جامپینگ 1متری دستگیره دار

T 9064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جامپینگ 1متری دستگیره دار یکی از زیباترین نمونه های تولید شده در این گروه از محصولات بوده که به دلیل کیفیت بالا و قیمتی مناسب توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد.  ارگونومی ساخت این محصول شش ضلعی بوده که دارای توان تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلوگر می باشد. این محصول دارای یک دستگیره می باشد که به شما کمک می کند که در زمان استفاده از  تعادل خود را حفظ نمایید. جنس رویه این محصول از پلی پروپیلن می باشد که مقاوم بالایی در برابر ضربه و وزن بالا دارد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول دارای پایه فلزی ضد زنگ می باشد که با توجه به ضد آب بودن برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول در مکان های مختلف مانند ویلا و مکان های ورزشی استفاده نمایید . این محصول دارای ابعاد و وزن مناسب می باشد به همین جهت این محصول را می توانید به راحتی حمل نمایید . در این محصوا بجای فنر از کش استفاده شده که به نرمی و انعطاف پذیری جامپینگ افزوده است . این کالا بسیار مناسب برای مکان های ورزشی از جمله تناسب اندام می باشد که شما می توانید انواع حرکات ورزشی خود را روی این ترامپولین انجام دهید . به همراه این محصول یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند که به راحتی این محصول را راه اندازی نمایید . برای خرید این کالای جذاب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • قطر: 1 متر
  • ارتفاع: 150 سانتی متر
  • جنس کف از پلی پروپیلن
  • جنس پایه ها از فلز ضد زنگ
  • دارای فنر های مخصوص نصب
  • دارای طول عمر بالا 
  • مناسب سنین مختلف
  • تحمل وزن 120 کیلوگرمی
  • بدنه ضد آب و ضد سایش

جامپینگ 1متری دستگیره دار یکی از بهترین نوع این گروه محصولات بوده که نسبت به کیفیت بالای بدنه دارای قیمتی مناسب می باشد. این محصول با ارگونومی ساخت منحصر به فرد خود و حفظ ایمنی شخص مصرف کننده در زمان بازی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. از این محصول علاوه بر منازل می توانید در سالن های ورزشی برای تناسب اندام استفاده کنید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی جامعی از ان دست یابیم. پس برای خرید جامپینگ متناسب با مصرف خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ترامپولین و جامپینگ ها محصولاتی برای مصارف ورزشی و تفریحی بوده که برای مواردی از جمله کاهش وزن و تقویت سیستم دفاعی بدن طراحی شده اند. اما این محصولات به دلیل هزینه و ابعاد بالا برای اغلب افراد امکان خرید ندارد. این محصول اما برای تمامی محیط ها با ساختاری استاندارد طراحی و به بازار عرضه شده است. این جامپینگ دارای پایه هایی بسیار مقاوم است که به صورت شش ضلعی ساخته شده و در هر گوشه از آن نیز یک پایه قرار گرفته است ، قسمتی از محصول که دستیگره در آن قرار دارد ، خود دستگیره نیز دارای پایه ای می باشد که بر روی زمین قرار گرفته است ، پس وجود تعداد پایه های زیاد در این وسیله باعث شده است تا وزن افراد به صورت مساوی بر روی این پایه ها پخش شود تا پایه ها دوام بیشتری داشته باشند . در قسمت کف این محصول صفحه ای با قدرت کشسانی بسیار بالا قرار گرفته که توسط کش های نانجی به پایه ها متصل شده و همین قدرت کشسانی صفحه و کش های اتصالی باعث شده تا جامپنیگ بسیار خوب و ایده آلی را داشته باشیم . لازم به ذکر است که دستگیره طراحی شده در این محصول قابل تغییر ارتفاع دارد تا افراد بتوانند به نسبت قد خود دستگیره را تغییر دهند.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که با توجه به هزینه پرداختی دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل این محصول دوست داشتنی و با کیفیت دستگیره دار از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که یکی از آن ها کف می باشد ، کف این جامپینگ از پلی پروپیلن ساخته شده است چرا که این جنس ضخامت و دوام بسیار بالایی دارد و به خوبی می تواند در برابر فشار و وزن افراد حتی با فرود بزرگسالان از ارتفاع مقاومت کند ، همچنین این جنس بسیار قدرت انعطاف پذیری دارد و می تواند کش بیاید . این صفحه با کمک کش های نانجی به پایه های فلزی متصل شده اند ، به همین علت نیز می توان گفت که استفاده از محصول برای تمامی سنین مناسب است زیرا می تواند وزن هر فرد را به خوبی تحمل کند . لازم به ذکر است که فلز استفاده شده در این محصول ضد زنگ بوده و در مجاورت و برخورد با آب پوسیده نمی شود و یا زنگ نمیزند. به همین دلیل در تمامی ظرایط جوی اب و هوا امکان استفاده از محصول وجود دارد.

ابعاد و وزن

این محصول شش ضلغی دارای قطری بالغ بر 1 متر بوده که می تواند فضایی ایده آل را برای پریدن فراهم کند ، لذا هیچگونه خطری افراد را از نظر بیرون افتادن تهدید نمی کند . ارتفاع کف جامپینگ نیز از زمین 150 سانتی متر می باشد . ارتفاع دستگیره نیز متغییر است و استفاده کننده می تواند به نسبت قد خود دستگیره را پایین تر و یا بالا تر ببرد . این دستگیره باعث می شود تا افرادی که در ابتدا کنترلی بر خود ندارند می توانند از دستگیره برای حفظ تعادل خود استفاده کنند . این وسیله قادر است تا وزن های بالا را تا 120 کیلوگرم تحمل کند بنابراین می توان گفت که تمامی سنین حتی بزرگسالان نیز می توانند از محصول بدون هیچ مشکلی استفاده کنند . وزن کلی این محصول نیز تنها 12 کیلوگرم است به همین دلیل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن امکان راه اندازی دارد. تنها کافی ست پایه ها و دستگیره ان را به بدنه اصلی متصل کرده و به راحتی از ان استفاده نمایید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده محصل قرارگیری کالا کاملا مسطح باشد.  از محکم بودن اتصالات و کش ها قبل از استفاده مطمعن شوید . دستگیره را نیز بایستی به خوبی پس از تنظیم با استفاده از اهرم ثابت کنید تا در هنگام استفاده تغییر ارتفاع ندهد. این محصول در راستای ارائه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر دارد.

جمع بندی

جامپینگ 1متری دستگیره دار یک وسیله ورزشی و تفریحی برای استفاده در تمامی فضاها از جمله منزل بوده که از کیفیت بالای بدنه برخوردار است. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...