چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت هاسکی امروزه به محبوبیت بسیار زیادی دست یافته اند و خریداران زیادی به سمت محصولات این شرکت روی آورده اند ، علت محبوبیت روز افزون محصولات این کمپانی استفاده از اجناس مرغوب برای تولید چادر مسافرتی خود و به کار گیری افراد مجرب و طراحان کار کشته بوده که توانسته در سال های فعالیت خود چادر هایی را با امکانات بیشتر و با ایمنی بسیار عالی تولید کند . شرکت هاسکی که به لاتین huski گفته می شود فعالیت خود را در کشور جمهوری چک آغاز کرد و توانست در سال ها تلاش بی وقفه ابتدا در کشور خود و در ادامه در سراسر دنیا محبوب شود . شرکت هاسکی با معروفیت خود توانست محصولات خود را در خارج از کشور نیز به فروش برساند فلذا برای فروش بهتر و نیز دسترسی بهتر خریداران به چادر های مسافرتی هاسکی ، نمایندگی های خود را در زمینه فروش چادر مسافرتی هاسکی ، در اغلب کشور های اروپایی ، آمریکا و کشور های آسیایی به راه انداخت و توانست محصولات و چادر های مسافرتی خود را جهانی کند .

لازم به ذکر است که شرکت هاسکی تنها در زمینه تولید چادر مسافرتی فعالیت نمی کند بلکه بسیاری از تجهیزات سفری دیگر را به مانند کیسه های خواب ، کوله پشتی ، عصای کوهنوردی ، قمقمه ، چکش های کوهنوردی و ... را نیز تولید می کند ، این محصولات نام برده که بیشتر توسط کوهنوردان استفاده می شود فروشگاه هاسکی را ملزم به تولید چادر های حرفه ای تر کرد ، به همین علت نیز شرکت هاسکی توانست با اعمال تغییرات ساختاری و تغییرات در جنس پایه ها ، نوع سازه و ... چادر های حرفه ای را با عنوان چادر کوهنوردی تولید کند . چادر های کوهنوردی که توسط این شرکت تولید می شوند از بهترین چادر های تولید شده برای این رشته ورزشی هستند که توسط فدراسیون کوهنوردان نیز مورد تایید قرار گرفتند ، به همین علت نیز کوهنوردان علاقه خاصی به استفاده از چادر های کوهنوردی هاسکی شده است .

چادر های مسافرتی هاسکی همواره از نظر ایمنی در سطح اول قرار گرفته و می تواند جان مسافرین و کوهنوردان را در شرایط بد آب و هوایی و مناطق سردسیری که نظیر آن ها را می توانید در کوهستان ها مشاهده کنید حفظ کند . اما چه ویژگی هایی باعث شده است تا چادر های مسافرتی و کوهنوردی هاسکی یکی از بهترین محصولات باشند ؟ همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد تغییرات در نوع ساختار چادر های مسافرتی هاسکی باعث شد تا چادر بتواند در مقابله با طوفان ها و باد های شدید مقاوم شود ، همچنین بتواند در شرایط مختلف آب و هوایی کارایی لازم را از خود نشان دهد . با اعمال تغییراتی در سازه چادر های مسافرتی هاسکی باعث شده تا این چادر ها به یکی از کم حجم ترین چادر ها در هنگام بسته بندی شود . کم حجم بودن این محصولات از مهم ترین ویژگی های چادر مسافرتی می باشد فلذا چادر هایی که بیشتر به صورت دستی حمل می شوند لازم است که حجم بسته بندی آن ها بسیار کم باشد ، به همین دلیل نیز شرکت هاسکی با در نظر گرفتن این مسئله ، اغلب چادر های مسافرتی و چادر های کوهنوردی و حرفه ای خود را با سازه های عصایی تولید کردند تا حجم بسته بندی این محصولات بسیار کاهش داشته باشد .

