تولیدی قایق بادی

قایق ها از وسیله های بسیار پر کاربرد هستند که در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند ، از این وسیله ها بیشتر برای تفریح و یا کار استفاده می شوند که می توان به امورات ماهیگیری ، گشت زنی و ... اشاره کرد ، اما جنبه تفریحی آن نیز باعث شده تا بسیاری از مردم عادی نیز به استفاده و تهیه قایق ها روی بیاورند ، قایق های فایبرگلاسی و یا چوبی که در ابعاد بسیار بزرگ تولید می شوند دارای قیمت های نسبتا بالایی بوده و به دلیل غیر قابل حمل بودن آن ها باعث شده تا بسیاری از مردم از خرید آن ها صرف نظر کنند ، اما در این میان قایق های بادی نیز طراحی شده اند که مزیت های بسیار زیادی را داشته و می توان از آن ها به عنوان قایق های تفریحی کاملا پرتابل استفاده کرد . از نام قایق بادی کاملا مشخص است که ساختار آن ها چگونه است ، این محصولات بادی از جدید ترین و حرفه ای ترین طراحی هاست که تولیدی های بسیار زیادی در سراسر دنیا به طراحی و تولید آن روی آوردند ، این محصولات شگفت انگیز و دوست داشتنی دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که باعث شده بسیاری از دوست داران قایق ها به خرید قایق بادی روی بیاورند ، در ادامه به برخی از این ویژگی ها و مزایا اشاره خواهیم کرد و در ادامه آن برخی از تولیدی های مطرح قایق های بادی را معرفی خواهیم کرد تا شما عزیزان بتوانید بهترین برند های فعال در این زمینه را بشناسید و بتوانید در خرید خود بهترین انتخاب را انجام دهید .

مزایا قایق بادی

قایق های بادی به نسبت قایق های چوبی مزایایی را به همراه دارند که همین ویژگی های خوب باعث شده است که مردم عادی که سر و کار زیادی با آب و دریا ها ندارند به خرید قایق های بادی روی بیاورند و از خرید قایق های بزرگ صرف نظر کنند . از مهم ترین مزیت های قایق های بادی می توان به مقرون به صرفه بودن آن ها به نسبت قایق های غیر بادی اشاره کرد ، قایق های غیر بادی از آن جا که دارای بدنه های گران قیمتی هستند و طراحی آن ها سخت تر است ، دارای قیمت بسیار بالا تری هستند ، اما در نقطه مقابل آن ها قایق های بادی با هزینه بسیار کمتر به نسبت دیگر قایق ها ساخته می شوند . از آنجایی هم که قایق های بادی جدید دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و می توانند کارایی به مانند قایق های غیر بادی داشته باشند و همچنین قیمت پایین آن ها باعث شده تا محبوبیت این محصولات بادی بی نظیر به بالا ترین حد خود برسد ، همانطور که در بالا نیز اشاره شد تولیدی های قایق بادی این محصولات را به گونه ای طراحی کردند که می توان محصول را در ابعاد بسیار کوچکی جمع آوری کرد ، این مزیت باعث شده است تا به راحتی بتوانید قایق بادی خود را حمل کنید ، این ویژگی هیچگاه در قایق های بزرگ فایبرگلاسی و چوبی دیده نمی شود و حمل و نقل آن ها نیازمند دیگر تجهیزات می باشد ، اما برای حمل قایق های بادی تنها کافیست تا باد محصول را خالی کرده و آن را در ساک حمل قرار دهید و در صندوق عقب یا بار بند ماشین خود قرار دهید . 

همچنین تولیدی های قایق بادی سعی کردند تا قایق های بادی متنوعی را تولید کنند که از هر نظر نیاز مشتریان را در بر گیرد ، به همین دلیل قایق های بادی را در ابعاد کوچک و بزرگ طراحی کردند که از نظر تعداد قرار گیری افراد می توان به قایق های یک نفره ، دو نفره ، سه نفره ، چهار نفره و حتی بیشتر اشاره کرد ، بزرگ ترین قایق های بادی قادرند تا بیش از 10 - 12 نفر و حتی بیشتر از آن را به راحتی حمل کنند ، این نوع قایق ها که ابعاد بسیار بزرگ تری دارند بیشتر به عنوان قایق های توریستی و گردشگری مورد استفاده قرار می گیرند که تهیه آن ها در برخی از مواقع توسط افراد عادی نیز صورت می گیرد ، اما نوع 4 نفره این نوع قایق ها فروش خوبی دارند که بیشتر خانواده ها به این قایق ها روی آوردند .

