سایبان استخر پیش ساخته اینتکس

65984

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس یک محصول زیبا و جدید از این کمپانی بوده که ساختاری گنبدی شکل و باکیفیت داشته و با توجه به امکان نصب بر روی تمامی استخر های پیش ساخته در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت دست یابد. این محصول دایره شکل بوده که بر روی بدنه خود دارای چهار عدد نقطه اتصال بوده که از طریق ان به راحتی می توانید محصول را به لبه استخر خود نصب کنید. برای تولید بدنه محصول از جنس مرغوب پلی استر استفاده شده که دارای یک روکش از نوع پشم شیشه بوده تا بر دوام و طول عمر کالا افزوده شود. سازه های این محصول از فلز ضد زنگ تولید شده که وزن بسیار کم و طول عمر بالایی را دارا می باشند. این محصول ساختار توری داشته که هوا به راحتی در بخش داخلی ان جریان خواهد یافت. این محصول توانایی فوق العاده بالا در برابر وزش باد تا سرعت 19 کیلومتر / ساعت را داشته به همین دلیل ساختار مقاوم خود را حفظ خواهد کرد. ساختار این محصول از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری کرده و از حرارت هوا در محیط داخلی خود می کاهد. این محصول به راحتی حمل شده از جمله مزیت هاس وزن پایین بدنه ان به شمار می رود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

  • شعاع:  549 سانتی متر
  • ارتفاع: 366 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر با روکش پشم شیشه
  • جنس پایه ها: فلز ضدزنگ
  • مقاوم در برابر وزش باد تا سرعت 19 کیلومتر / ساعت
  • ساختاری توری
  • نصب اسان بر روی تمامی استخرهای پیش ساخته

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس یک محصول فوق العاده زیبا و شکیل وبده و در بالاترین سطح کیفیت و طراحی تولید و در سال جدید به بازار عرضه شده است. از این محصول در تمام استخر های فریمی با هر ابعاد و مدلی اعم از مستطیل و دایره می توان بهره برداری کرد. توجه داشته باشید تابش مستقیم نور خورشید و وزش شدید باد تاثیری بر کیفیت محصول نخواهد داشت. در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول جذاب پرداخته و به طور کامل ان را معرفی نماییم. پس برای خرید سایبان استخر پیش ساخته و انتخابی مناسب پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی ساخت جدید و منحصر به فرد این محصول از جمله علل محبوبیت بالای ان به شمار می رود. در واقع ساختاری گنبدی شکل و باکیفیت داشته و با توجه به امکان نصب بر روی تمامی استخر های پیش ساخته در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت دست یابد. این محصول دایره شکل بوده که بر روی بدنه خود دارای چهار عدد نقطه اتصال بوده که از طریق ان به راحتی می توانید محصول را به لبه استخر خود نصب کنید. بدنه اصلی این محصول ساخته شده از رنگ ابی بوده که فوق العاده چشم نواز است. در همین ارتباط می توان عنوان کرد که شما با نصب این محصول بر روی لبه استخر پیش ساخته خود می توانید از تابش مستقیم نور خورشید به سطح بدن جلوگیری کرده و نهایت لذت را از تفریح ابی خود ببرید. هم چنین طراحی این محصول به گونه ای بوده که کمترین جای ممکن را اشغال می کند و حمل ان بسیار ساده می باشد.

جنس بدنه

به جرات می توان گفت که بدنه یک محصول یکی از مهم ترین مواردی است که در هنگام خرید باید به ان توجه نمود. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه این محصول به صورت ضد اب طراحی و تولید شده و از نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول مقاوم در برابر اعه ماورا بنفش خورشید می باشد که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. توجه داشته باشید ساختار بدنه این محصول کاملا توری بوده تا گردش هوا در بخش زیرین ان به راحتی صورت پذیرد. در کنار این موارد باید به پایه های این محصول هم اشاره نمود که از نوع فلز ضدزنگ بوده و فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشد.

ابعاد و وزن

 این محصول تنها 4.5 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید. توجه داشته باشید ساختار محصول گنبدی شکل بوده که شعاع ان بالغ بر 549 سانتی متر و حداکثر ارتفاع این محصول برابر 366 سانتی متر است. این ابعاد بهش قابل توجهی از استخر شما را پوشش داده و مانع از تابش متقیم نور خورشید و بروز هرگونه اسیب پوستی خواهد شد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول در ابتدا در داخل ساک حمل قرار گرفته است. شما باید تک تک تجهیزات این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و در مکانی که قصد راه اندازی این سایه بان را دارید قرار دهید. سپس در ابتدا اقدام به نصب پایه های این محصول کرده و ان را مقاوم سازید. پس از ان نیز پارچه بدنه اصلی این محصول را بر روی پایه ها قرار داده و سپس این محصول را به صورت مقاوم و ایستا قرار دهید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام شده و از این بابت در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود. در ارتباط با مراقبت از این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که باید از فرو کردن و وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول خودداری نمایید.

جمع بندی

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس یک محصول فوق العاده مقاوم و جذاب بوده که با وزن کم به راحتی جا به جا خواهد شد. این محصول باتوجه به نوع جنس بدنه باکیفیت خود از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. هم اکنون می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این کالای زیبا را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...