تشک بادی داخل ماشین برلیانس

TDM-3121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین برلیانس

برلیانس یک خودرو جدید و تازه تولید شده می باشد که از شکیل ترین خودروهای حال حاضر موجود در ایران است. از همین رو شرکت تهران اینتکس در اقدامی جالب در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تولید تشک بادی داخل ماشین برلیانس کرده است که ان را با بهترین کیفیت و در عین حال با مقرون به صرفه ترین هزینه روانه بازار کرده است تا بتواند نظر شما مشتریان گرامی و دارندگان این خودرو را جلب کند.

از همین رو در ارتباط با این محصول نیز باید گفت که رویه ای شیار دار داشته که در هنگام خوابیدن از تعریق شما جلوگیری می کند. هم چنین این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم ساخته شده از نوع PVC دارد که استحکام بی نظیری داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. در کنار این موارد باید گفت که شما برای راه اندازی این محصول هم می توانید به دفترچه راهنما تعبیه شده در داخل این محصول مراجعه کرده و اموزش های لازم را از ان فرا بگیرید. نکته قابل توجه دیگر در خصوص این محصول این است که جای کمی را اشغال کرده و از وزن کمی هم بهره می برد که همه این عوامل باعث شده تا بتوانید به این محصول اتکا کنید. هم اکنون این تشک بادی بی نظیر را می توانید از سایت اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین برلیانس

تشک بادی داخل ماشین برلیانس

همان طور که در بخش توضیحات این محصول به ان اشاره شد این کالا منحصر به فرد برای خودرو برلیانس طراحی و تولید شده است که از کیفیت بالایی برخوردار است. نوع طراحی ، رنگ بندی شکیل و هم چنین داشتن خصوصیاتی همچون وزن کم و تحمل وزن بالا از خصوصیات بی نظیر این تشک بادی داخل خودرو به شمار می رود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی کامل تشک بادی داخل ماشین برلیانس بپردازیم....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مواردی که باعث شده تا این محصول در بازار از فروش خوبی بهره مند شود نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان است که به صورت دقیق و مهندسی شده تنظیم گردیده است. این محصول ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد که فوق العاده جذاب و با کیفیت است. لبه های این تشک بادی به صورت گرد طراحی شده که دقیقا در داخل خودرو شما کیپ شده و قرار می گیرد. بر روی رویه اصلی این محصول هم چندین خطوط شیاردار به صورت موازی هم و با فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته اند که باعث شده تا یک سطح شیاردار را شاهد باشیم تا در هنگام استراحت باعث گردش هوا شود. در دو طرف این محصول هم قسمتی به صورت فرو رفته طراحی گردیده است که حد فاصل صندلی های جلو می باشد. هم چنین پایه های این محصول هم به صورت ضخیم طراحی شده که دقیقا فضای خالی در کف خودرو را پر خواهد کرد. علاوه بر این ها باید به رنگ این تشک بادی هم اشاره نمود که به صورت یکدست زرشکی رنگ تولید گردیده است. البته این محصول رنگ های دیگری هم دارد که می توانید ان ها را هم انتخاب کنید.


جنس بدنه

همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد این محصول به صورت شیاردار طراحی شده است که این عامل باعث شده تا این تشک به صورت ضد تعریق به شما عزیزان تقدیم شود. هم چنین رویه ، بخش های کناری و کف این محصول همگی از نوع PVC ساخته شده اند که رویه ان مخملی بوده و بخش های کناری هم از نوع طرح چرم ساخته شده است. هم چنین کف این محصول به صورت دو لایه پیاده سازی گردیده که بسیار با کیفیت است.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید به این نکته اشاره نمود که این کالا در طول 143 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر و همچنین ارتفاع 43 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تمامی این ابعاد طبق استاندارد خودرو برلیانس پیاده سازی شده است. علاوه بر این ها این کالا می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند و خود تشک هم تنها 3.4 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این کالا کاری فوق العاده ساده و اسان است. در ابتدا کافی است شما یک عدد پمپ باد تهیه کرده و پس از ان این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس به دنبال دریچه باد تعبیه شده بر روی این کالا گشته و ان را پیدا نمایید. پس از ان می توانید به سادگی و در عرض کمتر از چند دقیقهاین کالا را به صورت کامل باد کرده و در انتها نیز دریچه باد را ببندید تا باد از ان جا خارج نشود. برای جمع اوری این محصول و در زمان هایی هم که قصد استفاده از این کالا را ندارید می توانید به سادگی دریچه باد را باز کرده تا باد از ان جا خارج شود. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که مراقبت از این تشک بادی هم کاری ساده و اسان است. شما در ابتدا باید اشیا نوک تیز و یا هر گونه وسیله دیگری که می تواند به این کالا اسیب برساند را از کنار این تشک بادی دور کنید تا با خیال راحت بتوانید از ان استفاده کنید. هم چنین بهتر است از پریدن و یا وارد کردن وزن بیش از 150 کیلو گرم به این تشک هم جدا خودداری کنید تا دچار اسیب های جدی تر نشود.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین برلیانس یک محصول با کیفیت و زیبا می باشد که در رنگ بندی فوق العاده شکیل و با یک کیفیت فوق العاده بالا تولید شده و شرکت تهران اینتکس به تازگی ان را با کمترین قیمت ممکن به بازار عرضه کرده است. هم اکنون می توانید این کالا را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین برلیانس
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...