لازم به ذکر است که تولیدی های قایق های بادی برخی از تولیدات خود را به گونه ای طراحی کردند که امکان نصب موتور های بنزینی و شارژی بر روی آن ها وجود دارد . البته امکان نصب بر روی تمامی قایق های بادی وجود ندارد ، بلکه برخی از مدل هایی که طراحی آن ها فرق دارد این امکان را می دهد که یک موتور به قایق بادی خود متصل کنید . با این حال بیشتر تولیدی ها قایق های بادی خود را مجهز به پارو کردند که در صورت عدم استفاده از موتور های قایق بتوانید با استفاده از پارو به پیش روی خود ادامه دهید .

تولیدی های قایق بادی

حال نوبت می رسد به معرفی تولیدی های مطرح قایق های بادی ، همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد تولیدی های بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش قایق بادی فعالیت می کنند اما تعداد انگشت شماری از این تولیدی ها محصولات با کیفیتی را تولید می کنند ، پس بهتر است شما عزیزان این برند ها و تولیدی ها برتر را بشناسید تا بتوانید خرید موفقی را داشته باشید و با خیال راحت بتوانید سال های سال بدون کوچک ترین مشکل از قایق بادی خود در هر شرایطی استفاده کنید . همواره در کنار نام های محصولات تولید شده بادی اسامی برند های بست وی و اینتکس به گوش می رسد ، این دو برند بسیار بزرگ و مشهور از برترین تولید کنندگان انواع محصولات بادی و کمپینگ می باشد که با تجربه کاری بسیار بالای خود توانستند تولیداتی را انجام دهند که از هر نظر حرف اول را بزنند ، محصولات این تولیدی ها به ویژه در قایق های بادی زبانزد خاص و عام بوده و بسیاری از مردم در سراسر دنیا بدون هیچ نگرانی از محصولات این شرکت خرید های خود را انجام می دهند .


از مهم ترین دلایل برتری این دو برند می توان به سابقه کاری بالای آن ها ، استفاده از کارکنان و طراحان مجرب ، استفاده از ماشین آلات و دستگاه های فوق مدرن و پیشرفته و استفاده از اجناس بسیار عالی برای ساخت قایق های بادی اشاره کرد ، این سه عامل در کنار یکدیگر باعث شده است که هیچ تولیدی دیگری نتواند پا به پای این دو برند پیش روی کند و تنها رقبای اصلی در این زمینه خود برند های بست وی و اینتکس می باشند تولیدی های دیگری مانند اینتایم و کلمن نیز در زمینه تولید قایق های بادی فعالیت می کنند که در رتبه های بعدی قرار دارند . در ادامه به برخی از مدل های تولید شده این دو شرکت یعنی بست وی و اینتکس اشاره خواهیم کرد . 

برترین مدل های تولیدی شرکت اینتکس

در این قسمت برخی از مدل های ساخته شده توسط تولیدی اینتکس را به صورت مختصر اشاره خواهیم کرد که دارای ویژگی های بسیار زیادی بوده و در میان دیگر مدل ها به فروش بالاتری دست یافته اند .

  • قایق های بادی اکسکروشن اینتکس

این قایق های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین قایق های بادی این تولیدی است که از ابعاد بزرگ تری به نسبت دیگر قای های این برند دارد ، از قایق های بادی اکسکروشن بیشتر به صورت خانوادگی استفاده می شود و از آن جا که دارای صندلی های بادی بسیار عالی هستند افراد می توانند به راحتی و در مدت زمان های طولانی به تفریح بپردازند ، این مدل بیشتر برای آب های آرام طراحی شده است و با ابعاد بزرگ و بدنه مقاومی که دارد می تواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند . البته قایق های بادی اکسکروشن نیز دارای طرح های متنوعی هستند که شما می توانید یکی از آن ها تهیه کنید .

  • قایق های بادی سی هاوک اینتکس

این مدل نیز از دیگر مدل های مطرح تولیدی اینتکس می باشد که در رده قایق های بادی ورزشی و حرفه ای قرار دارد ، این نوع قایق ها نیز در طراحی های مختلفی تولید شده اند که وجه اشتراک آن ها مقاومت بسیار عالی قایق در آب های خروشان است ، این مدل قایق بادی اینتکس با استفاده از پارو حرکت می کنند و در مقایسه با قایق های بادی اکسکروشن دارای طول بیشتر و عرض کمتری هستند .

