تشک بادی داخل ماشین بنز

intex 66637

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین بنز

تشک بادی داخل ماشین بنز با طراحی متفاوت و منحصر به فرد ساخته شده و مناسب برای سواری های شرکت بنز می باشد که می توانید از آن در سفر ها و تعطیلات آخر هفته یا گردش های دور و نزدیک استفاده کنید . این تشک در بخش عقب ماشین قرار گرفته و به واسطه طراحی  خاص خود به خوبی می تواند فضای زیرپایی را پر کرده و سطحی صاف را برای نشستن یا دراز کشیدن فراهم کند . با توجه به این موضوع شما حتی می توانید در داخل ماشین ساکن شوید و حتی شب را سحر کنید . ساختار این تشک به صورت بادی بوده و همین موضوع سبب شده است تا ابعاد بسته بندی شده تشک بسیار کوچک باشد تا اینچنین بتوانید به سادگی محصول را در صورت عدم نیاز بسته بندی کرده و نگهداری کنید . ابعاد این تشک در حالت بسته بندی به  60x30x48 سانتی متر می رسد که ابعاد کوچکی بوده و به واسطه ساک حمل به راحتی می توانید آن را جابجا کنید . شما می توانید برای راه اندازی سریع تر از پمپ های باد استفاده کنید . این تشک در رنگبندی های دیگری نیز طراحی شده است که می توانید به دلخواه مدل مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . در بخش نقد و بررسی نیز توضیحات کاملی در رابطه با محصول ارائه شده است . 

فرقی ندارد که ماشین شما چیست ، زیرا همواره سفر کردن با ماشین شخصی لذت دیگری داشته و بسیاری از افراد دوست دارند که برای رفاه بیشتر و گشت و گذار بهتر با ماشین های خود به مسافرت بروند ، برای همین است که فروشگاه اینتکس تشک های بادی داخل ماشین را برای تمامی ماشین های ایرانی و خارجی موجود کرده است و تفاوتی ندارد که ماشین شما شاسی بلند یا معمولی است ، برای اینکه اینتکس فکر آنجا را نیز کرده است و شما می توانید پس از ثبت سفارش تشک بادی داخل ماشین مخصوص خودروی خود ، تشکی متناسب با آن را خریداری کنید که از نظر ابعاد و سایز کاملا با ماشین شما مطابقت داشته و می تواند روی صندلی ها را به طور کامل پر کند . برای همین نیز شما احساس بهتر و خوشایندی را خواهید داشت . 

تشک های بادی به دلیل نوع طراحی و ساختاری که دارند ، احساس راحتی بیشتری را به شما خواهد داد ، رویه مواج آن نیز به همین دلسل است ، شما با نشستن یا دراز کشیدن بر روی تشک بادی داخل ماشین ، کاملا این نرمی و راحتی را درک خواهید کرد ، به ویژه اگر از روی سرعت گیر و یا دست انداز عبور کنید ، خواهید دید که این تشک خاصیت فنری را از خود نشان خواهد داد و در نتیجه حس بهتری را تجربه خواهید کرد . حتی اگر بر روی تشک خوابیده باشید ، در سرعت تلاطم زیاد ماشین ، باز هم از خواب بیدار نخواهید شد . اگر قصد دارید که جنس و شکل تشک بادی داخل ماشین بنز را مشاهده کنید ، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کرده و محصول را از نزدیک ببینید . خرید حضوری می تواند سبب برخورداری شما از تخفیفات ویژه تر شود .  

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین بنز

تشک بادی داخل ماشین بنز همانطور که از نام محصول مشخص است ، تشکی است که به صورت بادی طراحی شده و برای استفاده در داخل ماشین می باشد . این تشک می تواند با ساختار بسیار خوبی که دارد ، قسمت پشتی اتومبیل را پر کرده و سطحی نرم و انعطاف پذیر را برای استراحت کردن و خوابیدن شما در سفر ها فراهم خواهد کرد . پرتابل بودن تشک بادی داخل ماشین بنز سبب شده است تا بتوانید در سفر به سادگی از آن استفاده کنید و در صورت عدم نیاز به محصول ، آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . در ادامه مطلب شما را بیشتر با ویژگی های تشک بادی داخل ماشین بنز آشنا خواهیم کرد .


