بازوند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس

bestway 91038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
380,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازو بند بادی شنا دخترانه طرح میکی ماوس یکی از بازو بند های جدید و دوست داشتنی بوده که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. بخش اصلی بدنه این کالا از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است که کیفیت بسیار بالایی داشته و پرس های حرارتی بدنه نیز به خوبی انجام شده است تا ایمنی کودکان را به همراه داشته است . برای حفظ تعادل و راحتی بیشتر حین استفاده بدنه این بازوبند شنا از دو محفظه باد در هر کدام از بخش ها تشکیل شده است که در صورت صدمه دیدن هر کدام از آنها سه محفظه باد دیگری وزن کودک را به خوبی تحمل می کند . این کالا مناسب استفاده کودکان در رده سنی ۳ تا ۶ سال به صورت استاندارد می باشد اما کودکان در سنین کمتر که جثه بزرگ تری دارند نیز می توانند از این کالا استفاده کنند . 

 نوع کودکانه
 جنس بدنه وینیل براق
 تعداد محفظه باد 2
 سنین مورد استفاده 3 تا 6 سال
 وزن 68 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها کیفیت مناسب
حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

بازوبند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس از بازو بند های بسیار دوست داشتنی  برای دخترانه می باشد که به واسطه داشتن رنگ صورتی و همچنین طراحی زیبایی که بر روی آن نقش بسته است ، بیشتر برای استفاده دختران مناسب بوده و می تواند مورد توجه آن ها قرار بگیرد . این در حالی است که فروشگاه تهران اینتکس مدل های بسیار متنوع دیگری را نیز موجود کرده است که می تواند برای پسران نیز مناسب باشد . این محصولات بادی عمدتا ابعادی یکسان و یا با تفاوت بسیار من هستند که برای استفاده کودکان زیر 7 سال مناسب بوده و آن ها می توانند به راحتی آن را راه اندازی کرده و استفاده کنند . 

این بازوبند ها همانطور که از نامشان مشخص است در قسمت بازو مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به بالا بودن این بخش از بدن انسان ، در صورت استفاده از بازوبند کودکان به صورت شناور بر روی آب قرار گرفته و سرشان نیز بالای آب قرار می گیرد ، به همین دلیل به سادگی می تواند به بخش های عمیق تر آب رفته و به خوبی به تفریحات آبی بپردازد . توجه داشته باشید که دلیل شناور ماندن این بازوبند های ، طراحی بادی آن ها می باشد که باعث شده است تا این محصولات بر روی آب باقی بماند و تا وزن های نسبتا زیاد را نیز تحمل کند . 

ویژگی بسیار خوبی که این بازوبند ها دارند ، می توان به امکان حرکت دادن بسیار ساده دست ها اشاره کرد . به همین دلیل نیز بسیار مناسب برای شنا کردن است ، در مقایسه بازوبند ها با جلیقه های بادی می توان گفت که بازوبند شنا بادی بسیار مناسب تر بوده و افرادی که از آن استفاده می کنند بسیار راحت تر می توانند شنا کنند . از این رو می توان بازوبند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس را یک وسیله بسیار عالی برای یادگیری شنا دانست . البته توجه داشته باشید که بهتر است از بازوبند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس در استخر ها استفاده شود و استفاده از آن در رودخانه ها و آب های مواج اصلا توصیه نمی شود .

این بازوبند ها فری سایز بوده و می تواند توسط تمامی کودکان استفاده شود ، زیرا طراحی آن به گونه ای است که شما می توانید با تغییر دادن میزان باد بازوبند ، سایز آن را تغییر داده و محصول را بسیار بزرگ و یا بسیار کوچک کنید . از این رو با باد کردن بسیار زیاد از حد آن ، می توانید سایز بازوبند را کوچک تر کنید تا کودکانی که دستان لاغر تری دارند بتوانند از بازوبند استفاده کنند . این در حالی است که کودکانی که دست بزرگتری را دارند ، نیاز به باد کردن بیش از اندازه بازوبند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس نخواهد بود . 

بخش بیرونی بازوبند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس رنگ صورتی دارد و نقشی که بر روی آن می باشد ، طراحی میکی ماوس بوده که یکی از انیمیشن های بسیار دوست داشتنی و عالی بوده که بسیاری از کودکان با آن خاطره دارند . بخش داخلی محصول نیز به رنگ زرد است . در بدنه بیرونی بازوبند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس دریچه ای به عنوان دریچه باد قرار دارد که از آن طریق می توانید نسبت به راه اندازی بازوبند شنا بادی اقدام کنید . برای راه اندازی حتی نیازی به پمپ باد نبوده و شما می توانید به سادگی آن را باد کنید حتی خود کودکان نیز می توانند اینکار را انجام دهند . 

این محصول توسط شرکت بست وی تولید شده است که یکی از تولیدی های بزرگ در صنعت محصولات بادی می باشد که انواع لوازم شنا تفریحات آبی ، بازوبند شنا بادی ، حلقه شنا بادی ، تشک بادی روی آب ، انواع تیوپ های بادی و شناور ها را تولید کرده و در کارنامه دارد . این شرکت برای ساخت بازوبند شنا بادی دخترانه طرح میکی ماوس از لایه های پی وی سی استفاده کرده است و برای اینکه ایمنی بازوبند شنا بادی افزایش یابد آن را به صورت دو محفظه ای تولید کرده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...