تشک بادی داخل ماشین برزنتی

YT-200-B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین برزنتی

تشک بادی داخل ماشین برزنتی از سری محصولات صندلی عقب ماشین می باشد که دارای ظاهری زیبا و جذاب است و در مسافرت های شما عزیزان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . با استفاده از این تشک بادی می توانید صندلی عقب ماشین را به یک فضای بزرگ برای خوابیدن تبدیل کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید . این تشک بادی از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که دارای ضخامت بالایی است و از لحاظ کیفیت و استحکام خیال شما را راحت می کند . رویه این تشک بادی مواج می باشد که باعث گردش هوا در بین بدن شما و سطح تشک شده و تا حد امکان از تعریق شما جلوگیری می کند .

تشک بادی داخل ماشین برزنتی به دلیل اینکه ساختار چند لایه دارند ، می توانند دوام بیشتری داشته باشند تا اینچنین وزن بالاتری را بتواند به خوبی تحمل کند . البته که بسیاری از تشک های بادی داخل ماشین جدید نیز رویه ای بسیار مقاوم و برزنتی دارند که سبب افزایش دوام و کیفیت آن ها شده اند . این جنس علاوه بر دوام بسیار خوبی که دارد ، یک ویژگی بسیار بارز داشته و آن هم ضد آب بودن تشک بادی داخل ماشین است . به همین علت اگر مایع و یا آبی بر روی تشک بادی داخل ماشین ریخته شود ، به داخل آن نفوذ نکرده و شما می توانید با استفاده از یک دستمال ، نم آن را بگیرید . رویه این تشک به دلیل خاصیت جیری که دارد ، می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری نماید ، بنابراین اگر در روز های گرم سال نیز قصد مسافرت داشته باشید ، باز هم می توانید از تشک بادی داخل ماشین استفاده کنید . 

این تشک بادی داخل ماشین ، ابعاد استانداردی داشته و برای همین مناسب برای استفاده در بسیاری از ماشین های سواری خواهد بود . برای همین می توانید با اطمینان خاطر آن را خریداری کنید . اما اگر تردیدی در این مورد دارید ، می توانید خرید خود را به صورت تلفنی ثبت کنید تا تشک بادی داخل ماشین مخصوص ماشین سواری شما ، برایتان ارسال گردد . همچنین اگر ساکن تهران هستید ، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و این محصول را از نزدیک مشاهده کرده و سپس آن را سفارش دهید . خرید حضوری شما می تواند به همراه تخفیفات ویژه تر باشد . این محصول در چند رنگبندی طراحی شده و به همراه خود بالش بادی همراه دارد .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین برزنتی

تشک بادی داخل ماشین برزنتی

طراحی و آرگونومی ساخت :

تمامی محصولات بادی بنا به کاربردی که دارند از یک سری استاندارد های جهانی پیروی می کنند که این استانداردها در این تشک بادی برزنتی نیز رعایت شده است و فضای مهندسی شده ای را در صندلی عقب ماشین برای شما فراهم می کند . همچنین رویه این محصول از پی وی سی می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد که این نرمی باعث جلوگیری از خستگی در استفاده ی طولانی مدت می شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی برزنتی با ضخامت بالا می باشد که این ضخامت بالا بر کیفیت های این تشک بادی افزوده است ، استفاده از جنس پی وی سی در بسیاری از محصولات بادی مرسوم می باشد و این استفاده به علت استحکام بالا در برابر فشار و شرایط مختلف آب و هوایی می باشد . رویه تشک بادی برزنتی دارای شیارهای عمودی مانندی می باشد که باعث راحتی شما شده و همچنین گردش هوا را در بین بدن شما و سطح تشک به راه انداخته و مانع از تعریق بدن شما می شود که در فصول گرم سال بسیار به کمک شما می آید و یکی از امتیازهای این تشک بادی نسبت به سایر تشک های بادی به حساب می آید . 


ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول شامل تمامی استاندارد های جهانی می باشد و شرایط مطلوبی را برای شما فراهم می کند . این محصول دارای ابعاد ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 87 سانتی متر و ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد که استانداردهای متداول برای تشک های بادی صندلی عقب ماشین را برای شما فراهم می کند .

اما وزن خود محصول به همراه بسته بندی آن 3.4 کیلوگرم می باشد که نشان از وزن پایین آن و همچنین قابلیت حمل راحت می باشد که به علت استفاده از این محصول در سفر این وزن کم آن بسیار موثر می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت تحمل وزن آن می باشد که دارای حداکثر تحمل وزن 160 کیلوگرم می باشد و این تحمل وزن نشان از کیفیت بالای این محصول دارد .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول به صورت کاملا ساده و توسط پمپ های بادی دستی و اتوماتیک امکان پذیر می باشد . اگر برای باد کردن این محصول از یک پمپ بادی 220 ولت استفاده کنید این تشک بادی در کمتر از 3 دقیقه باد می شود و از این لحاظ نگرانی را برای شما ندارد . برای نگهداری از محصولات بادی باید نکاتی رعایت شود که در زیر به نکاتی از آن اشاره می کنیم . در مرحله اول ابتدا برای جلوگیری از کاهش طول عمر این محصول از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن این محصول جلوگیری کنید ، در مرحله بعد از پریدن و جامپینگ بر روی محصول جلوگیری کنید زیرا طول عمر آن را به شدت کاهش می دهد . برای مراقبت از سایر محصولات بادی باید آن ها را از اجسام تیز به دور نگه دارید زیرا محصولات بادی در مقابل این اجسام بسیار آسیب پذیر می باشند .


جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین برزنتی محصول جذاب و کاربردی می باشد که در بسیاری از سفرهای ما می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و لذت سفر را برای شما دو چندان می کند . این تشک بادی دارای  گارانتی 48 ساعته سلامت فیزیکی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که با خیال راحت می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای پمپ باد فندکی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول: YT-2

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...