برچسب تعمیرات داخل اب بست وی

bestway 62091

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برچسب تعمیرات داخل اب بست وی یکی از محصولات یدکی و تعمیراتی این شرکت بوده که شما می توانید ان را تهیه کنید. این کالا مناسب برای محصولات بادی از قبیل استخر های پیش ساخته ، شناور بادی، استخر های بادی و .... می باشد. نقاطی از محصول بادی شما که سوراخ شده یا به هر نحوی اسیب دیده است و تماس مستقیم با اب دارد و داخل اب است را می توانید به راحتی با چسباندن این محصول بر روی ان ناحیه ترمیم کنید. این محصول شامل ده عدد برچسب بوده که سایز هر یک 6.5 سانتی متر می باشد. این برچسب تعمیرات را می توانید اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

  • برچسب تعمیرات داخل اب بست وی
  • شامل ده عدد برچسب
  • اندازه هر برچسب : 6.5 سانتی متر
  • مناسب برای تمامی محصولات بادی
  • مناسب برای نواحی داخل اب
  • کد محصول : bestway 62091

برچسب تعمیرات داخل آب بست وی

برچسب های تعمیراتی محصولات بادی و یا استخر های پیش ساخته متنوع هستند و نحوه استفاده از آن ها به جهت تعمیر این محصولات ممکن است متفاوت باشد . برچسب تعمیرات داخل آب بست وی یکی از برچسب های تعمیراتی است که کاربردی کاملا متفاوت داشته برای استفاده از آن شما راه ساده تر و آسان تری را در پیش دارید . معمولا برای برچسب های تعمیراتی چسب مخصوص و لیبل در نظر گرفته می شود ، ولی این برچسب تعمیرات نیازی به چسب قطره ای نداشته و تنها با استفاده از لیبل می توانید بدون هیچ چسب دیگری ، محل آسیب دیده را تعمیر کرده و دوباره از محصول استفاده کنید . برای اینکه بیشتر با برچسب تعمیرات داخل آب بست وی آشنا شده و کارکرد آن را بدانید توصیه می کنیم که در ادامه مطلب که نقد و بررسی برچسب تعمیرات داخل آب بست وی می باشد با ما همراه باشید . 

گاهی اوقات ممکن است در هنگام استفاده از محصولات بادی و یا محصولات پیش ساخته که می توان به مواردی همچون استخر بادی ، جکوزی بادی پیش ساخته ، استخر ایزی ست ، استخر پیش ساخته فریمی و ... اشاره کرد ، اتفاقی باعث صدمه دیدن این محصولات شود . با توجه به ارزشمند بودن این محصولات بادی و پیش ساخته که اشاره کردیم ، شرکت های تولید کننده آن ها ، برچسب هایی را برای تعمیرات آن ها ارائه کرده اند که می توانید با استفاده از این برچسب ها به بهترین شکل و در ساده ترین روش ، برچسب را برداشته و آن را تعمیر کنید . گاهی ممکن است در کنار برخی از محصولات برچسب های تعمیرات به شکل های دیگر نیز وجود داشته باشد ، ولی در صورت نیاز و علاقه به این نوع چسب تعمیرات جدید ، می توانید آن را به راحتی و به صورت اینترنتی از سراسر ایران سفارش دهید . 

برچسب تعمیرات داخل آب بست وی همانطور که از نامش پیداست توسط شرکت بست وی ساخته شده است ، اگر این شرکت را نمی شناسید باید اشاره کنیم که بست وی از بزرگترین تولید کننده محصولات بادی و پیش ساخته در دنیا می باشد که محبوبیتی جهانی داشته و به همراه برند اینتکس تقریبا بیشتر بازار را در بر گرفته اند . بست وی با توجه به تولیدات انبوه این محصولات ، برچسب های تعمیراتی را نیز ارائه کرده است تا عموم مردم بتوانند به راحتی در سراسر دنیا که از محصولات برند بست وی استفاده می کنند ، در صورت آسیب دیدن این محصولات بتوانند برچسب تعمیرات را تهیه کرده و از آن برای تعمیرات خود استفاده کنند . 

ویژگی منحصر به فردی در برچسب تعمیرات داخل آب بست وی وجود دارد و آن هم امکان چسبندگی بالای برچسب حتی در زمان هایی خواهد بود که بدنه استخر یا محصول بادی خیس باشد . حتی شما می توانید از این برچسب تعمیرات در زیر آب استفاده کنید . برای همین است که نام آن برچسب تعمیرات داخل آب بست وی قرار داده شده است . شاید از خود بپرسید که این نوع چسب چه مزیتی دارد ؟ توجه داشته باشید که گاهی ممکن است محصولات شما به خصوص محصولاتی که با آب سر و کار دارند دچار آسیب دیدگی شود ، به عنوان مثال بخش داخلی استخر دچارآسیب دیدگی شود ، شما می توانید با استفاده از این برچسب فورا و بدون نیاز به تخلیه کردن آب داخل استخر ، محصول را تعمیر کرده و محل آسیب دیده را تعمیر کنید تا وسعت آسیب دیدگی زیاد تر نشده و حتی نیازی به تخلیه کردن سریع آب نداشته باشید . 

لذا با این روش در سریع ترین حالت ممکن می توانید تعمیرات را انجام دهید . سایر برچسب های تعمیراتی که دارای چسب قطره ای نیز می باشند ، نیاز است که بدنه محصول کاملا خشک باشد و نحوه تعمیرات کاملا متفاوت می باشد . برچسب تعمیرات داخل آب بست وی که به صورت یک بسته به فروش می رسد شامل 10 عدد برچسب بوده که ابعاد آن ها به 6.5 سانتی متر می رسد . بهتر است که برای تعمیرات محصولات این برچسب ها را به قطعات کوچک تر تقسیم نکنید و به صورت کامل از آن استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...