راهنمای انتخاب تشک بادی مناسب کمپینگ

سفر کردن و رفتن به مکان های دور از خانه و … همواره می تواند مفرح و لذت بخش باشد ، همچنین سفر می تواند باعث شود تا رویه انسان تازه تر و شاداب تر شود تا برای چند روز هم که شده دیگر دغدغه کار و … را نداشته باشند . به دلیل اینکه بسیاری از خانواده ها دارای ماشین های شخصی هستند امروزه سفر ها با استفاده از خودرو های شخصی صورت می پذیرد چرا که این نوع سفر ها راحت تر و دلنشین تر خواهد بود . با وجود وسیله نقلیه این اجازه را خواهید داشت تا وسایل و تجهیزات بیشتری را با خود به سفر ببرید .

این تجهیزات می تواند شامل بسیاری از لوازم باشد که پر طرفدار ترین آن ها چادر مسافرتی ، کیسه خواب ، ظروف آشپزی ، چاقو ، لباس مناسب ، مواد خوراکی و … باشد ، اما همانطور که گفته شد سفر با خودرو شخصی می تواند این اجازه را به شما دهد تا وسایل بیشتری را به همراه خود ببرید ، یکی از لوازمی که در طول سفر می تواند بسیار کاربردی باشد و حتی شاید به آن فکر نکرده باشید داشتن یک بستر مناسب و یک تشک خوب برای خوابیدن باشد ، اگر سفر شما به صورت کمپ بوده و به خانه و … دسترسی ندارید باید به فکر داشتن یک بستر مناسب برای استراحت کردن و خوابیدن باشید .

شرکت های بزرگی در سراسر دنیا اقدام به تولید محصولات سفری و کمپنگ می کنند که یکی از آن ها تشک بادی مناسب کمپینگ می باشد ، این نوع از تشک ها به دلیل بادی بودن بسیار کم حجم هستند و می توانند بهترین بستر را در طول سفر برای شما مسافرین گرامی فراهم کنند . در این مطلب نیز قصد داریم تا با بررسی بیشتر این محصولات راهنمای انتخاب تشک بادی مناسب کمپینگ برای شما عزیزان باشیم تا در صورت نیاز بتوانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی کمپینگ را خریداری کنید .

تشک های بادی در تنوع بالایی تولید شده اند که می توان در این میان انواع تشک های بادی خانگی و کمپینگ را به وفور مشاهده و آن ها را خریداری کنید ، اما تفاوت های عمده ای در میان تشک های بادی خانگی و تشک بادی کمپینگ وجود دارد که می بایست با مطالعه مطلب ” راهنمای انتخاب تشک بادی مناسب کمپینگ ” به این تفاوت ها پی برده و بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید ، امیدواریم که راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشیم .


تشک های بادی کمپینگ اغلب از نظر ابعاد و ارتفاع کوچک تر از تشک های خانگی هستند و حاشیه های هرز کمتری را دارند چرا که هر چه تشک بادی جمع و جور تر باشد جابجایی آن ساده تر و راحت تر خواهد بود . ارتفاع کمتر در تشک های بادی موجب می شود تا محصول از مواد کمتری ساخته شود به همین دلیل وزن و حجم بسته بندی آن به مراتب کاهش خواهد یافت ، از آن جا که ممکن است این محصولات را حتی به صورت دستی و بدون وسایل نقلیه حمل کرد حجم و وزن بسته بندی کم آن ها می تواند بسیار حائز اهمیت باشد .

پس در هنگام خرید تشک بادی مناسب کمپینگ ، محصولی را انتخاب نمایید که علاوه بر داشتن ابعاد استاندارد و مناسب برای آرگونومی و ابعاد بدن انسان حجم بسته بندی کم و وزن سبک تری داشته باشد . در بازار ممکن است اجناس تقلبی نیز وجود داشته باشد به همین دلیل بایستی به اصالت و کیفیت محصول دقت فرمایید چرا که برخی از تولید کنندگان محصولات درجه ۲ و پایین تر با استفاده از مواد غیر مرغوب و یا طراحی های غیر استاندارد قصد دارند تا تشک های بادی را طراحی کنند که حجم بسته بندی و وزن کمتری را داشته باشند .

