ترامپولین حفاظ دار با قطر 5 متر

iTS 020-H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار با قطر 5 متر بزرگترین ترامپولین جامپینگ تولید شده برای تفریحات پرشی سنین 8 تا 70 سال بوده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این ترامپولین محصولی ورزشی و تفریحی بوده که برای استفاده در فضای باز و مکان های ورزشی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. محصولی که جنس کف آن از نوع پلی پروپیلن بوده که علاوه بر ضد آب بودن در برابر ساییده شدن تا حدودی مقاوم خواهد بود. این قسمت از ترامپولین توسط تعدادی از فنر های مخصوص به پایه های فلزی ضد زنگ متصل شده و راه اندازی می شود. بدنه این محصول کاملا ضد آب بوده به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. علاوه بر تمامی این ویژگی ها یک توری محافظ برای دیواره این ترامپولین در نظر گرفته شده تا باعث افزایش امنیت این کالا در زمان استفاده از آن شود. همچنین یک نردبان کوچک نیز برای آن در نظر گرفته شده تا به راحتی از آن استفاده نمایید.

  • قطر: 5 متر
  • جنس کف از پلی پروپیلن
  • جنس پایه ها از فلز ضد زنگ
  • دارای فنر های مخصوص نصب
  • دارای پوشش PVC برای فنر ها
  • مناسب سنین 8 تا 70 سال
  • دارای توری محافظ
  • دارای نردبان
  • قابل استفاده در فضای باز
  • مقاوم در برابر آب و شرایط جوی مختلف
  • کد محصول: iTS 020-H

ترامپولین حفاظ دار با قطر 5 متر

ترامپولین حفاظ دار با قطر 5 متر یکی از بزرگ ترین ترامپولین های تولید شده می باشد که مناسب برای قرارگیری در شهر بازی ها بوده و ازان بیشتر در همین خصوص استفاده می شود. هم چنین افرادی که دارای خانه های ویلایی بوده و یا باغ بزرگی را هم در اختیار دارند می توانند این محصول را خریداری کرده و در جهت استفاده های شخصی از ان بهره مند شوند. در همین رابطه نیز ما سعی داریم تا در این مطلب به صورت کامل و جامع این محصول را بررسی کرده تا خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید...

طراحی و ارگونومی ساخت

اگر نگاهی کلی به تصاویر و هم چنین ساختار این محصول بیندازید می توانید متوجه این قضیه شوید که این کالا دارای ارگونومی ساخت گرد می باشد. این عامل سبب شده تا این محصول دارای فضای بزرگی باشد که بتوانید به بهترین شکل ممکن چندین نفر به صورت هم زمان از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. بخش کف و تشک این محصول نیز انعطاف پذیری بسیار زیادی را دارا می باشد که این بخش خود با رنگ یکدست مشکی طراحی شده و تنها نام شرکت سازنده این محصول را می توانید با رنگ سفید و لاتین در مرکز این تشک مشاهده نمایید. دور تا دور این محصول هم که فنر های متصل کننده این محصول به بدنه این ترامپولین است را هم بخشی ابی رنگ پوشش داده است که از جنس PVC هم تولید شده و مقاومت خوبی دارد که در این مورد در بخش های بعدی صحبت خواهیم نمود. هم چنین پایه های این محصول نیز به گونه ای است که باعث شده تا این کالا از زمین فاصله گرفته و ارتفاع مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. این محصول دارای یک عدد نردبان هم می باشد که عبور و مرور به داخل این محصول را هم بسیار راحت کرده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا دارای توری محافظ بوده که با استفاده از ان می توانید ایمنی کودک و حتی خودتان را هم حفظ کرده و نگران اسیب های احتمالی در حین استفاده از این کالا نباشید.

جنس بدنه

همان طور که در بخش قبل به ان اشاره کردیم پوشش های محافظ فنر های این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد. هم چنین کف این کالا که مهم ترین قسمت این ترامپولین می باشد را هم پلی پروپیلن شکل داده است. در کنار این موارد باید به پایه های این کالا هم اشاره کنیم که از نوع فلز ضد زنگ طراحی و تولید شده اند که دارای قسمت های مخصوصی جهت صداگیری هم می باشد. هم چنین این محصول در برابر اب و شرایط مختلف اب و هوایی و جوی هم بسیار مقاوم بوده و هیچ گونه اسیبی نخواهد دید.

ابعاد و وزن

همان طور که از اسم این محصول پیداست و در ابتدای این مقاله هم به ان اشاره کردیم این کالا در قطر 5 متری طراحی و تولید شده است که قطعا فضای بزرگی بوده و یک محوطه کامل را برای تفریح در اختیار شما قرار خواهد داد. هم چنین این محصول دارای وزن 52 کیلو گرم می باشد که این مقدار وزن برای ابعاد بزرگ این محصول واقعا ناچیز خواهد بود. تحمل وزن بالای این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این ترامپولین به شمار می رود که از سنین 8 تا 70 سال می توانند از ان بهره مند شوند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

روش راه اندازی این محصول نیز کاملا ساده و اسان خواهد بود و تنها کافی است که در ابتدا ویدیو اموزشی این محصول را مشاهده کرده و یا با مراجعه به دفترچه راهنمای این محصول حالت کلی و تصاویر اموزشی این محصول را مشاهده کنید تا بتوانید این کالا را به بهترین شکل ممکن راه اندازی نمایید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول برای نصب زمان زیادی را نمی خواهد و معمولا این ترامپولین را یک بار برای همیشه نصب کرده و از ان استفاده می کنند و نیاز به جمع اوری روزانه ان نخواهد بود. نکته مهم دیگر هم در خصوص این محصول نحوه مراقبت از ان است که پیشنهاد می کنیم از ضربه زدن ، سوراخ کردن ، نزدیک کردن اشیا داغ و همین طور قرار دادن وسایل بسیار سنگین بر روی تشک این محصول خودداری کرده و سعی کنید در هنگام راه اندازی این محصول هم تمام نکات ایمنی را رعایت کنید تا از اسیب ها و خطرات احتمالی در امان باشید.

جمع بندی

ترامپولین حفاظ دار با قطر 5 متر یک محصول کامل و جذاب است که مناسب برای تمام سنین بوده و دارای نردبان نیز می باشد که باعث شده تا عبور و مرور ساده ای را داشته باشید. ایمنی بالا ، کیفیت عالی ، قیمت ارزان و ساختار استاندارد این محصول سبب شده تا ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...