موضوع مقاله : تشک بادی برای کمپ

تشک های بادی وسیله های بسیار عالی برای استراحت کردن هستند و شما اگر با شناخت بهتر تشک های بادی بتوانید مناسب ترین مدل ها را خریداری کنید ، می توانید بستر های فوق العاده خوبی را برای خوابیدن داشته باشید . به همین جهت توصیه می کنیم تا در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین تشک بادی برای کمپ را به شما عزیزان معرفی کنیم . یک ویژگی بسیار خوب که در تمامی تشک های بادی به خصوص تشک بادی کمپینگ وجود دارد ، وزن بسیار سبک آن ها می باشد . دلیل وزن سبک تشک بادی طراحی بادی و استفاده از مواد سبک در تولید آن ها می باشد ، برای همین شما محصولاتی قابل حمل و پرتابل را خواهید داشت که حتی در سفر ها نیز می توانید از آن ها استفاده کنید . تشک های بادی در حالت راه اندازی شده خود ابعاد بزرگی را دارند و زمانی که باد آن ها تخلیه شود ، مشاهده خواهید کرد که ابعاد تشک بسیار کوچک تر از همیشه خواهد شد و شما می توانید به آسانی آن را همراه خود به مسافرت ها ببرید و در هر شرایطی از آن ها استفاده کنید . 

تشک های بادی همانطور که اشاره شد ، مدل های مختلفی دارد و بهتر است که شما با شناخت بیشتر تشک های بادی ، آن ها را انتخاب کنید . به عنوان مثال برخی از تشک های بادی مناسب برای استفاده خانگی بوده و بیشتر برای این نوع فضا ساخته شده اند . این در حالی است که تشک هایی نیز برای کمپ ها و برای سفر ها ساخته شده اند که با نام تشک بادی کمپینگ شناخته می شوند . تشک های بادی کمپینگ تشک هایی هستند که طراحی آن ها و جنسی که دارند ، باعث شده است تا بیشتر برای استفاده در سفر ها و استفاده در طبیعت ها مناسب باشد . به عنوان مثال تشک بادی کمپینگ نسبت به تشک بادی خانگی از ارتفاع و تقریبا از ابعاد کوچک تری برخوردار است و همچنین در حالت بسته بندی شده خود نیز ، حجم بسته بندی کوچک تری را خواهد داشت . برای همین به سادگی شما می توانید تشک های بادی کمپینگ خود را به همراه داشته باشید و آن را به سفر ببرید . این تشک ها حتی قابلیت حمل با کوله پشتی را داشته و شما می توانید برای سفر های پیاده خود نیز حتی تشک بادی را به همراه ببرید و از آن ها استفاده کنید . 

همچنین در نظر داشته باشید که تشک های بادی که برای استفاده در کمپ ها ساخته شده اند ، ممکن است از نظر جنس تفاوت هایی با مدل های خانگی داشته باشند . به طور کلی تمامی تشک های بادی از پی وی سی ساخته می شوند ، ولی ممکن است برای ساخت تشک بادی کمپینگ از پی وی سی برزنتی و یا روکش های برزنتی و نایلونی استفاده شود . این طراحی می تواند باعث دوام تشک بادی کمپینگ شود ، برای اینکه این محصولات به دلیل استفاده در طبیعت و در سفر ها ، بیشتر در معرض آسیب دیدگی قرار دارند و اگر از بدنه مقاوم تر و ضخیم تری ساخته شده باشند ، می توانند به مراتب شرایط بهتری را برای شما ایجاد کند تا در برابر ضربه ها و آُسیب ها کیفیت بهتری را از خود نشان بدهد . البته توصیه می شود که در هنگام استفاده از تشک بادی در کمپ ، از زیرانداز استفاده کنید و تشک بادی را روی آن قرار دهید تا آسیب نبیند ، برای اینکه عمدتا تشک های بادی از قسمت کف آسیب می بینند ، به خصوص که در طبیعت قرار است از آن ها استفاده شود . سطح زمین سنگ ریزه ها و شاخ و برگ وجود دارد که تمامی آن ها می توانند به تشک آسیب وارد کنند . 

بنابراین سعی کنید تا یک زمین مناسب برای راه اندازی تشک بادی انتخاب کنید . همچنین یک تفاوت در میان تشک بادی مخصوص کمپ و تشک های بادی خانگی وجود دارد و آن هم این است که بیشتر تشک های بادی خانگی دارای رویه هایی از جنس جیر و ... هستند ، ولی تشک های بادی مخصوص کمپ ممکن است در برخی از مدل ها و تنها رویه آن ها از جیر ساخته باشند . در میان تشک های بادی خانگی مدل هایی ساخته شده اند که دارای بدنه ای تماما جیر بوده که آن را مناسب برای مصارف خانگی کرده است . از سایر ویژگی هایی که شما می توانید از تشک بادی مخصوص کمپ داشته باشید ، این است که تشک های بادی را در داخل چادر مسافرتی راه اندازی کنید . تشک های بادی کمپینگ به مانند تشک بادی خانگی در دو مدل ساخته شده اند که تشک بادی کمپینگ یک نفره و تشک بادی کمپینگ دو نفره می باشد . بنابراین شما می توانید با توجه به نیاز های خود یکی از این دو مدل را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . 

حتی برای استفاده از تشک بادی کمپینگ در چادر مسافرتی ، بایستی به ابعاد چادر توجه داشته باشید و بر اساس آن تشک های بادی یک نفره یا دو نفره را خریداری کنند . معمولا ابعاد تشک های بادی استاندارد است ، ولی با این حال ممکن است چند سانتی متری تفاوت در میان مدل ها وجود داشته باشد ، اما این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت های تولید کننده بزرگی همچون اینتکس و بست وی یا ایزی کمپ و یا کلمن که از تولید کنندگان مطرح تشک بادی کمپینگ هستند و سال ها فروش تشک بادی کمپینگ را انجام می دهند ، با در نظر داشتن قد افراد ، این تشک های بادی را تولید کرده اند و برای همین تمامی رده های سنی می توانند از تشک بادی کمپینگ استفاده کنند . نکته دیگر این است که هر تشک بادی بسته به نوعی که دارد می تواند وزن های مختلفی را نیز تحمل کند ، برای همین در هنگام خرید تشک بادی کمپینگ به این نکته توجه داشته باشید . این موارد و مشخصات مهم تشک های بادی کمپینگ در صفحه محصول مورد نظر در فروشگاه اینترنتی اینتکس درج شده است که با توجه به آن می توانید محصولات را انتخاب و خریداری کنید .