بسته تعمیرات اینتکس

intex 59632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بسته تعمیرات یا همان چسب پنچری محصولات بادی اینتکس که جهت تعمیر تشک بادی و تخت خوابهای بادی و استخر های پیش ساخته و چسب مخصوص استخر بادی و مبل بادی به کار میرود این چسب وصله مخصوص شرکت اینتکس یکی از مهمترین لوازم جانبی و تعمیری اینتکس برای تمام محصولات و لوازم بادی که از آسیب های مختلف اعم از سوراخ شدن برخوردار هستند. محصولی که در درون بسه بندی خود یک تلق پلاستیکی از نوع PVC داشته که توسط چسب مایع بسیار قوی آن می تواند بسیاری از آسیب دیدگی های محصولات بادی را به خوبی ترمیم کند چسب تعمیرات محصولات اینتکس، محصولی کاربردی برای زمانی که به هر دلیل محصولتان سوراخ شده است. با استفاده از این بسته و آموزش هایی که همکارانمان به شما می دهند می توانید محصول بادی خود را به شکل اولیه آن باز گردانید. این بسته شامل یک عدد چسب مخصوص شرکت اینتکس با یک لایه نایلکس به قطر لازم برای 6 بار استفاده می باشد. در کنار این دو، دفترچه راهنمای نحوه استفاده و هشدار های مربوطه نیز قرار داده شده است که به زمان انگلیسی می باشد.

 نوع مایع
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 15*11.2*1.5 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای برچسب قوی
 قابلیت چسبندگی بالا
 دارای گارانتی
 اقلام همراه دفترچه راهنما

بسته تعمیرات اینتکس یک بسته تعمیراتی بسیار عالی برای محصولات بادی اینتکس است که حتی شما می توانید از آن برای تعمیرات سایر محصولات بادی نیز استفاده کنید . همانطور که می دانید تمامی محصولات بادی ممکن است در صورت برخورد با اجسام نوک تیز و برنده به آسانی آسیب ببینند ، برای همین بهتر است که در هنگام استفاده از آن ها حتما مراقب باشید تا آسیبی نبینند . با این وجود به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که محصولات بادی دارند و ارزندگی آن ها ، بسیاری از مشتریان این محصولات را در مدل های مختلف مانند استخر بادی ، تخت بادی ، مبل بادی و ... خریداری می کنند . با این وجود حتی در صورت آسیب دیدن نیز شما می توانید با استفاده از بسته تعمیرات اینتکس به راحتی این محصولات را تعمیر کنید . 

برای همین ما قصد داریم تا در این بخش به نقد و بررسی کامل بسته تعمیرات اینتکس پرداخته تا بتوانید با محصول آشنا شوید و همچنین روش استفاده از بسته تعمیرات اینتکس را به شما عزیزان توضیح دهیم . فارغ از هر نوع محصول بادی که دارید ، در صورت آسیب دیدن آن ها می توانید از این بسته تعمیراتی استفاده کنید . این بسته تعمیرات توسط شرکت اینتکس ساخته شده است که یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین برند های بازار بوده و برای همین این بسته تعمیراتی را نیز تولید کرده است . ولی با این وجود شما می توانید برای تعمیرات محصولات بادی دیگری همچون محصولات برند بست وی ، جیلانگ و اینتایم نیز از همین بسته تعمیرات اینتکس استفاده کنید . بنابراین هیچ محدودتی برای تعمیرات وجود ندارد . 

بسته تعمیرات اینتکس شامل دو بخش است که یکی از آن ها لیبل است و این لیبل به صورت رول شده و مقدار متوسط وجود دارد که شما می توانید با این مقدار تا چندین بار محصولات بادی را تعمیر کنید . همچنین در کنار این برچسب ، چسب مایع مخصوص نیز قرار داده شده است که می توانید از آن نیز برای تعمیرات استفاده کنید . جنس لیبل هایی که به آن اشاره کردیم از پی وی سی است . بسیاری از محصولات بادی نیز از همین جنس ساخته شده اند و به همین خاطر است که شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آن ها برای تعمیرات محصولات بادی استفاده کنید . استفاده از جنس مشترک به دلیل همخوانی خوبی که دارد می تواند باعث چسبندگی بسیار خوب در هنگام تعمیر شود . 

برای تعمیر کردن محصولات بادی باید توجه داشته باشید که بدنه محصول بادی خیس نباشد . خیس بودن می تواند باعث عدم چسبیدن مناسب محصولات شود . شما باید در ابتدای کار محل آسیب دیده را پیدا کرده و آن را مشخص کنید تا به بهترین شکل بتوانید آن را تعمیر نمایید . در صورتی که آسیب دیدگی ها ریز هستند می توانید از کف صابون و یا یک لگن آب استفاده کنید . پس از پیدا کردن محل آسیب دیدگی تنها کافیست که مقداری از برچسب را برش دهید و سپس آن بخش را به چسب مایع آغشته کنید و بر روی محل آسیب دیده بچسبانید . این چسب باید به مقدار لازم زده شود و نباید بیش از اندازه و یا بسیار کم از آن استفاده کنید تا به بهترین شکل تعمیرات شما انجام شود . 

پس از تعمیرات و چسباندن لیبل بر روی محصول بادی و محل سوراخ شده باید آن بخش را برای مدت 24 ساعت فشار دهید . برای اینکار بهترین راه این است که از یک وزنه استفاده کنید و یا یک سنگی تمیز را بر روی آن بخش آسیب دیده بگذارید . توجه داشته باشید که باید بدنه محصول بادی کاملا در روند تعمیرات خالی باشد . پس از تعمیر کردن و خشک شدن چسب بهتر است که محصول را باد کنید و دوباره محل آسیب دیده را تست کنید تا در صورت اطمینان دوباره ، با خیالی راحت تر از محصول خود استفاده کنید . برای کسب اطلاع و سفارش بسته تعمیرات اینتکس می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و یا به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...