تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

bestway 67836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اتوماتیک دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی از پر فروش ترین و جدید ترین محصولات بادی شرکت خارجی bestway می باشد که با توجه به ابعاد و مساحت بزرگ خود مناسب برای استفاده دو فرد بالغ می باشد . ساختار مقاوم و سه لایه این تشک بادی می تواند وزن های بالاتری را تا 300 کیلوگرم تحمل کند که تحمل وزن بسیار بالایی است ، آن هم به دلیل استفاده از اجناس بسیار خوبی همچون پی وی سی و پلی استر می باشد که در لایه های مختلف بدنه استفاده شده است . تشک های بادی همچون تشک بادی دو نفره بست وی دارای انعطاف پذیری بسیار خوبی هستند که می توانند سطحی نرم و راحت را در اختیار شما قرار دهند ، به خصوص اگر از ساختار کامفورت یا رویه مواج طراحی شده باشند .

تشک بادی دو نفره بست وی فوق در بدنه دارای پمپ بادی است که به صورت سرخود در آن بخش قرار گرفته است ، این پمپ باد به کمک برق کار می کند زیرا طراحی برقی داشته و می تواند با اتصال به برق شهری روشن شده و محصول را در مدت زمان بسیار کمی ( معمولا در 2 تا 3 دقیقه ) راه اندازی می کند . طراحی بالش دار تشک بادی دو نفره بست وی همچون به شما بستری ایده آل تر را برای استراحت کردن خواهد داد . شما می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری انجام دهید . در ادامه و در بخش نقد و بررسی بیشتر به تشک بادی دو نفره بست وی خواهیم پرداخت .

راهنمای خرید تشک بادی اتوماتیک دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

تشک های بادی از نمونه محصولات بادی هستند که در چند دسته متفاوت یعنی تشک بادی یک نفره و دو نفره ، تشک بادی داخل ماشین و تشک بادی کمپینگ تقسیم می شوند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارند . بنابراین شما بایستی قبل از انتخاب این محصولات بادی به این موارد توجه داشته باشید که قصد دارید از تشک بادی خود در خانه استفاده کنید و یا از آن در سفر ها نیز بهره مند شوید .

اگر انتخاب شما تشک های بادی می باشد که برای مصارف خانگی طراحی شده اند می توانید با توجه به نام محصولات ، مدل مد نظر خود را بیابید .در این میان تشک های بادی دو نفره طراحی شده اند که ابعاد بزرگ تری داشته و با توجه به عریض بودن خود به خوبی می توانند فضا را برای استفاده دو نفره فراهم کنند ، به همین علت نیز برای شما بسیار کاربردی خواهند بود و قیمت آن نیز از خرید تشک بادی یک نفره مجزا ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود . 

برند تولیدی تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید محصولات بادی به ویژه در خرید تشک بادی دو نفره ، این است که به برند های محصولات توجه داشته باشید ، زیرا هر برندی اورجینال و معروف نیست ، به همین دلیل نیز می توانید با انتخاب درست ، عملکرد رضایت بخشی را نیز از تشک بادی خود داشته باشید . شرکت تولیدی تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی همانطور که از نامش مشخص است ، توسط شرکت bestway تولید شده است .

شرکت بست وی یک برند چینی تحت لیسانس آمریکا می باشد که تولیدات بسیار موفقی را داشته و توانسته به خوبی به یکی از رقیب های بزرگ برای شرکت های معروف دیگر همچون اینتکس ، جیلانگ و اینتایم گردیده است . این برند محصولات خود را با پارامتر ها و متریال های بسیار عالی تولید کرده است که با نازل ترین قیمت نیز به مشتریان خود ارائه کرده است . 

مراقبت و نگهداری تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

تشک بادی اتوماتیک به منزله اینکه از لایه های نسبتا نازک و با ساختار بادی تشکیل شده است ، نیازمند مراقبت و نگهداری است که می توانید به خوبی با مراقبت صحیح ، برای سال های طولانی از محصولات بهره ببرید ، بنابراین بایستی در هنگام استفاده به این نکات مهم که در ادامه خواهیم گفت توجه داشته باشید .

