موضوع مقاله : تشک بادی کمپینگ چیست

تشک بادی یکی از محصولات بسیار ایده آل برای خوابیدن و استراحت کردن است که به شکل های مختلفی طراحی شده است و شاید برخی از آن ها با توجه به ویژگی ها و خصوصیات دیگری که دارند برای استفاده های متفاوت مناسب باشند . به عنوان مثال تشک هایی به صورت بادی ساخته شده اند که بیشتر برای استفاده خانگی بوده و شما می توانید برای خواب های روزمره خود از آن استفاده کنید . این در حالی است که برخی از تشک های بادی برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده اند و با نام تشک بادی داخل ماشین شناخته می شوند ، ولی در این مطلب به سوال تشک بادی کمپینگ چیست ، اشاره هایی خواهیم کرد و شما را با این نمونه از سری تشک های بادی مناسب خواب و استراحت آشنا خواهیم نمود . استفاده از تشک های بادی به منزله داشتن ویژگی ها و مزیت های متفاوت و منحصر به فردی که دارند ، به عنوان بهترین تشک ها یاد شده و برای همین در این مقاله به بررسی تشک بادی کمپینگ خواهیم پرداخت و ویژگی ها و خصوصیاتی که این محصولات دارند را مورد بحث قرار خواهیم داد . 


تشک بادی کمپینگ شاید تفاوت بسیار کمی نسبت به تشک های بادی خانگی داشته باشند . به طوریکه هر دو آن ها محصولاتی بادی هستند و بدنه ای شبیه به تشک های سنتی و پشمی داشته با این تفاوت که بدنه آن ها از لایه های ضخیم پی وی سی ساخته شده است و قابلیت باد شدن را دارا هستند . این محصولات در هنگام راه اندازی شدن ، فرم گرفته و قابل استفاده خواهند بود . لذا خاصیت تاشو دارند و شما می توانید این محصولات را تا کرده و در گوشه کناری قرار دهید .

این ویژگی که اشاره شد ، در واقع یکی از ویژگی های منحصر به فردی است که در تشک های بادی وجود دارد و باعث شده است تا برخی از مدل ها مناسب برای مسافرت و یا استفاده در کمپ ها باشند . تشک بادی کمپینگ به دلیل راحت تر بودن حمل و نقل آن بسیار استفاده در سفر ها و کمپ های تفریحی مناسب تر بوده و برای همین است که به آن تشک بادی کمپینگ گفته می شود . پس اگر تمامی تشک های بادی قابل حمل هستند چرا به برخی از تشک های بادی ، تشک بادی کمپینگ گفته می شود ؟ تشک های بادی کمپینگ معمولا از نظر حجم بسته بندی ، وزن محصول ، جنس محصول و نوع طراحی متفاوت هستند . 

با توجه به اینکه از تشک های بادی مخصوص کمپینگ در سفر ها استفاده می شود ، داشتن وزن بسیار سبک تر و حجم بسته بندی کوچک تر می تواند بسیار مسئله مهمی باشد تا در طول سفر از جابجایی محصولات خسته نشده و به راحتی بتوانید حتی در سفر های پیاده از آن ها استفاده کنید . برای همین تولید کنندگان تشک بادی کمپینگ برای ساخت این محصولات از ارتفاع کمتری برای ساخت تشک های بادی کمپینگ استفاده می کنند و همچنین حاشیه های کمتری در بدنه تشک بادی کمپینگ وجود داشته و شما می توانید معمولا این محصولات را در وزن ها و حجم های کوچک تری خریداری کنید . 

در ضمن ممکن است روش راه اندازی تشک بادی خانگی با تشک های کمپینگ تفاوت هایی را نیز با یکدیگر داشته باشند . به عنوان مثال تشک های بادی که برای استفاده در کمپ ها ساخته می شوند ، معمولا پمپ باد برقی سرخود ندارند ، برای اینکه در طول سفر شما برقی را در دسترس نخواهید داشت تا از آن استفاده کنید ، به خصوص اگر دوست داشته باشید که از تشک بادی کمپینگ خود در طبیعت و یا در داخل چادر مسافرتی استفاده کنید . ولی در برخی از تشک های بادی خانگی و حتی تخت خواب ها مشاهده خواهید کرد که در بدنه تشک های بادی ، پمپ برقی به صورت سرخود قرار داده شده است . 

این در حالی است که معمولا تشک های بادی کمپینگ فاقد هر نوع پمپ باد در بدنه هستند و شما می توانید از طریق دریچه بادی که بر روی بدنه تشک قرار داده شده است با روش های دیگر و حتی با استفاده از پمپ های باد دستی و یا پدالی که نیازی به برق ندارند ، این محصولات را راه اندازی کنید . بنابراین اگر در دل طبیعت نیز کمپ زده باشید بدون نیاز به برق می توانید تشک بادی کمپینگ را راه اندازی کنید . یک نوع تشک بادی کمپینگ بسیار محبوب و پر فروش نیز وجود دارد که در بدنه آن از پمپ باد باتری خور استفاده شده است ، این نوع از تشک های بادی به دلیل اینکه پمپ باد باتری خور دارند ، می تواند با کمک انرژی و برقی که در باتری وجود دارد ، شروع به باد کردن تشک بادی کمپینگ شما کند . 

شما می توانید خرید تشک بادی کمپینگ خود در تمامی مدل ها اعم از مدل های باتری خور و ساده را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد ، بیشتر تشک های بادی کمپینگ از لایه هایی به نام پی وی سی ساخته شده اند . ولی برخی از آن ها نیز بدنه های مقاوم تری داشته و از پی وی سی برزنتی ساخته شده اند ، بدین ترتیب این محصولات سازگاری بیشتری برای استفاده در طبیعت را داشته و از پیشنهاد های بسیار خوب برای خرید خواهند بود . 

اگر به دنبال خرید تشک بادی بسیار با کیفیت و با دوام برای استفاده در سفر ها می باشد ، خرید تشک بادی کمپینگ برزنتی گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود . از سوی دیگر توصیه می شود که تشک های بادی کمپینگی را خریداری کنید که رویه آن ها به صورت برجسته و مواج ساخته شده باشد . برای اینکه ساخت تشک های بادی کمپینگ و یا خانگی به صورت مواج باعث می شود تا شما یک تشک بسیار نرم تر و راحت تری را داشته باشید . ممکن است طراحی مواج در هر نوع تشک بادی متفاوت باشد .برخی از تشک های بادی کمپینگ نیز ساخته شده اند که دارای رویه جیر و مخملی می باشند که سطحی نرم و لطیف تر را دارا هستند . 

بیشتر تشک های بادی کمپینگ به دلیل جنسی که دارند ، کاملا ضد آب هستند و برای همین مواردی همچون رطوبت تاثیری بر کیفیت آن ها نداشته و از سوی دیگر این ویژگی به شما اجازه می دهد تا از تشک بادی کمپینگ به عنوان یک شناور بادی بر روی آب استفاده کرده و از آن لذت ببرید . ویژگی بسیار خوب دیگر تشک بادی کمپینگ این است که نور خورشید نیز به آن صدمه ای وارد نمی کند و اگر شما از آن در مقابل نور آفتاب نیز استفاده کنید به بدنه تشک آسیبی وارد نخواهد شد . فروشگاه تشک بادی کمپینگ تهران اینتکس بزرگترین مرکز فروش تشک بادی در تمامی مدل ها می باشد که می توانید به فروشگاه مراجعه کرده و به صورت اینترنتی و یا حضوری خرید های خود را انجام دهید .