چادر مسافرتی کارکرده

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کارکرده یک محصول با کیفیت است که شرکت تهران اینتکس ان را عرضه می کند. این چادر کیفیت بالایی دارد و در حد نو می باشد ولی به خاطر استفاده شدن ان قیمتش بسیار مقرون به صرفه شده و شما می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. در خصوص مشخصات این محصول هم باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از رویه ای برزنتی بوده که به صورت ضد اب نیز طراحی شده است که این عامل باعث شده تا بتوانید از این چادر مسافرتی در هر مکانی به راحتی استفاده نمایید.

هم چنین رنگ این چادر مسافرتی هم بسیار چشم نواز بوده و از فواصل دور هم قابل رویت است. علاوه بر این ها این کالا دارای ظرفیت 10 نفره بوده و 5 نفر هم به صورت درازکش می توانند به سادگی در داخل ان به استراحت بپردازند. از دیگر خصوصیات خوب این چادر مسافرتی قابلیت راه اندازی ان به صورت اتوماتیک می باشد که در عرض چند ثانیه به سادگی می توانید این کالا را راه اندازی کنید. هم اکنون می توانید این محصول را که دقیقا همانند چادر مسافرتی نو و پلمپ می باشد از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت عالی خریداری نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...