موضوع مقاله : تشک بادی اتوماتیک

تشک بادی اتوماتیک یک محصول بادی بسیار عالی و کاربردی برای خوابیدن است که مدل های مختلفی را دارد و شما می توانید با توجه به قیمت تشک بادی و سایر موارد آن ها به مانند ویژگی ها ، نوع طراحی و ابعاد ، این محصولات را انتخاب و خریداری کنید . با استفاده از تشک بادی می توانید یک بستر مناسب و استاندارد را برای خوابیدن خود داشته باشید . توجه کنید که این تشک ها کاملا طبی هستند و به دلیل اینکه طراحی بادی داشته و رویه آن ها از جدید ترین تکنولوژی ها برخوردار هستند ، شما می توانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی را انتخاب کرده و از آن به صورت مداوم استفاده کنید . یکی از تشک های بادی که استفاده از آن به صورت مداوم بوده و قابلیت های بسیار بیشتری دارد ، تشک بادی اتوماتیک می باشد . تشک های بادی اتوماتیک با نام تشک بادی خانگی نیز شناخته می شوند برای اینکه بیشتر کاربرد آن ها در خانه بوده و برای مسافرت ها ممکن است چندان کاربرد نداشته باشد . 

همانطور که می دانید تشک های بادی به صورت بادی طراحی شده اند و هر محصول بادی به دلیل اینکه بسیار سبک و قابل حمل است ، به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید به راحتی تشک را برداشته و با خود به مسافرت ها ببرید . این در حالی است که خود تولید کنندگان تشک های بادی ، سعی کرده اند تا تشک های بادی خود را با دو طراحی متفاوت تولید کنند تا برخی از تشک های بادی مانند تشک بادی اتوماتیک مخصوص استفاده در خانه باشد و برخی دیگر از تشک های بادی مخصوص استفاده در سفر باشد که با بیشتر آن ها را با نام تشک بادی کمپینگ می شناسیم . تشک های بادی اتوماتیک در واقع به تشک های بادی گفته می شود که شامل پمپ باد برقی باشد . بیشتر تشک های بادی ساده هستند و برای آن ها پمپ باد برقی در نظر گرفته نشده است ، ولی در ساخت تشک بادی اتوماتیک ، در بدنه این تشک ها پمپ های بادی از نوع برقی قرار داده شده است که شما می توانید برای راه اندازی سریع تر تشک از پمپ ها استفاده کنید . 

یک ویژگی بسیار خوبی که پمپ های باد برقی دارند ، سرعت بسیار بالای پمپاژ هوای آن ها به داخل محصول بادی بوده و شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن تشک های بادی خود را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی اتوماتیک در دو سایز تولید میشوند که یکی از آن ها مخصوص استفاده یک نفره و تشک های بادی بزرگ تر مخصوص استفاده دو نفره خواهند بود . این یعنی حتی تشک بادی اتوماتیک نیز به مانند هر تشک بادی دیگری در دو سایز تک نفره و دو نفره ساخته شده است و شما می توانید بر اساس نیازی که دارید ، این نوع از تشک های بادی را انتخاب و خریداری کنید . وجود پمپ باد در بدنه تشک های بادی به خصوص تشک های بادی اتوماتیک دو نفره می تواند راه اندازی آن ها را بسیار سریع تر کند ، برای اینکه بدنه تشک بادی بسیار بزرگ و حجیم است ، برای همین نیازمند باد و هوای بسیار زیادی خواهد بود تا به طور کامل راه اندازی شود . برای همین است که تولید کنندگان تشک بادی اتوماتیک ، از پمپ های باد استفاده کرده اند . 

معمولا قدرت پمپ های بادی که برای ساخت تشک بادی اتوماتیک استفاده می شود یکسان است . به طور معمول شما می توانید تشک بادی اتوماتیک یک نفره را با استفاده از پمپ باد برقی خود ، در کمتر از 3 دقیقه راه اندازی کنید ، این زمان تقریبی بوده و حتی ممکن است بسیار زود تر انجام شود . در عین حال راه اندازی تشک بادی دو نفره اتوماتیک می تواند چیزی در حدود 5 دقیقه و حتی کمتر زمان برای راه اندازی به وسیله پمپ باد برقی سرخود این محصولات نیاز داشته باشد . ویژگی بسیار خوبی که این تشک های بادی دارند این است که پمپ باد در بدنه آن ها به صورت سرخود طراحی شده است و این بدان معناست که پمپ چسبیده به بدنه تشک بوده و قابل جدا شدن نخواهد بود . برای همین شما می توانید به بهترین شکل ممکن تشک های بادی را در هر زمان که دوست داشتید راه اندازی کرده و استفاده کنید . تمامی این پمپ های باد برقی با برق شهری 220 ولتی کار می کنند و شما می توانید تنها با اتصال دوشاخه به پریز برق ، پمپ باد را روشن کنید . 

معمولا برای این پمپ های باد برقی ، سیمی بیشتر از 1 متر در نظر گرفته می شود تا شما برای راه اندازی تشک بادی خود دچار مشکل نشوید . با توجه به برقی بودن تشک های بادی اتوماتیک شاید بهتر باشد که از آن ها در مسافرت ها استفاده نکنید ، به خصوص اگر قصد دارید که از تشک بادی در داخل چادر مسافرتی و یا در سفر ها استفاده نمایید . برای اینکه شما نمی توانید در طول سفر برقی را در دسترس داشته باشید تا بتوانید پمپ باد را روشن نمایید . ولی اگر دوست دارید که از تشک های بادی زمانی استفاده کنید که به هتل و یا محل اقامت خود رسیده اید و در آن جا برقی برای راه اندازی تشک بادی اتوماتیک وجود دارد می توانید از این تشک ها در سفر ها نیز استفاده کنید . با توجه به این ویژگی های بسیار خوب است که به تشک های بادی برقی تشک بادی اتوماتیک نیز گفته می شود ، برای اینکه شما در راه اندازی آن دخالتی نخواهید داشت . این پمپ های باد که در بدنه تشک بادی وجود دارند حتی به بدنه محصولات آسیبی وارد نمی کنند . برای اینکه پس از راه اندازی و پر شدن کامل تشک ، باد از کناره تشک خارج شده و به محصول آسیبی وارد نخواهد شد تا خود شما پمپ باد را قطع کنید . 


بیشتر پمپ های بادی که برای ساخت تشک بادی اتوماتیک استفاده می شود ، برای تخلیه کردن باد داخل تشک نیز کاربرد دارد ، به گونه ای که شما می توانید برای تخلیه کردن هر چه بهتر و راحت تر تشک بادی بدون اینکه زمانی را صرف کنید ، جهت باد پمپ را تغییر دهید تا به جای ورود باد به داخل تشک بادی ، باد از آن خارج شود . بدین ترتیب است که شما می توانید در راحت ترین حالت ممکن از تشک بادی اتوماتیک و بسیار سریع خود استفاده کرده و به راحتی این تشک ها را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به صورت متعدد از تشک های بادی استفاده کنید و پس از استفاده آن را جمع کرده و در محلی نگهداری کنید تا آسیبی به آن وارد نشود . اگر به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید می توانید مدل های بسیار زیادی از این تشک های بادی اتوماتیک را در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده کرده و آن ها را از برند های پر فروش بازار خریداری کنید .