موضوع مقاله : بررسی مبل شنی چرمی و پارچه ای

قطعا در میان پرس و جو های خود و یا جستجو در فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری خود ، متوجه شدید که مبل های شنی از پارچه های مختلفی ساخته می شوند و این شما هستید که می توانید مبل شنی مد نظر خود را با پارچه و رنگ دلخواه سفارش دهید . از آن جا که شاید برخی از مشتریان مبل شنی در انتخاب رویه و پوسته مبل شنی تردید داشته باشند ، ما قصد داریم تا به بررسی مبل شنی چرمی و پارچه ای بپردازیم و حتی به صورت مفصل انواع مبل های پارچه ای که می تواند از پارچه مخمل یا جیر و ... ساخته شده باشد را خدمت شما همراهان گرامی معرفی نماییم . شمایی که به دنبال بهترین مبل برای استراحت کردن در خانه و حتی در محل کار خود هستید ، همینک می توانید با راهنمایی هایی که فروشگاه اینتکس در خرید مبل شنی به شما خواهد داد ، بهترین و ایده آل ترین مبل شنی را یافته و آن را با قیمت های فوق العاده خوبی خریداری کنید . پس در ادامه همراه ما باشید . 

طراحی که برای بیشتر مبل های شنی وجود دارد ، تقریبا می توان گفت که شبیه به یکدیگر هستند و اگر گالری تصاویر این محصولات را حتی در دسته بندی مبل شنی فروشگاه اینتکس ببینید ، بیشتر آن ها به صورت گرد و یا گلابی شکل هستند ، این طراحی البته مختص مبل شنی بوده و برای همین است که محبوب شده اند ، برای اینکه این طراحی خاص باعث شده است تا مبل های شنی نرم و راحت باشند و به بهترین شکل ممکن می توانند فرم های عالی به خود بگیرند . ولی ما در این مقاله اصلا با نوع ساختار مبل شنی کاری نداریم ، بلکه ما تنها به متریال ساخت مبل شنی می پردازیم و قصد داریم تا تنوع جنس مبل شنی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهترین راهنما برای شما ، فروشگاه اینترنتی اینتکس یعنی بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران باشد ، شما با اطلاعاتی که کسب خواهید کرد می توانید از هر فروشگاهی مبل شنی با کیفیت را یافته و با شناخت پارچه محصول ، انتخابی درست داشته باشید . 

تولید کنندگان مبل های شنی با توجه به ذوق و خلاقیت هایی که دارند ، ممکن است از پارچه های طرح دار نیز برای ساخت مبل شنی استفاده کنند . یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبل شنی که از پارچه های مختلف از جمله پارچه چرمی و مخملی برای ساخت محصولات شنی خود استفاده می کند ، فروشگاه اینتکس بوده که با خلاقیت بسیار بالایی که طراحان دارند ، توانسته است ، مبل هایی با ظواهر جذاب و البته شیک تولید کند . همچنین شما می توانید انواع مبل های شنی کلاسیک را نیز انتخاب و خریداری کنید . این مبل ها از دو لایه پارچه ساخته شده اند که داخل آن به طور کل با استفاده از مواد یونولیتی پر خواهد شد . پارچه زیرین در واقع استری مبل بوده و مهم ترین فاکتوری که باید داشته باشد ، مقاومت بالاست . ولی پوسته مبل شنی معمولا از پارچه های شیک و مقاوم ساخته می شود . 

چرم یکی از زیبا ترین پارچه هایی است که برای ساخت بسیاری از وسایل حتی در صنعت کیف و کفش استفاده می شود . حال می بینیم که از این پارچه زیبا و شیک ، برای ساخت مبل شنی نیز استفاده شده است . استفاده از پارچه های چرمی برای ساخت مبل شنی می تواند موجب ساخت مبل شنی کلاسیک و فوق العاده ای شود که نظیر آن را هیچ کجا نخواهید دید ، نوع ساخت و ظاهر مبل شنی در صورت استفاده از چرم می تواند رخ بسیار جالبی را به محصول ببخشد ، تا حتی شما بتوانید از آن در محل کار خود و یا محیط های بیرون از خانه و حتی در ویلا و ... استفاده کنید . و اما برای ساخت مبل شنی همانطور که در عنوان این مقاله اشاره شد ، از پارچه های دیگر نیز استفاده می شود که معمولا پارچه های مخملی ، جیر ، جین ، خزدار و نخی می توان اشاره نمود . این نوع پارچه ها نیز بسیار پارچه های شکیل و زیبایی هستند که طراحان مبل های شنی سعی کرده اند تا با استفاده از پارچه های طرح دار و رنگ های جالب ، مبل هایی بی نظیر را تولید کنند . 

ما به دلیل اینکه نگهداری مبل شنی چرمی با مبل شنی پارچه ای تفاوت دارد ، این مقاله را خدمت شما ارائه کرده ایم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که از چه نوع مبل شنی به خوبی می توانید نگهداری کنید ، زیرا این مقوله نیز بسیار پر اهمیت است و اگر شما از مبل های شنی در محل نامناسبی استفاده کنید ، می تواند منجر به آسیب دیدن مبل شنی و کوتاه تر شدن عمر مبل شوید . در ابتدا به یک سری از نکات در رابطه با مبل شنی چرمی می پردازیم که به نظر مهم ترین نکات نیز خواهد بود . یک مبل شنی چرمی به دلیل اینکه از پارچه چرمی ساخته شده است ، بیشتر برای استفاده در محیط های سرپوشیده بوده و بهترین راه برای نگهداری و داشتن طول عمر زیاد این محصولات این است که اصلا آن را در برابر نور خورشید قرار ندهید . 

محیط های گرم می تواند به رویه این نوع از مبل های شنی آسیب وارد کند . همچنین رطوبت برای این نوع از مبل های شنی خوب نبوده و اگر شما در شهر های ساحلی زندگی می کنید و دوست دارید که مبل های شنی خود را در فضاهای باز استفاده کنید ، بهتر است که از خرید مبل شنی چرمی صرف نظر کرده و به سراغ مبل های شنی پارچه ای بروید که در برابر تمامی موارد گفته شده مقاوم تر هستند . مبل های شنی اگرچه به نگهداری بیشتری نیاز دارند ولی مبل های خاص و دوست داشتنی هستند که می تواند نمای هر خانه ای را جذاب کند و نظر هر کسی را به خود جلب نماید . در ضمن مبل شنی چرمی نیازمند شستشو نیست و عمدتا دیر کثیف شده و یا لکه روی آن باقی می ماند ، همچنین با یک دستمال خیس می توانید به راحتی مبل را تمیز کنید . ولی سایر مبل های پارچه ای را می توانید در صورت لزوم به طول کامل بشویید .