پس از حجم بسته بندی سبک بودن وزن چادر ها نیز بسیار اهمیت دارد ، برخی از تولید کنندگان کم تجربه یا بی تجربه برای کاهش وزن چادر های مسافرتی سعی کردند تا با ضعیف کردن سازه و با کوچک تر کردن ابعاد چادر ، محصول را از نظر وزن سبک تر کنند ، اما این کار کاملا اشتباه بوده و می بایست از طرق دیگری به کم کردن وزن چادر مسافرتی کمک کرد . برخلاف تولیدی های بی تجربه شرکت ها و کمپانی های معتبر و بزرگ چادر سازی مانند هاسکی با اعمال تغییرات ساختاری و استفاده از اجناس جایگزین توانستند وزن محصول را به صورت چشمگیری کاهش دهند . به عنوان مثال برزنت از قدیمی ترین نوع پارچه است که بیشتر مردم آن را به دلیل مقاومت و لایه های ضد آب می شناسند ، به همین دلیل چادر های قدیمی و بزرگ را با استفاده از این جنس تولید می کردند ، اما در ادامه بررسی ها تولید کنندگان با استفاده از پارچه های شمعی مانند پلی استر و پلی اورتان توانستند وزن چادر ها را از طریق تغییر جنس بدنه کاهش دهند ، این پارچه ها علاوه بر اینکه باعث مقاوم تر شدن بدنه چادرها شد وزن محصول را نیز کاهش داد . همچنین شرکت هاسکی سعی کرد تا با جایگزین کردن سازه آلومینیومی و فایبرگلاسی به جای آهن باعث کاهش وزن محصول شوند . در ادامه این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین مدل های چادر مسافرتی هاسکی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با ویژگی ها و مشخصات هرکدام آشنا شوید .

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Fighter

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل fighter یکی از بهترین چادر ها و بهترین مدل های ساخته شده توسط شرکت هاسکی است که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جذب کرده است . این چادر مسافرتی از آن دسته چادر های کاملا حرفه ای است که می توان در سفر های دشوار مانند کوهنوردی استفاده نمود ، این چادر مسافرتی در ابعاد ( طول : 390 سانتی متر ، عرض : 205 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) ساخته شده است و می توان آن را از بزرگترین چادر های مسافرتی مناسب برای کوهنوردی دانست ، و چه بسا سه فرد بالغ می توانند به راحتی در کنار یکدیگر دراز کشیده و بخوابند . ابعاد بسته بندی بسیار کوچک این محصول باعث شده حمل و نقل آن به راحتی ممکن شود . از ویژگی های این محصول می توان به مجهز بودن محصول به هواکش ، پشه بند ، جیب های بزرگ در بدنه داخلی و ... اشاره کرد ، از نظر طراحی نیز این چادر مسافرتی شکل بیضی داشته و می تواند با این نوع ساختار در برابر شدید ترین باد ها نیز مقاومت کند ، دیواره های شیب دار آن نیز می تواند از راکد ماندن آب بر روی سقف جلوگیری کند . این محصول فاقد پنجره می باشد ولی از دو درب بزرگ در دو طرف خود برخوردار است تا در صورت بروز مشکل از در دیگر بتوان خارج شد ، نبود پنجره نیز کمک کرده تا این چادر مسافرتی بتواند گرم تر باشد . جنس بدنه این محصول نیز از پارچه بسیار مرغوب پلی استر ساخته شده است و فریم آن نیز از آلومینیوم بسیار محکم تولید شده است . شما می توانید با وارد کردن کد محصول ( که عبارت Fighter 3-4 می باشد ) در قسمت جست و جوی فروشگاه اینترنتی اینتکس سایر مشخصات آن را مشاهده کنید . در پایین تعدادی از تصاویر این محصول بی نظیر را مشاهده می کنید .

