شرکت های تولید کننده محصولات بادی برای اینکه کودکان بتوانند با این محصولات بادی تفریحاتی را داشته باشند ، قایق هایی را به صورت بادی طراحی کرده اند که ظاهری بچه گانه داشته و برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان مناسب می باشند . این نوع از قایق ها که به قایق بادی بچه گانه معروف است ، بسیار برای کودکان محبوب بوده و یکی مهم ترین ویژگی هایی که دارد ، ایمنی بسیار خوبی است که در هنگام بازی کودکان خواهد داشت و برای همین شما می توانید با اطمینان خاطر این محصولات بادی را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . قایق بادی بچه گانه نه تنها ایمنی بسیار خوبی دارد ، بلکه ویژگی های آن بسیار زیاد بوده و باعث شده است تا بسیاری از افراد که در شهر های ساحلی هستند و یا در خانه خود استخر داشته و حتی زیاد به استخر های عمومی حتی می روند ، قایق بادی بچه گانه را خریداری کرده و زمینه ساز بازی های دوست داشتنی آبی شوند . 


قایق بادی بچه گانه از ساختاری تشکیل شده است که شما می توانید آن را باد کنید . به دلیل بادی بودن این محصولات است که می توانند بر روی آب باقی بمانند . شناوری که محصولات بادی دارند حتی از شناوری اجسامی همچون چوب و یا فایبرگلاس نیز بیشتر بوده و از سوی دیگر سبکی آن بسیار بیشتر است . قایق بادی همچنین بدنه نرم تری را دارد و کودکان می توانند احساس بهتری را در هنگام استفاده داشته باشند . بدنه نرم و انعطاف پذیر قایق های بادی می تواند تا حد زیادی از آسیب های احتمالی کودکان جلوگیری کند و با توجه به اینکه بسیار نرم است ، کودکان می توانند مدت های طولانی بر روی قایق بادی سوار شده و از آن استفاده کنند . شرکت ها برای اینکه کودکان در نشستن های طولانی در قایق بادی بچه گانه خسته نشوند ، داخل و کف قایق بادی بچه گانه را به صورت مواج و برجسته طراحی کرده اند . این طراحی به بهترین شکل می تواند در نرمی قایق بادی بچه گانه موثر باشد . 

برای ساخت و تولید قایق بادی بچه گانه از پی وی سی استفاده شده است . ویژگی های منحصر به فردی که پی وی سی دارد باعث شده است تا برای ساخت قایق بادی بچه گانه از آن استفاده شود . شاید یکی از مهم ترین دلایل برای استفاده از این جنس برای ساخت قایق بادی کودک این است که پی وی سی ها از مواد طبیعی ساخته شده اند و به مانند پلاستیک ها مواد شیمیایی در داخل خود ندارند . برای همین است که در صورت برخورد کودکان و تماس داشتن پوست و بدن کودکان با بدنه قایق ، آسیبی را به پوست آن ها نخواهد رساند و هیچ حساسیت پوستی ایجاد نخواهد شد . برای همین با اطمینان خاطر می توانید قایق های بادی کودک به خصوص قایق های بادی بچگانه که توسط شرکت های معروف ساخته شده اند را خریداری کنید . این جنس همچنین ضد آب است و به همین دلیل است که در صورت استفاده کردن زیاد در آب ، باز هم بدنه قایق بادی آسیبی را نخواهد دید و طول عمر بالایی را خواهد داشت . 

طراحی قایق بادی بچه گانه بسیار زیباست و خلاقیت بالای تولید کنندگان این محصولات بادی باعث شده است تا شما بتوانید این محصولات را در مدل های مختلف و با ظواهر زیبا و دوست داشتنی خریداری کرده و آن ها را به کودکان خود هدیه دهید . بیشتر این قایق های بادی شبیه به وسیله های نقلیه ای همچون ماشین ها ، هواپیما یا کشتی طراحی شده اند ، برای همین است که کودکان علاقه بسیار زیادی را به استفاده کردن از قایق های بادی داشته و می توانند به خوبی با آن ها ارتباط گرفته و به همراه دوستان خود بازی کنند . شما می توانید با مراجعه کردن به فروشگاه اینترنتی اینتکس ، تصاویری از قایق بادی بچه گانه را در مدل های مختلف مشاهده کرده و هر یک از آن ها را که دلخواه شماست ، انتخاب و با قیمت بسیار ارزان و به همراه ضمانت فروشگاه خریداری کنید . طراحی بچه گانه این قایق های بادی نظر هر کودکی را به خود جلب خواهد کرد و کودکان با استفاده از قایق هایی همچون قایق های بادی طرح ماشین احساس رانندگی خواهند کرد و اینگونه تفریحات شاد تری را برای خود خواهند داشت . 

شرکت های سازنده این محصولات شرکت هایی همچون اینتکس و بست وی ، جیلانگ و اینتایم هستند که می توان گفت معروف ترین تولید کنندگان قایق بادی بچه گانه می باشند ، برای اینکه این برند ها پر فروش ترین برند های بازار هستند و دلیل پر فروش بودنشان نیز کیفیت بالایی است که محصولات بادی تولید شده اند ها دارد . شما می توانید این قایق های بادی را با قیمت های بسیار ارزان تر ولی با کیفیت عالی خریداری کنید . زیرا فروشگاه اینترنتی اینتکس بدون واسطه و به صورت مستقیم این محصولات بادی بی نظیر را به فروش می رساند . بنابراین شما می توانید راحت تر حتی به صورت اینترنتی و در صورت نیاز به صورت تلفنی و یا حضوری این محصولات بادی را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات و تعمیرات قایق بادی را نیز انجام می دهد تا در صورت نیاز بتوانید محصولات بادی خود را به بهترین شکل تعمیر کرده و از آن ها استفاده کنید . 

در خرید قایق بادی بچه گانه حتما به یک نکته مهم توجه داشته باشید و آن هم رده سنی قایق بادی بچه گانه و همچنین تحمل وزن آن است . قایق های بادی کودکانه ممکن است از نظر ابعاد و سایز متفاوت باشد و از آن مهم تر هر قایق بادی می تواند یک مقدار وزن مشخصی را تحمل کند ، بدین خاطر باید در هنگام خرید قایق بادی بچه گانه به رده سنی محصول توجه داشته باشید . بیشتر فروشگاه ها رده سنی قایق بادی را مشخص کرده اند ، فروشگاه اینتکس نیز مشخصات کامل قایق های بادی را اعم از رده سنی و تحمل وزن درج کرده است و شما می توانید با مطالعه آن ، قایق بادی متناسب با وزن کودک خود را انتخاب کنید تا در هنگام استفاده کردن از قایق بادی دچار مشکل نشده و بتوانند به راحتی از قایق های بادی خود استفاده کنند . این قایق ها وزن بسیار سبکی را دارند و به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی شده اند ، جابجایی آن ها بسیار آسان بوده و حتی برای مسافرت ها نیز کاربرد دارند ، برای همین شما می توانید این قایق ها را حتی در سفر ها به همراه خود ببرید و از آن در هر جایی که دوست دارید استفاده کنید .