مبل شنی حوله ای

intex 458722

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی حوله ای اینتکس یک محصول عالی و با کیفیت و بسیار نرم و راحت و منعطف با قیمت ارزان از جنس حوله نرم و پارچه مخملی لطیف با پرزهای کوتاه و بلند طبق سفارش مشتری در رنگها و طرح های گوناگون با مواد درجه یک و الیاف و یونولیت و پشم با ابعاد بزرگ و کوچک و متوسط برای استفاده تمام سنین بهترین جایگزین مبل های چوبی و فلزی با راحتی فوق العاده در نمایندگی و تولیدی مبل شنی آرامش برای خرید مبل شنی حوله ای و انتخاب رنگ بندی آن میتوانید با تلفن های فروشگاه تماس حاصل نموده و بهترین نوع آن را سفارش دهید ، این محصول به مدت ۲ سال دارای گارانتی است که به هر دلیلی ، در صورت خرابی میتوانید آنرا به فروشگاه تهران اینتکس عودت داده و از خدمات پس از فروش مبل شنی بهره مند شوید ، وزن این محصول بسیار سبک بوده و براحتی قابل حمل است و میتوانید آنرا در هر جایی از منزل خود قرار داده و استفاده نمایید .

این مبل شنی به قدری نرم و راحت و لطیف است که توانسته در میان مبل های شنی مشابه بهترین جایگاه را از آن خود کند ، رنگ بندی زیبای آن ، وزن سبک ، ابعاد و تحمل وزن این محصول ، آنرا از سایر محصولات مشابه متمایز نموده است ، برای سفارش رنگ مورد نظر خود میبایست آنرا به فروشگاه تهران اینتکس سفارش داده و حدودا ۴ روز کاری برای تولید آن طول خواهد کشید ، و پس از ساخت و تولید آن توسط پیک فروشگاه تهران اینتکس آنرا درب منزل خود تحویل بگیرید.

مبل شنی حوله ای مبلی بی نظیر و بسیار زیباست که با توجه به ظاهر و نوع پارچه ای که دارد ، با این نام شناخته می شود . مبل شنی پارچه ای بدون شک از دوست داشتنی ترین مبل هایی است که شما می توانید آن را برای استفاده در منزل و حتی محل کار خریداری کنید ، زیرا ظاهر شیک و دوست داشتنی آن ، برای هر نوع محیطی ، حتی محیط های اداری و محل کار نیز مناسب خواهد بود . لذا شما می توانید بر اساس علاقه ای که نسبت به مبل های شنی دارید ، آن را برای استفاده در اتاق خواب و یا سایر مکان های دلخواه خود استفاده کنید . برای همین بیشتر با مبل شنی حوله ای آشنا شوید ، در ادامه مطلب به صورت تخصصی تر به نقد و بررسی مبل شنی خواهیم پرداخت تا با سایر ویژگی های این مبل ها و نحوه ساخت آن ها و حتی نحوه نگهداری و مراقبت آن آشنا شوید .

این مبل شنی به صورت گرد ساخته شده است و ظاهری توپی دارد ، در ابتدا که شما مبل شنی را تحویل می گیرید ، این مبل به صورت گرد است و فرم خاصی را ندارد ، ولی خود شما می توانید با توجه به شکل و تصاویری که از این محصول در قسمت بالا قرار داده شده است ، مبل های شنی خود را فرم داده و با شکل دادن به بدنه آن ها ، از مبل شنی استفاده کنید . شما می توانید در مرکز مبل شنی بنشینید و یا کناره مبل را فرم بدهید و سپس بر روی آن نشسته و استراحت کنید ، به طوریکه مبل شنی شما تکیه گاهی نیز داشته باشد تا بتوانید بر روی مبل به راحتی نشسته و استراحت کنید . این محصول بسیار انعطاف پذیر است و دلیل انعطاف پذیر بودن محصول نیز نوع ساخت مبل شنی می باشد . 

برای ساخت و تولید مبل شنی حوله ای تنها از پارچه و مواد یونولیتی ساخته شده است ، مواد یونولیتی که در این مبل استفاده شده است ، به صورت خرد شده می باشد و شما شرکت تولید کننده این مبل ، برای پر کردن آن، از این مواد استفاده کرده است که خاصیت اسفنجی داشته و با توجه به اینکه به صورت خرد شده است ، مواد در داخل مبل حرکت کرده و شناور خواهد بود ، به همین علت است که مبل شنی به راحتی فرم می گیرد و شما با هر بار نشستن  بر روی مبل شنی خواهید دید که چگونه مبل شنی فرم خواهد گرفت . در بخش داخلی این مبل هیچ پایه ای وجود ندارد و شما می توانید به راحتی به آن فرم بدهید . حتی استفاده از این مواد باعث شده است تا مبل شنی وزن بسیار سبکی داشته باشد . 

سبک بودن مبل شنی یکی از ویژگی های بسیار خوبی است که مبل داشته و شما می توانید به سادگی آن را برداشته و جابجا کنید . به همین دلیل ، در هر محلی که دوست دارید می توانید مبل را قرار داده و آن را که تنها 5 کیلوگرم است ، به سادگی جابجا کنید . و اما یک لایه آستری در داخل این مبل شنی قرار داده شده است که باعث دوام بیشتر مبل شنی شده و توانسته کیفیت مبل را چندین برابر کند . جنس پارچه ای که برای ساخت این مبل شنی استفاده شده است ، پارچه مخملی لطیف می باشد که شکل ظاهری فوق العاده ای را دارد و برای همین است که به آن مبل شنی حوله ای گفته می شود ، زیرا ظاهر آن شبیه به حوله می باشد . 

این پارچه همانطور که اشاره شد ، بسیار نرم و لطیف بوده و می تواند حس خوشایندی را به فردی که از مبل استفاده می کند بدهد . همچنین این پارچه قابلیت شستشو داشته و شما می توانید در صورت کثیف شدن آن را بشویید . برای شستشو می توانید به سادگی رویه را از آستری جدا کنید و برای اینکار یک زیپ برای پوسته یا همان رویه مبل شنی طراحی شده است . نوع رنگ مبل شنی باعث شده است تا این مبل چرک را نشان ندهد . برای کسب هر گونه اطلاعات بیشتر و خرید مبل شنی می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کرده و حتی خرید خود را به صورت تلفنی ثبت کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...