بازوبند شنا کودک طرح دایناسور

intex 56664

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
159,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بازوبند شنا کودک طرح دایناسور یکی دیگر از محصولاتی است که توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است تا شما با خیال راحت بتوانید شنا کردن را به فرزندان خود آموخته و یا آن ها را از خطر غرق شدن در آب به بهترین شکل ممکن در امان نگه دارید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول همان طور که از تصاویرش پیداست دارای یک طراحی زیبا می باشد که با بهره گیری از طرح دایناسور جلوه ای بیشتر کسب کرده است. ترکیب رنگ های زرد و سبز بر روی این محصول در کنار سه بعدی بودن طراحی این کالا باعث شده تا شما بیش از پیش یک محصول ایده آل و خاص را بتوانید مشاهده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که بر روی بدنه اصلی این محصول یک عدد محفظه باد نیز قرار گرفته است که به وسیله یک عدد پمپ باد می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به باد کردن این محصول نموده و از آن استفاده کنید. البته وجود دریچه اطمینان هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این بازوبند شنا خواهد بود. بهره مندی از ساختار با دوام و همین طور مناسب بودن برای استفاده کودکان سنین 3 تا 6 سال هم از دیگر خصوصیات خوب این بازوبند به شمار می رود.

نوع نجات غریق ، تفریحی
 جنس بدنه وینیل
 طول 23 سانتی متر
 عرض 20 سانتی متر
 وزن 15 گرم
 سایز بندی خیر
 شرکت سازنده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دریچه اطمینان
 مناسب استفاده در تمام آب ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

بازوبند شنا کودک طرح دایناسور از زیبا ترین بازوبند های تولید شده شرکت اینتکس می باشد که با توجه به اینکه برای رده سنی کودکان طراحی شده اند ، سعی کرده است تا بدنه آن را به صورت طرح دار تولید کند تا برای کودکان بسیار جذاب تر باشد . بازوبند های شنا بادی بسیار مناسب برای شنا کردن بوده و می تواند برای کودکان نیز بسیار مفید و کاربردی باشد تا با استفاده از آن به خوبی بتوانند بر روی آب شناور بمانند . کودکان علاقه بسیار زیادی به شنا کردن دارند ، به خصوص در عمق های نسبتا بالاتر ، از این رو یک وسیله بادی همچون بازوبند شنا بادی می تواند برای آن ها بسیار کاربردی باشد ، از این رو فروشگاه تهران اینتکس مدل های مختلفی از این محصولات را به مانند بازوبند شنا کودک طرح دایناسور موجود کرده است که می توانید برای استفاده کودکان آن ها را خریداری کنید . 

این بازوبند ها به صورت جفت بوده و همانطور که از نامش مشخص است ، در بازو کودکان بسته می شود . بازو ها بخش مناسبی برای قرار گیری یک شناور همچون بازوبند بادی است تا بتواند نیم تنه بالایی کودکان را در بالای آب نگه دارد و تا مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود ، به همین منظور شرکت اینتکس به صورت خلاقانه اقدام به تولید بازوبند شنا کودک طرح دایناسور کرده است تا کودکان بتوانند با خرید ان در بهترین حالت خود بر روی آب قرار بگیرند و به هر طرف بروند . البته بهتر است که از این محصولات بادی در عمق های نسبتا کم و آب های آرام همچون استخر ها استفاده شود . 

این بازو بند ها پس از باد شدن می تواند به بهترین شکل در بازو کودکان کیپ شود تا آن ها بتوانند پس از آن به داخل آب بروند . این محصولات به دلیل مجزا بوده و نداشتن ابعاد بزرگ ، دست و پا گیر نبوده و کودکان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و حتی در آب شنا کنند . این محصولات بادی یعنی بازوبند شنا بادی می تواند یک وسیله کمک آموزشی برای یادگیری شنا باشد که حتی برخی از مربی های شنا از این وسایل آموزشی برای شنا کردن کودکان استفاده می کنند . شرکت اینتکس سعی کرده است تا این محصول را به صورت منحصر به فرد و خاص تولید کند که در این راه نیز موفق بوده است . 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این محصول به صورت طراحی شبیه به دایناسور ساخته شده است که زیبایی محصول را دوچندان کرده است . تفاوت این بازوبند شنا نسبت به سایر بازو بند هایی که در بازار می بینید ، این است که طراحی رویه آن به صورت برجسته و بادی می باشد و این طراحی که به وضوح نیز دیده می شود جذابیت بسیار بیشتری را به بازوبند شنا بادی بخشیده است . همچنین این برجستگی موجب شده است که برخی از بخش های بازوبند شنا بادی یعنی سر و دم دایناسور بیرون از بازوبند باشد . 

برای استفاده از این محصول بادی تنها نیاز است تا آن را باد کنید . در تصویر نیز می توانید دریچه باد آن را مشاهده کنید . به دلیل اینکه بازوبند شنا کودک طرح دایناسور کوچک است و محفظه بسیار بزرگی ندارد ، شما نیازی به پمپ باد نداشته و می توانید به سادگی آن را راه اندازی کنید . حتی خود کودکان نیز می توانند اینکار را انجام دهند . جدا از بخش عروسکی دایناسور که به رنگ سبز است ، بدنه بیرونی بازوبند شنا کودک طرح دایناسور ، دارای رنگ زرد بوده و بخش داخلی آن نیز به رنگ سفید است . 

در تصویر دیگری از محصول که در داخل متن نیز قرار داده شده است ، کودکی را می بینید که بازوبند را به دور بازو خود بسته است ، شما نیز به کودکان خود آموزش بدهید که چگونه از بازوبند شنا کودک طرح دایناسور استفاده کنند . این محصول ضد آب بوده و آسیبی را در هنگام استفاده دراز مدتی و مکرر نخواهد دید . ولی بهتر است که پس از هر بار استفاده آن را کاملا خشک کرده و نگهداری نمایید . این محصول ضد حساسیت بوده و البته در برابر شرایط های مختلف محیطی سازگار بوده و آسیبی را نخواهید دید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...