خرید از برند های معتبر و بزرگ می تواند بسیار مفید باشد و از به دام افتادن شما جلوگیری کند ، برند هایی چون اینتکس ، بست وی ، کلمن ، اتک سیتی و … از بهترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی و تشک های بادی مناسب برای سفر و کمپینگ می باشد که انتخاب آن ها می تواند بسیار عالی باشد چرا که این برند ها با استفاده از بهترین اجناس و با به کار گیری طراحان حرفه ای مناسب ترین و ایده آل ترین تشک های بادی را برای سفر ها و کمپینگ طراحی کرده اند .

طراحی هایی که برای ساخت تشک بادی مناسب سفر و کمپینگ استفاده شده است تفاوت زیادی با تشک های بادی معمولی و خانوادگی دارد ، نکات مهمی در انتخاب تشک بادی مناسب کمپینگ مطرح است که بایستی با کسب اطلاع از آن ها بهترین محصول را خریداری کنید ، با تحقیقاتی که بر روی تشک های بادی حرفه ای کمپینگ صورت گرفته است میبینم که تمامی آن ها علاوه بر وزن بسیار کم و حجم بسته بندی کمی که دارند دارای سطوحی بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند ، همچنین تمامی آن ها با استفاده از پمپ های باد مجزا باد می شوند .


طراحان برای اینکه تشک های بادی انعطاف پذیر و نرمی را ارائه کنند برای ساخت این محصولات از تکنولوژی رویه مواج استفاده کرده اند ، رویه مواح باعث می شود تا انعطاف پذیری تشک های بادی بسیار زیاد شود تا در نهایت افراد بتوانند حس بهتری را در هنگام دراز کشیدن بر روی تشک بادی داشته باشند . رویه های مواج استفاده شده در تشک های بادی ممکن است متفاوت باشد اما ایده آل ترین آن ها نوع مشبک می باشد .

و اما رویه مواج مزایای دیگری چون طبی بودن و خاصیت ضد تعریق دارند . این رویه ها به دلیل ایجاد سطوح برآمده و فرو رفته باعث می شود تا فشار وارده بر روی بدن نصف شود و در نتیجه جریان خون در بدن به مانند زمان هایی که فشاری بر روی اندام ها نیست انجام گیرد ، هر چه جریان خون در بدن در هنگام خواب بهتر باشد ، خواب راحت تری را خواهید داشت و همچنین عظلات شما هیچگاه نخواهد گرفت .

با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده در کودکان که در سنین رشد هستند ، اگر بستری که برای کودکان استفاده می شود طبی باشد و در طول شب جریان خون بهتر باشد رشد کودک بهتر بوده و همچنین در هنگام خواب ، کودک بهتر استراحت کرده و در طول روز ذهن آماده تر و سرحال تری را خواهد داشت ، به همین دلیل بایستی در هر شرایطی به بستری که از آن برای خواب استفاده می کنید توجه داشته باشید .

برخی از تشک های بادی کمپینگ بر روی خود دارای بالش سرخود می باشند که در این نوع از محصولات دیگر نیازی به داشتن بالش مجزا نمی باشد . تمامی تشک های بادی که برای سفر ها و کمپ های تفریحی طراحی شد اند دارای پمپ باد سرخود نمی باشند چرا که پمپ های باد سرخود برقی می باشند ، بهترین پمپ های باد برای تشک های بادی کمپینگ ، پمپ باد دستی می باشد چرا که بدون استفاده از برق کار می کند و در مواقعی که برق وجود ندارد به راحتی می توانید تشک بادی خود را راه اندازی کنید .

تشک های بادی کمپینگ را می توان در داخل چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد ، شما می توانید با خرید تشک های بادی ۲ نفره به خوبی کف چادر مسافرتی را با تشک بادی پر کنید و در محیط های خارج از شهر نیز بستر بسیار خوب و ایده آل داشته باشید . با این تعاریف می بینیم که سفر ها چگونه می توانند بسیار راحت و ساده تر طی شوند .

برای خرید تشک بادی مناسب کمپینگ می توانید به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه فرمایید ، فروشگاه اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران و واقع در شهر تهران است که بهترین برند های تشک بادی را با قیمت مناسب و با گارانتی اصالت و سلامت کالا به فروش می رساند تا هموطنان عزیز بتوانند از سراسر ایران خرید خود را به صورت اینترنتی و حضوری انجام دهند .