موضوع مقاله : راهنمای خرید چادر بازی کودک

چادر های بازی کودکان وسیله بسیار دوست داشتنی برای بازی کودکان بوده و همانطور که از نام محصول مشخص است ، می تواند یک چادر یا یک خانه کوچک برای بازی های کودکانه باشد تا آن ها بتوانند در کنار دوستان خود ، این بازی مهیج و دوست داشتنی را انجام دهند . در ایام قدیم ، بسیاری از کودکان برای بازی از چادر مادران خود استفاده می کردند ، اما امروزه چادر های بازی مخصوصی برای کودکان طراحی شده است که آن ها می توانند در تنوع بالای این محصولات ، بهترین و مناسب ترین چادر بازی کودک را برای خود خریداری کرده و از آن استفاده کنند . این چادر های بازی از نظر ظاهر بسیار شیک و دوست داشتنی هستند و شما می توانید این محصولات را در مدل های ساده ، با مزه ، گل گلی و با ساختار های مختلف خریداری کنید که این تنوع بسیار بالا را می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه چادر بازی کودک در ایران است که قصد دارد تا در این مقاله راهنمای خرید چادر بازی کودک شما باشد تا بتوانید با اطلاعاتی دقیق تر نسبت به این محصولات ، خرید های خود را انجام دهید . 

چادر های بازی به مانند چادر های مسافرتی می باشند و شما می توانید این چادر ها را که به صورت پارچه ای ساخته شده اند خریداری کنید . به طور کلی یک چادر بازی از فریم و بدنه ساخته شده است که فریم چادر در واقع همان پایه ها و اسکلت چادر بازی کودک بوده و وظیفه آن نگهداری از بدنه است . بدنه چادر های بازی نیز از انواع پارچه ها و یا توری ساخته می شود که بسته به مدل هایی که وجود دارد ، از اجناس . متریال های مختلفی برای ساخت چادر بازی استفاده شده است . ولی معمولا برای ساخت چادر بازی از توری و یا از پارچه های شمعی مانند پلی استر استفاده می شود . چادر های بازی توری ، بیشتر برای روز های گرم کاربرد داشته و می تواند به عنوان پشه بند نیز عمل کند . ولی چادر های بازی که با استفاده از پلی استر ساخته شده اند ، کاملا ضد آب هستند و حتی در روز های بارانی نیز می توان از آن ها در فضاهای باز استفاده کرد . برای همین است که خرید چادر بازی کودک ساخته شده از پارچه های پلی استری توصیه می شود . این پارچه طول عمر بالاتری نیز دارد و از آن جا که ضد آب است ، کمتر دچار آسیب دیدگی خواهد شد . 

همچنین تنوع چادر های بازی که از این جنس ساخته شده است ، بسیار زیاد می باشد . همانطور که اشاره شد ، تنوع در ساختار چادر های بازی بسیار متنوع است و شما می توانید این چادر های بازی را در سایز های مختلف خریداری کنید . هر چادر بازی مناسب برای رده سنی خاصی بوده و به همان میزان ، نوع طراحی ظاهری چادر بازی نیز تغییر خواهد کرد . ولی نکته اینجاست که شما باید سعی کنید تا چادر های بازی را خریداری کنید که سایز آن با رده سنی کودک شما همخوانی داشته باشد ، به عنوان مثال اگر کودک شما بیشتر ازسال سن دارد ، باید به سراغ چادر بازی کودک بزرگ بروید تا کودک بتواند به راحتی و آزادانه از چادر بازی خود استفاده کند . تمامی چادر های مسافرتی قابلیت جمع شدن و تا شدن را دارند ، برای همین شما و کودک می توانید پس از بازی ، چادر بازی را جمع کرده و در یک ابعاد کوچکی بسته بندی کنید . به همین منظور فضایی توسط این محصولات بی نظیر اشغال نخواهد شد . گاهی چادر های بازی دارای سازه فنری هستند و شما آن ها را با تا کردن می توانید جمع کنید و برخی دیگر از این چادر ها قابلیت جدا شدن بدنه از پایه ها وجود داشته و شما اینچنین می توانید چادر را جمع کنید . 

این چادر های بازی ممکن است ظاهری شبیه به خانه داشته باشند و یا به صورت قلعه ساخته شده اند . برخی از آن ها نیز شبیه به تونل و یا شبیه خانه های قطبی و یا سرخپوستی طراحی شده اند که تمامی آن ها جذابیت های خاص خود را دارند و این کودکان هستند که می توانند آن ها را انتخاب کنند . البته شاید برای شما جالب باشد که برخی از این چادر های بازی به صورت بادی طراحی شده اند و به جای اینکه برای آن ها از فریم های فلزی یا پلاستیکی استفاده شود ، از بدنه و فریم بادی ساخته شده اند و ستون های آن بادی بوده و بیشتر لایه های آن از پی وی سی ساخته شده اند . این نوع از چادر های بازی نیز جذابیت های خاص خود را دارند که می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس تمامی مدل ها را مشاهده کرده و ویژگی های هر یک از آن ها را در هنگام مراجعه به صفحه محصول ، مطالعه نمایید . قیمت چادر بازی کودک نیز به عوامل زیادی بستگی داشته و با توجه به اینکه هر چادری شبیه به هم نیست ، قیمت های متفاوتی دارند که بهترین راه این است که در فروشگاه اینتکس ، از قیمت چادر بازی مطلع شوید . 

هر چه چادر بازی بزرگ تر باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود . در ضمن ، جنسی که برای ساخت چادر بازی نیز استفاده می شود ، می تواند تعیین کننده قیمت چادر بازی باشد . از جمله محبوب ترین طرح های چادر بازی کودک می توان به چادر بازی طرح کلبه ، طرح دکه بستنی فروشی ، طرح مرد عنکبوتی ، طرح های آجری و حصیری ، طرح مزرعه ، طرح باب اسفنجی ، طرح حیوانات عروسکی و ... اشاره کرد . چادر های بازی وزن سبکی دارند و به راحتی توسط خود کودک نیز قابلیت جابجا شدن دارد . برای خرید چادر بازی ضد آب بهتر است که مدل های بزرگتر را خریداری کنید تا کودکان بتوانند در کنار دوستان خود به بازی و سرگرمی بپردازند . با خرید چادر بازی کودک از فروشگاه اینتکس می توانید این محصولات را با قیمت های ارزان تری تهیه کنید .