یکی از این موارد عدم برخورد و ضربه با اجسام تیز و برنده است که می تواند به محصول صدمه وارد کند ، این در حالی است که موارد دیگری همچون فشار دادن بسیار زیاد هنگام باد بودن تشک بادی ؛ پریدن بر روی آن ؛ پرتاب کردن و عوامل اینچنینی نیز می تواند منجر به آسیب دیدن تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی شود .

نقد و بررسی تشک بادی اتوماتیک دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی از طبی ترین تشک های بادی طراحی شده فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای استراحت کردن و خواب های شبانه بسیار مناسب است . تشک بادی فوق مناسب برای استفاده دو نفره بوده و به دلیل ساختار نرم و طبی که دارد ، برای خوابیدن های طولانی مدت بسیار مناسب است و می تواند جایگزین بسیار عالی برای مصارف خانگی و حتی سفری باشد . چنانچه در سفر های خود و گرفتن هتل یا ویلاهای اجاره ای نیز می توانید تشک بادی دو نفره را با خود به همراه برده و به جای استفاده از تشک ها و تخت های این مکان ها از تشک بادی شخصی خود استفاده کنید و خوابی آرام و دلچسب را برای خود رقم بزنید . این تشک بادی دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی است که در بخش های بعدی بیشتر با این محصول زیبا و پر فروش آشنا خواهید شد .

طراحی و ساخت تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی توسط برند خوب bestway تولید شده است که از کیفیت ساخت بسیار خوبی تولید شده است . این تشک از عرض پهن تری برخوردار است زیرا برای استفاده دو نفره طراحی شده است و می تواند فضای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به صورت دو نفره به خوبی از آن استفاده کنید .

این تشک از طراحی رویه مواج برخوردار است که این طراحی برای انعطاف پذیری سطح تشک بادی و فرم پذیری آن طراحی گردیده است ، تا اینچنین فشاری در هنگام خواب به اندام ها وارد نشود و بتوانید طولانی مدت استراحت کنید . رویه این محصول دارای طرح بوده که آن را از سادگی خارج کرده است و زیبایی را به تشک بادی بخشیده است .

از ویژگی های بسیار خوبی که تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی دارد می توان به داشتن بالش بادی سرخود اشاره کرد که شما را از داشتن بالش بادی دیگر بی نیاز خواهد کرد . بالش بادی سرخود به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و نمی توانید آن را جدا کنید . اما این بالش بادی کاملا ارتفاع استانداردی داشته و کاملا مناسب است .

در بدنه تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی همانطور که از نام محصول مشخص است ، پمپ باد برقی قرار دارد که شما می توانید با استفاده از آن نسبت به راه اندازی محصول اقدام کنید . رویه این محصول دارای رنگ طوسی و خاکستری بوده و لبه های آن به رنگ سیاه می باشد .

جنس تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

جنس رویه این محصول از مخمل بوده که باعث نرم شدن سطح تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی می شود و دیگر به مانند سایر تشک ها رویه طرح چرم ندارد تا بدن شما عرق نکند .  جنس کناره های آن نیز از PVC طرح چرم بوده که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. کف آن هم از PVC دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر فشار دارد . یکی دیگر از مزیت های این تشک این است که شما می توانید از آن به عنوان تشک مواج بر روی آب های کم عمق نیز استفاده کنید .

این تشک بادی تنها مختص استفاده در منزل نمی باشد و می توانید آن را با خود به سفر برده و در مسافرت و فضای باز نیز استفاده کنید زیرا این جنس در برابر نور نیز مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد و همچنین بدنه ضد آب این محصول می تواند طول عمر بالایی را برای تخت بادی دو نفره به همراه داشته باشد . پی وی سی حساسیتی را برای پوست نیز ایجاد نمیکند چرا که مواد اولیه آن از مواد غیر شیمایی ساخته شده است . 

