تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

air mattress 10

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 از نمونه تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که این مدل با توجه به ابعاد و ساختاری که دارد مناسب برای استفاده در ماشین ام وی ام X33 می باشد . بنابراین شما می توانید با اطمینان خاطر این مدل را انتخاب کرده و از آن در ماشین خود استفاده کنید . با توجه به ساختاری که این محصول دارد ، شما می توانید آن را بر روی صندلی عقب ماشین قرار دهید ، به طوریکه بخش برجسته آن در قسمت زیرپایی قرار گرفته و می تواند آن را پوشش دهد تا اینچنین سطح صاف را برای استفاده شما ایجاد کند . شما می توانید برای نشستن و دراز کشیدن از این تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید . شما می توانید این مدل را در رنگبندی های دیگر نیز خریداری کنید زیرا در رنگ های مشکی ، طوسی و کرم نیز تولید شده است . جنس تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 از پی وی سی می باشد که یکی از مناسب ترین اجناس برای ساخت تشک بادی و سایر محصولات بادی می باشد ، زیرا انعطاف پذیری بالایی داشته و از مواد پلاستیکی طبیعی ساخته شده است و حساسیتی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد . همچنین پی وی سی استفاده شده دارای رویه مخملی بوده که سطحی لطیف را در اختیار قرار داده است و از تعریق بدن جلوگیری خواهد کرد . طول عمر تشک بسیار بالا بوده و در صورت آسیب دیدن نیز می توانید آن را تعمیر کنید . شما می توانید از این تشک بر روی زمین نیز استفاده کنید . 

تفاوتی وجود ندارد که شما قصد رفتن به سفر دور داشته باشید یا نزدیک ، زیرا تشک های بادی داخل ماشین در هر شرایط و در هر سفری قابل استفاده بوده و فرقی ندارد که می خواهید سفر دور و درازی داشته باشید و یا به پکنیک خواهید رفت . همچنین اگر فرزندی دارید ، تشک بادی می تواند برای آن ها یک انتخاب جذاب و دوست داشتنی باشد ، زیرا آن ها می توانند بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنند . به خصوص که به همراه این محصولات بادی ، دو بالش بادی در نظر گرفته شده است که آن ها نیز به صورت بادی بوده و کمترین فضا را اشغال می کنند و به سرعت نیز راه اندازی می شوند . شاید اصلا برای راه اندازی آن ها نیازی به پمپ باد نداشته باشید . 

ولی وجود پمپ باد فندکی در کنار تشک بادی داخل ماشین ام وی ام ، یک مزیت برای محصول به شمار می آید ، چرا که در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید تشک های بادی داخل ماشین را که محصولات بادی بزرگی هستند ، راه اندازی کنید . بیشتر محصولات بادی سایز بزرگ نیازمند پمپ باد هستند و برای همین در کنار بیشتر مدل ها ، پمپ باد قرار می گیرد و اگر پمپی وجود نداشته باشد ، بایستی آن را خریداری کنید . اما تشک بادی داخل ماشین ام وی ام یک پمپ باد فندکی مخصوص دارد که می توانید از آن برای راه اندازی تشک استفاده کنید . این پمپ ها برای سفر نیز مناسب بوده و نیازی به برق شهری ندارند . شما عزیزان می توانید تشک بادی داخل ماشین ام وی ام را در رنگبندی های مختلف انتخاب و خریداری کنید . محبوب ترین رنگ های این محصول بادی ، رنگ های سورمه ای ، کرمی ، طوسی و مشکی می باشد .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 ، تشکی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که با توجه به ابعادی که دارد بیشتر برای استفاده در ماشین های ام وی ام شاسی بلند مانند ماشین ام وی ام X33 می باشد که می توانید با استفاده از آن در سفر های خود تختی نرم و بسیار عالی برای استراحت کردن داشته باشید . تشک های بادی دارای ویژگی ها و مزایایی هستند که سبب شده تا به محبوبیت بسیار بالایی دست یابند ، با خرید تشک بادی داخل ماشین می توانید لحظات شادی را در سفر تجربه کرده و در هر نقطه ای طبیعت که دوست دارید ساکن شده و دیگر نیازی به ویلا یا خانه نداشته باشید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 با ما همراه باشید .


تولید و طراحی تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

نحوه تولید و طراحی تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 همانطور که از نام محصول مشخص است به صورت بادی می باشد که این طراحی بادی تشک ، سبب آن شده است که انعطاف پذیری بالایی را از سوی تشک داشته باشیم . تمامی بخش های این تشک بادی بوده و در قسمت زیرین آن دو برجستگی بزرگ وجود دارد که می تواند بخش زیرین یا همان زیرپایی ماشین را پر کرده و سطحی صاف را ایجاد کند . تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 نیز به مانند تشک های بادی خانگی دارای رویه ای مواج بوده که انعطاف پذیری تشک را بیشتر نموده است تا اینچنین احساس راحتی بیشتری را در هنگام خوابیدن و استراحت کردن داشته باشید . این تشک دارای رویه ای مخملی بوده و به همراه خود دو بالش بادی دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید .

مزایا تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

از مزایا تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 می توان به وزن بسیار سبک 3 کیلوگرمی و همچنین حجم بسته بندی کوچک آن اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول را سفر ها به همراه داشته باشید . لازم به ذکر است که این تشک دارای ساک حمل مخصوص است که در صورت عدم نیاز به تشک بادی داخل ماشین در سفر می توانید آن را در ابعاد کوچکی بسته بندی کرده و در صندوق عقب ماشین قرار دهید . از مزایا دیگر تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 می توان به داشتن جنس بسیار عالی و با کیفیت اشاره کرد که طول عمر محصول را زیاد کرده و انعطاف پذیری خوبی را به محصول بخشیده است ، همچنین این محصولات قابلیت تعمیر دارند که در بخش های بعدی به آن ها اشاره هایی خواهیم کرد .

جنس تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 از pvc مخملی می باشد که این جنس در واقع نوعی پلاستیک طبیعی منعطف است که از مواد غیر سمی تشکیل شده و حساسیتی را برای پوست ایجاد نمیکند ، این جنس همچنین ضد آب و ضد اشعه خورشیدی بوده و در برابر عوامل محیطی و دماهای معقول مقاوم و با دوام است ، از این رو طول عمر بالای تشک بادی داخل ماشین را می توان به دلیل استفاده از جنس مرغوب آن دانست . البته این پی وی سی دارای رویه مخملی بوده که خاصیتی ضد تعریقی را به تشک بخشیده و سطح تشک را نرم و لطیف تر کرده است .

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

شما می توانید برای راه اندازی ساده و سریع تر تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33 از پمپ های باد استفاده کنید . با توجه به اینکه قصد دارید با پمپ تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کنید ، استفاده از پمپ های فندکی نیز بسیار مناسب خواهد بود چرا که با باتری ماشین و با کمک جافندکی ماشین کار می کند .

مراقبت و تعمیرات تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33

گاهی ممکن است که در برخورد و یا ساییدگی تشک بادی داخل ماشین با سطوح زبر یا تیز آسیب ببیند ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که از تشک بادی به خوبی استفاده و نگهداری کنید ، با این حال اگر تشک آسیب دید شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص که اغلب در کنار محصول موجود است ، تشک را تعمیر کنید و یا می توانید محصول را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل دهید . در صورت نیاز به برچسب تعمیراتی می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

  • تشک بادی داخل ماشین ام وی ام X33
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : 10 air mattress

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...