چادر مسافرتی 8 نفره هاسکی مدل Boston

چادر مسافرتی 8 نفره هاسکی مدل Boston یکی دیگر از چادر های مسافرتی با ابعاد بزرگ است که توسط شرکت بزرگ هاسکی تولید شده است . این محصول نیز از محبوب ترین و پر فروش ترین چادر های هاسکی می باشد که علت این محصوبیت وصف ناپذیر را می توان به علت ایمنی بالای چادر که توام با ابعاد بزرگ آن شده است . از این محصول می توان در هر شرایطی بهره برد ، چرا که طراحی آن به گونه ای بوده که در آب و هوای بد کوهستانی نیز می تواند عملکرد خوبی را داشته باشد ، ابعاد این محصول برابر با  طول : 660 سانتی متر ، عرض : 260 سانتی متر و ارتفاع : 200 سانتی متر ) می باشد که نشان از ابعاد بزرگ محصول دارد ، همانطور که از نام محصول نیز مشخص است این چادر قادر است 8 نفر را به صورت دراز کش و افراد بیشتری را به صورت نشسته در درون خود جای دهد . این محصول نیز به مانند محصول قبل دارای بدنه ای از جنس پلی استر بوده و می تواند به بهترین شکل از نفوذ آب ، اشعه های خورشیدی و ... در امان بدارد ، همچنین این محصول دارای روکشی از جنس پلی اورتان می باشد که می توان با استفاده از آن بدنه را مقاوم تر کرد و باعث گرم تر ماندن هوای داخلی چادر شد . پایه های این چادر نیز از فایبرگلاس ساخته شده مقاومت بسیار خوبی را به چادر هاسکی داده است ، بدنه فایبرگلاسی این محصول باعث شده تا چادر علاوه بر مقاومت بالا ، وزن کمتری را داشته باشد چرا که فایبرگلاس بسیار سبک است . این محصول نیز با کد boston 8 در داخل فروشگاه intex قرار گرفته است که شما عزیزان می توانید با جست و جوی نام آن سایر مشخصات محصول را مشاهده کنید . چندی از تصاویر مرتبط با این محصول را در پایین مشاهده می کنید .

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Flame

چادر مسافرتی 2 نفره هاسکی مدل Flame نیز از سری تولیدات جدید و بسیار سبک شرکت هاسکی است که کوهنوردان بسیاری از این مدل چادر برای سفر های خود استفاده می کنند ، این چادر از نظر ابعاد کوچک تر از دو نمونه قبلی می باشد به همین خاطر نیز قادر است تا دو فرد را در درون خود جای دهد ، این چادر که ابعادی ( طول : 295 سانتی متر ، عرض : 145 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر دارد ) به مسافرین اجازه می دهد تا وسایل همراه خود را نیز در درون چادر قرار دهند و حتی فضای کافی را برای استفاده از کیسه های خواب را نیز می دهد . این چادر مسافرتی نیز به مانند مدل boston دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که در کنار آن روکشی نیز از جنس پلی اورتان دارد که می توان از آن بهره برد . اما پایه های این چادر ار جنس آلومینوم بوده تا مقاومت این مدل از چادر مسافرتی هاسکی مقاوم باشد ، همچنین وزن آن با استفاده از این فلز کاهش یابد ، به همین علت این چادر تنها 2.8 کیلوگرم می باشد ( مدل های دیگری از چادر های مسافرتی هاسکی نیز تولید شده اند که وزنی 1 کیلوگرمی دارند و حمل آن ها بسیار راحت است . ) و حمل و نقل آن به سهولت و به صورت دستی کاملا میسر است . پیشنهاد اینتکس نیز به کسانی که به دنبال چادر مسافرتی هاسکی بسیار سبک و در عین حال مقاوم هستند این چادر برتر را پیشنهاد می کند . این محصول نیز با کد Husky 2p قابل جست و جو می باشد . تصاویری از این مدل که  از بهترین مدل های چادر مسافرتی هاسکی می باشد را مشاهده می کنید .