 

قایق های بادی اکسپلورر اینتکس

قایق های بادی اکسپلورر نیز از دیگر مدل های تولیدی اینتکس است که بر خلاف دو مدل قبلی از قیمت بسیار ارزان تری برخوردار هستند ، همچنین طراحی آن ساده تر و امکانات کمتری نیز به نسبت دو مدل قبلی دارد ، اما با این حال یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین قایق های بادی تولیدی شرکت اینتکس می باشد .

  • قایق های بادی چلنجر اینتکس

این مدل نیز ویژگی هایی به مانند قایق های بادی اکسکروشن داشته اما از نظر طراحی و نوع ساختاری بسیار شبیه به قایق های بادی سی هاوک می باشد . این نوع قایق بادی از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه است .


  • قایق های بادی کایاک اکسپلورر

این نوع قایق های بادی نیز توسط تولیدی اینتکس ساخته و طراحی شده اند و یکی از دوست داشتنی ترین نوع قایق های بادی می باشند ، چرا که به صورت کشیده و با عرض کم طراحی شده است و تعادل خوبی را در آب های خروشان دارد ، این قایق بادی از بهترین مدل ها برای استفاده در آب های خروشان می باشد .


برترین مدل های تولیدی شرکت بست وی

تولیدی بست وی نیز از دیگر برند های بسیار معتبر و بزرگ در زمینه تولید و فروش قایق بادی می باشد که در این زمینه نیز به مانند دیگر محصولات بادی خود موفق بوده و توانسته حرف اول را بزند . در ادامه برخی از برترین مدل های قایق بادی ساخته شده توسط تولیدی بست را معرفی خواهیم کرد .

  • قایق های بادی Caspian بست وی

این نوع از قایق های بادی تولیدی شرکت بست وی می باشد که با نام Caspian معروف شده است ، قایق بادی Caspian از جمله قایق های بادی حرفه ای هستند که از کیفیت بسیار بالایی بهره مند اند ، این مدل از قایق های بادی از معروف ترین تولیدی های شرکت پر آوازه بست وی می باشد که به فروش بسیار بالایی دست یافته است ، طراحی این محصول به گونه ای بوده که شما می توانید انواع موتور های قایق را اعم از شارژی و بنزینی به بدنه و در قسمت معین شده قایق متصل کنید تا دیگر بدون پارو زدن به تفریح بپردازید . شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این محصول بی نظیر را مشاهده کنید و ویژگی ها و مشخصات آن را مطالعه کنید .

  • قایق های بادی جیمینی بست وی

قایق های بادی جیمینی ( Gimini ) نیز از دیگر تولیدی های شرکت بست وی می باشد که از آن می توان به عنوان بهترین قایق بادی این شرکت معرفی کرد ، این نوع قایق که از جدید ترین طراحی های این شرکت محسوب می شود طراحی ظاهری مشابهی با مدل قبلی یعنی caspian دارد ، اما در عین حال ویژگی های بسیار بیشتر و کیفیت ساخت بسیار بالاتری نیز به نسبت مدل قبلی دارد ، همچنین قایق های جیمینی قادر اند تا افراد بیشتری را بر روی خود نگاه دارند و به علت بدنه و کف بسیار مقاومی که دارد می تواند در شرایط بد نیز عملکرد خوبی را از خود نشان دهد . این نوع قایق نیز دارای قسمتی بوده که امکان متصل کردن موتور های قدرمند مند را می دهد و از آن جا که حفظ تعادل عالی دارد در سرعت های بالا می توان به قایق بادی اطمینان کرد .

  • قایق های بادی Marine بست وی

این قایق ها نیز از دیگر قایق های خانوادگی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در ابعاد بزرگتری تولید شده اند ، این قایق ها بیشتر جنبه استفاده خانوادگی دارند و به صورت پارویی هدایت می شوند ، تحمل وزن آن ها بسیار بالا بوده و بیشتر از آن ها در آب های آرام و حتی دریا ها استفاده می شود .

مدل های بسیار زیاد دیگری نیز توسط این دو تولیدی بزرگ یعنی اینتکس و بست وی طراحی شده است که در مقالات دیگر به طور کامل معرفی شده اند ، همچنین برترین مدل های قایق های بادی اینتایم و کلمن نیز معرفی شده اند که شما می توانید با وارد شدن به فروشگاه اینترنتی اینتکس مشخصات و ویژگی آن ها را نیز مطالعه کنید .