی به حساب می آید . ابعاد تشک بادی صندلی عقب به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 87 سانتی متر و ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای شما فراهم می کند و سفری لذت بخش را می توانید با این تشک بادی تجربه کنید . 

اما از ویژگی های دیگر تشک های بادی تحمل وزن آن ها نیز می باشد که این تشک از قابلیت تحمل وزن 160 کیلو گرم برخوردار می باشد که در بین تشک های بادی صندلی عقب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی 3.4 کیلوگرم می باشد که محصول تقریبا سبکی به حساب می آید .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول کاملا راحت و بدون دردسر می باشد که توسط پمپ های بادی دستی و یا اتوماتیک نیز قابل باد شدن می باشد . به همراه این محصول یک پمپ دستی نیز وجود دارد ، این تشک بادی توسط پمپ بادی که همراهش است در کمتر از 2 دقیقه قابل باد شدن می باشد . برای نگهداری و مراقبت از این محصول نیز یک سری موارد باید رعایت شود . از جمله این موارد به باد شدن استاندارد محصول و همچنین دور نگه داشتن محصول از اجسام تیز می توان اشاره کرد زیرا محصولات بادی در مقابل اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند . 


جمع بندی : 

تشک بادی صندلی عقب برزنتی با طرح ارتشی از سری محصولات جذاب بادی می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و در سفرهای شما عزیزان بسیار به کار می آید و موجب راحتی در سفر می شود و از خستگی شما در طولانی مدت به هنگام نشستن بر روی صندلی جلوگیری می کند .

این تشک بادی صندلی عقب توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت عرضه شده است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید . به همراه این محصول گارانتی 48 ساعته  سلامت فیزیکی نیز وجود دارد که خیال شما را از هر لحاظی راحت می کند .


نوعسفری
 تحمل وزن 160 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
  ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...