راه اندازی تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

راه اندازی تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی بسیار ساده و آسان است ، زیرا این محصول دارای پمپ باد سرخود می باشد که با کمک برق کار می کند ، شما می توانید سیم پمپ باد را به برق متصل کرده و بتوانید محصول را در کمترین زمان راه اندازی کنید . این پمپ می تواند با سرعت بسیار زیادی در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید و حتی آن را در کمترین زمان تخلیه کنید .

زیرا این پمپ به صورت دوکاره بوده و می تواند عملیات وکیوم و تخلیه باد تشک را نیز انجام دهد . این ویژگی بسیار عالی به شما می تواند اجازه دهد تا در هر بار استفاده ، آن را جمع آوری کنید و فضای اشغال شده را آزاد کنید . از ویژگی های بسیار خوبی که پمپ باد برقی تشک بادی دو نفره بست وی دارد می توان به عدم آسیب رساندن به تشک بادی حتی در مواقعی که دیرتر پمپ را قطع می کنید ، اشاره کرد ، چرا که ساختار این پمپ به گونه ای است که می تواند پس از پر شدن تشک بادی ، باد را از محفظه کناری خود خارج کرده که شما می توانید با شنیدن تغییر صدای پمپ ، آن را خاموش کنید .

پنچرگیری تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

در بخش توضیحات در رابطه با جنس این محصول و همچنین نحوه نگهداری و مراقبت از آن به صورت کامل و جامع اشاره شد که متوجه شدیم که این محصولات به دلیل ساختار بادی که دارند ، آسیب پذیر هستند ، حال در این بخش قصد داریم تا به رفع مشکل آسیب دیدگی تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی بپردازیم تا بتوانید از پس آسیب دیدن این محصولات بادی ، آن را تعمیر کرده و دوباره استفاده کنید . 

همانطور که توجه داشتید ، این تشک بادی قابل تعمیر است ، برای تعمیرات شما به برچسب تعمیرات احتیاج دارید که می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری و تهیه کنید ، اما توجه داشته باشید که شرکت اینتکس در کنار جعبه محصول ، برچسب تعمیراتی قرار داده است که می توانید از آن برای تعمیرات خود استفاده کنید . 

بسته های تعمیراتی شامل برچسب و چسب مایع است که برای پنچرگیری می توانید بخشی از برچسب یا همان لیبل که اغلب همجنس با بدنه تشک های بادی است ، را به مقدار لازم برش داده و سپس یک طرف آن را آغشته به چسب مایع مخصوص کنید ، میزان چسب نباید بسیار زیاد باشد که شرّه کند و یا بسیار کم باشد که به خوبی نبچسبد .

بهتر است برچسب را به صورت گرد و دایره ای شکل برش دهید که گوشه ندارد . سپس بعد از آن برچسب را به بخش آسیب دیده چسبانید و بفشارید ، سپس محل را برای مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا چسب به خوبی بچسبد و تعمیرات به بهترین شکل انجام شود .

خدمات پس از فروش تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی

خدماتی که فروشگاه تهران اینتکس برای تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی به عنوان خدمات پس از فروش ارائه کرده است ، تعمیرات تخصصی این محصولات است که می توانید در صورت بروز مشکلاتی برای محصولات بادی خود همچون سوراخ شدن و پارگی می توانید محصول را برای تعمیرات به فروشگاه تهران اینتکس تحویل دهید و یا در صورتی که در محل ها و شهر های دورتر هستید می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات به فروشگاه ارسال کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا راهنمایی بیشتر در خرید ، می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

  • تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ باد برقی
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 30 سانتی متر
  • ارتفاع به همراه بالش بادی سرخود : 22 سانتی متر
  • تحمل وزن : 300 کیلوگرم
  • مناسب برای استفاده دو نفر
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • لایه های داخلی از پارچه مش پلی استر
  • دارای بالش بادی سرخود
  • دارای پمپ باد برقی دوکاره سرخود
  • قابلیت راه اندازی پمپ باد با برق شهری 220-240 ولتی
  • راه اندازی در مدت زمان 2-3 دقیقه
  • دارای رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • کد محصول : bestway 67836

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...