طراحی تشک بادی داخل ماشین بنز

تشک بادی داخل ماشین بنز در رنگبندی متنوع تولید شده است که می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی تشک بادی داخل ماشین خود را سفارش دهید . با توجه به ساختار بادی این محصولات ، به خوبی می تواند در قسمت پشتی اتومبیل نصب و مورد استفاده قرار بگیرد ، بنابراین ابعاد تشک نسبت به ابعاد ماشین در حدود چندین سانتی متر اهمیت بالایی ندارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، تشک بادی داخل ماشین بنز در بخش زیرین خود دارای دو برجستگی می باشد که این برجستگی می تواند بخش زیرپایی ماشین را پر کند . در کنار محصول نیز دو بالش بادی مجزا قرار دارد که از آن ها نیز می توانید استفاده کنید . همچنین سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده است تا فرم پذیری بسیار عالی را در اختیارتان قرار دهد تا احساس راحتی داشته باشید .

جنس تشک بادی داخل ماشین بنز

جنسی که تشک بادی داخل ماشین بنز از آن تولید شده است ، PVC می باشد . پی وی سی با نام هایی همچون وینیل و پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود که به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و غیر سمی با عنوان پلاستیک طبیعی شناخته می شود ، به همین دلیل نیز حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند و کاملا سازگاری با محیط زیست را دارد . این جنس ضد آب بوده و در برابر نور خورشید نیز مقاوم است . انعطاف پذیری بسیار خوب و طول عمر بالای آن سبب شده است تا تشک بادی داخل ماشین بنز از آن تولید کنند . البته رویه تشک از یک لایه مخملی پوشیده شده است که لطافت تشک را بیشتر کرده است .

راه اندازی و استفاده از تشک بادی داخل ماشین بنز

شما می توانید برای راه اندازی سریع و راحت تر استفاده از تشک بادی داخل ماشین بنز از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های متعددی برای این محصول موجود است که بهتر است از پمپ های باد دستی و یا فندکی استفاده کنید . پمپ های دستی نیازی به برق نداشته و در هر موقعی قابل استفاده است ، همچنین پمپ های فندکی نیز با استفاده از جافندکی ماشین و برق باتری ماشین کار می کند که حتی نیازی به کمک دست نخواهد داشت . نباید میزان باد تشک زیاد باشد تا لایه های تشک دچار فشار زیاد نشود .

توصیه های نگهداری از تشک بادی داخل ماشین بنز

توصیه می شود که قبل از استفاده به خوبی کفی های ماشین را تمیز کنید زیرا وسایل و اشیاء نوک تیز می تواند در اثر فشار به بدنه و کف تشک آسیب وارد کند . میزان باد تشک نباید خیلی زیاد باشد . توصیه می شود که از لباس های زبر و دارای سگک یا دکمه های آهنی تیز و ... استفاده نکنید . وسایل و ظروف داغ را بر روی تشک قرار ندهید مخصوصا اگر جنس فلزی دارند . 

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین بنز

از ویژگی های بسیار عالی که تشک بادی داخل ماشین بنز پس از آسیب دیدن دارند ، امکان تعمیر و پنچرگیری می باشد که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص تشک بادی ، تشک را تعمیر کرده و به مانند روز اول از محصول استفاده کنید . شما حتی می توانید تشک آسیب دیده خود را برای تعمیرات بهتر برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید . در صورت نبود برچسب تعمیرات می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

  • تشک بادی داخل ماشین بنز
  • طول: 136 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • حجم بسته بندی : 60x30x48
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل
  • دارای برچسب تعمیرات همراه
  • دارای دریچه تخلیه باد
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • کد محصول : intex 66637

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...