مبل های شنی از پر طرفدار ترین مبل های موجود در بازار است که می توان آن را نسل جدیدی از مبل ها دانست ، این مبل های شنی به دلیل ساختاری که دارند بسیار نرم و راحت هستند و سطح آن ها به راحتی قابل انعطاف پذیر است . از این رو طرفداران بسیاری را پیدا کرده و بیشتر خانواده ها از این محصولات استفاده کرده و آن را جایگزین دیگر مبل ها کرده اند چرا که استفاده از آن راحت و جابجایی این مبل ها بسیار ساده است . البته این مبل های شنی ممکن است پس از مدتی افت کرده و نیاز باشد مبل شنی خود را شارژ کنید . شارژ مبل شنی نیز به آسانی ممکن است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . مبل های شنی از سه بخش اصلی تشکیل شده اند که قسمت بیرونی آن را رویه یا پوسته تشکیل می دهد ، قسمت داخلی این محصول نیز از یونولیت ها تشکیل شده است ، یونولیت یا همان فیبر هایی که در مبل های شنی استفاده شده است به صورت خرد شده و دانه دانه می باشند تا خاصیت شن مانند داشته باشد ، چرا که یونولیت های خرد شده انعطاف پذیری بالایی داشته و دانه ها امکان جابجا شدن را دارند تا بدین صورت مبل شنی حالت پذیر و فرم پذیری را داشته باشد .

این یونولیت ها در درون آستری قرار می گیرند ، آستری وظیفه نگهداری یونولیت ها در درون خود را دارد تا در جابجایی ها از پخش شدن و خارج شدن یونولیت جلوگیری کند ، استفاده از آستری همچنین این اجازه را می دهد تا در صورت نیاز بتوانید رویه مبل شنی را از محتوای شنی جدا کنید . اغلب رویه را برای شست و شو ممکن است از محتوای شنی جدا کنند به همین دلیل نیز وجود آستری می تواند بسیار مفید باشد ، همچنین در صورت آسیب دیدن رویه و نیاز به تعویض آن می توانید به راحتی رویه را جدا کنید بدون اینکه یونولیت ها متلاشی شوند .

یونولیت ها خاصیت اسفنجی داشته و این خاصیت می تواند باعث نرم تر شدن و انعطاف پذیر تر شدن مبل شنی شود ، همچنین این جنس برخلاف حجم بالایی که دارد وزن کمی داشته و از این رو مبل های شنی بسیار سبک و در نتیجه جابجایی راحت تری دارند . 

اما در این میان ممکن است پس از مدت ها استفاده از مبل شنی که اغلب چندین سال طول می کشد ، شاهد افت مبل شنی خود باشید ، علت افت مبل شنی نیز تحت فشار ماندن یونولیت های مبل شنی برای مدت طولانی می باشد . همانطور که گفته شد مبل های شنی از یونولیت ها تشکیل شده اند که این یونولیت ها ممکن است با فشار های وارده کوچک تر شوند که در نتیجه کوچک تر شدن و فشرده شدن دانه های یونولیت می توان شاهد افت مبل های شنی و برخی از هپی چیر ها بود .

اما افت کردن مبل شنی قابل تعمیر خواهد بود ، دسترسی به محتوای شنی وجود دارد ، برای اینکار شما می توانید در ابتدا رویه را از آستری جدا کنید ، رویه بیشتر مبل های شنی در قسمت زیرین خود زیپی دارند که می توانید با باز کردن زیپ رویه را از آستری جدا کنید ، پس از این کار می توانید آستری را به همراه محتوای شنی خارج کنید ، در قسمت بالایی آستری نیز که اغلب درب آن به صورت کشی و با استفاده از یک طناب بسته می شود را می توانید مشاهده کنید ، با باز کردن درب می توانید به محتوای شنی دسترسی داشته باشید .


در این حالت شما می توانید شارژ مبل شنی خود را انجام دهید ، همچنین شما می توانید با تهیه یونولیت های خرد شده بیشتر ، تمامی محتوا را تعویض کنید و محتوای قبلی را با محتوای جدید جایگزین کنید تا مبل شنی به مانند روز اول نرم و انعطاف پذیر شود ، البته شما می توانید بدون خارج کردن محتوای قبلی ، محتوای جدید را اضافه کنید تا خلاء ایجاد شده در مبل شنی پر شود ، با این کار افت مبل شنی شما حل شده و می توانید به مانند روز اول از مبل شنی خود استفاده کنید .

به همین دلایل نیز مبل های شنی را کاملا قابل تعمیر می دانند چرا که هم محتوای شنی آن قابل تعویض است ، هم رویه آن . شما می توانید خودتان روند تعویض رویه و شارژ مبل شنی خود را انجام دهید اما می توانید این کار را به فروشگاه تهران اینتکس نیز بسپارید تا خود فروشگاه تعمیرات مبل شنی و همچین شارژ مجدد مبل شنی شما را انجام دهد .

فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش مبل شنی در ایران است که می توانید انواع این محصولات شنی را در ابعاد ، رنگ ها و طرح های مختلف مشاهده و آن ها را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش خدمات پس از فروش این محصولات را نیز انجام می دهد که می توانید به صورت حضوری و یا به صورت پست محصول خود را در جهت تعمیرات به نمایندگی ارسال کنید .

برای مشاهده محصولات شنی و مبل های شنی می توانید وارد وبسایت فروشگاه تهران اینتکس شده و پس از آن وارد دسته بندی مبل شنی راحتی و بین بگ شوید و انواع این محصولات زیبای شنی را مشاهده و در صورت تمایل آن ها را سفارش دهید ، تمامی این محصولات با قیمت مناسب و ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد ، همچنین فروشگاه اینتکس این محصولات را با ضمانت ۱ ساله و ۲ ساله برای فروش گذاشته است تا خریداران بتوانند با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهند .

شما می توانید برای خرید و حتی تعمیرات و شارژ مبل شنی خود محصولتان را از سراسر ایران از طریق پست برای فروشگاه اینتکس ارسال نمایید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصولتان را جهت تعمیر یا شارژ مجدد به فروشگاه تهران اینتکس نحویل دهید . آدرس فروشگاه تهران اینتکس واقع در تهران ، بلوار مرزداران ، خیابان ابراهیمی ، برج الوند ، طبقه سوم شمالی ، پلاک ۳۰۲ می باشد . همچنین شما می توانید محتوای شنی خود را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید تا برایتان ارسال شود .